Εμφάνιση απλής εγγραφής

Education as a factor for improving the productivity of people working in the housekeeping section of tourism enterprises.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓοναλάκη, Βασιλικήel
dc.creatorGonalaki, Vasilikien
dc.date.accessioned2016-03-15T17:15:30Z
dc.date.available2016-03-15T17:15:30Z
dc.date.issued2010-12-08T13:35:28Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7074
dc.description.abstractΗ εργασία αποσκοπεί αρχικά στην καταγραφή των μεταβλητών και των παραμέτρων εκείνων που αναδεικνύουν τη σπουδαιότητα της εκπαίδευσης ως παράγοντας βελτίωσης των εργαζομένων του Housekeeping. Επίσης αποσκοπεί στη διερεύνηση των πρακτικών και των μεθόδων εκείνων οι οποίοι θα συμβάλουν στη βελτίωση των όρων της παροχής αυτών των υπηρεσιών. Η εργασία αυτή αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος (θεωρητικό), το οποίο αποτελείται από 6 κεφάλαια αναφέρονται το εννοιολογικό περιεχόμενο του Housekeeping, η σημασία της ολικής ποιότητας στο τμήμα, οι διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού του τμήματος καθώς και όλες οι πτυχές της εκπαίδευσης σε σχέση με τον άνθρωπο και τη τουριστική μονάδα. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας (ερευνητικό), το οποίο αποτελείται από 3 κεφάλαια γίνεται η παρουσίαση της μεθοδολογίας της έρευνας, η ανάλυση των ευρημάτων και η παράθεση συμπερασμάτων και προτάσεων για το εξεταζόμενο θέμα. Η έρευνα που ακολουθήθηκε είναι πρωτογενής και επιλέχθηκε η εφαρμογή της ποιοτικής έρευνας η οποία αποκαλύπτει τους μη εμφανής παράγοντες που επηρεάζουν και διαμορφώνουν τις συμπεριφορές. Το πληθυσμό της έρευνας αποτελούν 3 πολυτελή ξενοδοχεία της ραγδαία αναπτυσσόμενης τουριστικής περιοχής του Πλατανιά στον Ν. Χανίων. Επιλέχθηκε η τεχνική της προσωπικής συνέντευξης σε βάθος με χρήση ερωτηματολογίου ανοικτών ερωτήσεων, έτσι δε περιορίζεται το εύρος των απαντήσεων και βοηθούν στη συλλογή περισσότερων στοιχείων. Στην παρούσα έρευνα διερευνήθηκαν και σχολιάσθηκαν οι άξονες και οι μεταβλητές που αφορούν στην οργανωτική δομή του τμήματος του Housekeeping, στην Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού και τέλος στην Εκπαίδευση και Αξιολόγηση του Ανθρώπινου Δυναμικού. Το βασικό συμπέρασμα της εργασίας είναι η σημαντικότητα της εκπαίδευσης και της εφαρμογής της με διάφορες μεθόδους για την βελτίωση της παραγωγικότητας των εργαζομένων του HSK και κατά συνέπεια όλης της ξενοδοχειακής επιχείρησης.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ εκπαίδευση ως παράγοντας βελτίωσης της παραγωγικότητας των εργαζομένων του HSK στις τουριστικές επιχειρήσεις.el
dc.titleEducation as a factor for improving the productivity of people working in the housekeeping section of tourism enterprises.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓοναλάκη, Βασιλικήel
heal.creatorNameGonalaki, Vasilikien
heal.publicationDate2010-12-08T13:35:28Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7074
heal.abstractΗ εργασία αποσκοπεί αρχικά στην καταγραφή των μεταβλητών και των παραμέτρων εκείνων που αναδεικνύουν τη σπουδαιότητα της εκπαίδευσης ως παράγοντας βελτίωσης των εργαζομένων του Housekeeping. Επίσης αποσκοπεί στη διερεύνηση των πρακτικών και των μεθόδων εκείνων οι οποίοι θα συμβάλουν στη βελτίωση των όρων της παροχής αυτών των υπηρεσιών. Η εργασία αυτή αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος (θεωρητικό), το οποίο αποτελείται από 6 κεφάλαια αναφέρονται το εννοιολογικό περιεχόμενο του Housekeeping, η σημασία της ολικής ποιότητας στο τμήμα, οι διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού του τμήματος καθώς και όλες οι πτυχές της εκπαίδευσης σε σχέση με τον άνθρωπο και τη τουριστική μονάδα. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας (ερευνητικό), το οποίο αποτελείται από 3 κεφάλαια γίνεται η παρουσίαση της μεθοδολογίας της έρευνας, η ανάλυση των ευρημάτων και η παράθεση συμπερασμάτων και προτάσεων για το εξεταζόμενο θέμα. Η έρευνα που ακολουθήθηκε είναι πρωτογενής και επιλέχθηκε η εφαρμογή της ποιοτικής έρευνας η οποία αποκαλύπτει τους μη εμφανής παράγοντες που επηρεάζουν και διαμορφώνουν τις συμπεριφορές. Το πληθυσμό της έρευνας αποτελούν 3 πολυτελή ξενοδοχεία της ραγδαία αναπτυσσόμενης τουριστικής περιοχής του Πλατανιά στον Ν. Χανίων. Επιλέχθηκε η τεχνική της προσωπικής συνέντευξης σε βάθος με χρήση ερωτηματολογίου ανοικτών ερωτήσεων, έτσι δε περιορίζεται το εύρος των απαντήσεων και βοηθούν στη συλλογή περισσότερων στοιχείων. Στην παρούσα έρευνα διερευνήθηκαν και σχολιάσθηκαν οι άξονες και οι μεταβλητές που αφορούν στην οργανωτική δομή του τμήματος του Housekeeping, στην Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού και τέλος στην Εκπαίδευση και Αξιολόγηση του Ανθρώπινου Δυναμικού. Το βασικό συμπέρασμα της εργασίας είναι η σημαντικότητα της εκπαίδευσης και της εφαρμογής της με διάφορες μεθόδους για την βελτίωση της παραγωγικότητας των εργαζομένων του HSK και κατά συνέπεια όλης της ξενοδοχειακής επιχείρησης.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ εκπαίδευση ως παράγοντας βελτίωσης της παραγωγικότητας των εργαζομένων του HSK στις τουριστικές επιχειρήσεις.el
heal.titleEducation as a factor for improving the productivity of people working in the housekeeping section of tourism enterprises.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουριστική επιχείρηση, εκπαίδευσηel
heal.keywordtourism enterprise, educationen
heal.advisorNameΠουλάκη, Ζωήel
heal.advisorNamePoulaki, Zoien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)