Οργάνωση και διοίκηση παραπόνων στις τουριστικές υπηρεσίες σε ξενοδοχειακές μονάδες.
Orgnanizing complaints for tourism services in hotels.
Abstract
Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα αναλυθεί και θα τεκμηριωθεί η έννοια και η σημασία της αποτελεσματικής Οργάνωσης και Διοίκησης των παραπόνων. Η διερεύνηση του συγκεκριμένου θέματος γίνεται σκόπιμη, δεδομένου ότι επιχειρεί να παρουσιάσει ένα σύγχρονο τρόπο διοίκησης των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και διαχείρισης των παραπόνων των πελατών. Προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος που είναι η ικανοποίηση του πελάτη. Το πρώτο μέρος αφορά το θεωρητικό πλαίσιο, παρουσιάζονται εξαρχής οι έννοιες οργάνωση και διοίκηση παραπόνων, ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών, τουριστικές υπηρεσίες και τουριστικό προϊόν, διαδικασίες αντιμετώπισης παραπόνων, υπηρεσίες τμημάτων ξενοδοχείου. Εν συνεχεία αναφέρονται λεπτομερής διαδικασίες αντιμετώπισης παραπόνων. Στόχος της εργασίας είναι να ανεδείχθη ο τρόπος λήψεις αποφάσεων του ανθρώπινου δυναμικού που δέχεται παράπονα πελατών έτσι ώστε τα παράπονα των πελατών να αξιολογούνται σωστά και να αξιοποιούνται με τέτοιο τρόπο που να καθοδηγούν τη διοίκηση της επιχείρησης στη λήψη ορθών αποφάσεων οι οποίες να καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών– τουριστών. Η ζωή μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης βασίζεται στην ανταγωνιστική της δύναμη. Το «Ποιοτικό Σέρβις πελατών» εξασφαλίζει στην επιχείρηση αυτήν ακριβώς τη δύναμη για να γίνει ακόμα περισσότερο ανταγωνιστική. Αναλύουμε τη ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις ικανοποίηση του πελάτη, που επιτυγχάνεται με τη κατανόηση του από τη μεριά της επιχείρησης. Σήμερα γνωρίζουμε καλύτερα γιατί οι πελάτες προσελκύονται από κάποιες βασικές υπηρεσίες και αποφεύγουν κάποιες άλλες. Ποιοτικά αγαθά και υπηρεσίες μαζί με μια ρεαλιστική-ανταγωνιστική τιμή είναι αναγκαία. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Ο κάθε πελάτης προσδοκεί μεταχείριση πέραν του συνηθισμένου. Εάν αυτό συμβεί τότε επιστρέφει πίσω στη μονάδα. επαναλαμβάνει την προσφορά αγαθών και υπηρεσιών σε παλιούς και νέους πελάτες. Η ποιοτική κάλυψη των προσδοκιών του πελάτη έχει ζωτική σημασία για την επιχείρηση. Η μονάδα όχι μόνο πρέπει να προσελκύει τους καινούριους πελάτες αλλά και να διατηρεί σχέσεις με τους ήδη υπάρχοντες. Το δεύτερο μέρος αφορά τη παρουσίαση του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Κρήτης και γίνεται παρουσίαση αποτελεσμάτων ερωτηματολογίου που χρησιμεύει ως εργαλείο έρευνας για τη διεξαγωγή των αποτελεσμάτων.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info