Εμφάνιση απλής εγγραφής

Sale of consumer goods and services. Risks and protection of tourists consumers.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚασιδιαράκη, Χριστίναel
dc.creatorKasidiaraki, Christinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:15:10Z
dc.date.available2016-03-15T17:15:10Z
dc.date.issued2010-10-19T12:18:03Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7056
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη εργασία πραγματεύεται την έννοια και ανάλυση του όρου της Πώλησης κάθως και τις συνέπειες που την διέπουν.Η πώληση των καταναλωτικών αγαθών ενέχει κινδύνους,οι οποίοι ασφαλώς αντιμετωπίζονται, με την υπάρχουσα νομοθεσία, η οποία προστατεύει του καταναλωτή με το ισχύον νομικό πλαίσιο.Η ελληνική έννομη τάξη δεν έμεινε αδιάφορη μπροστά στην ανάγκη ειδικής νομοθετικής μέριμνας για την προστασία του Καταναλωτή. Στην κατεύθυνση αυτή συνέβαλε και η αντίστοιχη κοινοτική νομοθεσία, βάσει της οποίας ρυθμίστηκαν θέματα για την ευθύνη του παραγωγού για ελαττωματικά προϊόντα, για την εξυπηρέτηση μετά την πώληση καθώς και για την παραπλανητική και αθέμιτη διαφήμιση.Σκοπός των επιμέρους σχετικών νομοθεσιών είναι η εξασφάλιση στον αγοραστή ενός ελάχιστου ορίου δικαιωμάτων και ενστάσεων με αντίστοιχο περιορισμό δικαιωμάτων του άλλου μέρους.Ετσι λοιπόν η Ευρωπαϊκή Ενωση στηρίζει πρόγραμμα πολιτικής προστασίας και ενημέρωσης του καταναλωτή, αφενός μεσω της επαρκούς πληροφόρησής του,αφετέρου μέσω του περιορισμού της συμβατικής ελευθερίας(απαγόρευση επικίνδυνων για τον καταναλωτή,συμβατικών όρων). Στην εργασία αυτή λοιπόν,θα ασχοληθούμε κύριως με την έννοια της πώλησης και τα δικαιώματα που αποκτά ο καταναλωτής μέσω της νομοθεσίας και των διατάξεων που αποσκοπούν να τον προστατέψουν,εντός της ελληνικής πραγματικότητας.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΠώληση καταναλωτικών αγαθών-υπηρεσιών, κίνδυνος και προστασία του καταναλωτή τουρίστα.el
dc.titleSale of consumer goods and services. Risks and protection of tourists consumers.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚασιδιαράκη, Χριστίναel
heal.creatorNameKasidiaraki, Christinaen
heal.publicationDate2010-10-19T12:18:03Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7056
heal.abstractΗ συγκεκριμένη εργασία πραγματεύεται την έννοια και ανάλυση του όρου της Πώλησης κάθως και τις συνέπειες που την διέπουν.Η πώληση των καταναλωτικών αγαθών ενέχει κινδύνους,οι οποίοι ασφαλώς αντιμετωπίζονται, με την υπάρχουσα νομοθεσία, η οποία προστατεύει του καταναλωτή με το ισχύον νομικό πλαίσιο.Η ελληνική έννομη τάξη δεν έμεινε αδιάφορη μπροστά στην ανάγκη ειδικής νομοθετικής μέριμνας για την προστασία του Καταναλωτή. Στην κατεύθυνση αυτή συνέβαλε και η αντίστοιχη κοινοτική νομοθεσία, βάσει της οποίας ρυθμίστηκαν θέματα για την ευθύνη του παραγωγού για ελαττωματικά προϊόντα, για την εξυπηρέτηση μετά την πώληση καθώς και για την παραπλανητική και αθέμιτη διαφήμιση.Σκοπός των επιμέρους σχετικών νομοθεσιών είναι η εξασφάλιση στον αγοραστή ενός ελάχιστου ορίου δικαιωμάτων και ενστάσεων με αντίστοιχο περιορισμό δικαιωμάτων του άλλου μέρους.Ετσι λοιπόν η Ευρωπαϊκή Ενωση στηρίζει πρόγραμμα πολιτικής προστασίας και ενημέρωσης του καταναλωτή, αφενός μεσω της επαρκούς πληροφόρησής του,αφετέρου μέσω του περιορισμού της συμβατικής ελευθερίας(απαγόρευση επικίνδυνων για τον καταναλωτή,συμβατικών όρων). Στην εργασία αυτή λοιπόν,θα ασχοληθούμε κύριως με την έννοια της πώλησης και τα δικαιώματα που αποκτά ο καταναλωτής μέσω της νομοθεσίας και των διατάξεων που αποσκοπούν να τον προστατέψουν,εντός της ελληνικής πραγματικότητας.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΠώληση καταναλωτικών αγαθών-υπηρεσιών, κίνδυνος και προστασία του καταναλωτή τουρίστα.el
heal.titleSale of consumer goods and services. Risks and protection of tourists consumers.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordπροστασία καταναλωτή, πώληση αγαθών, δικαιώματα, νομοθεσία, τουρίσταςel
heal.keywordconsumer protection, sale of goods, rights, legislation, touristen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)