Εμφάνιση απλής εγγραφής

Tourism policy as a way to improve competitiveness of the greek touristic product.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒεκρής, Παντελήςel
dc.creatorΜαρκίδης, Αντώνιοςel
dc.creatorVekris, Pantelisen
dc.creatorMarkidis, Antoniosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:15:45Z
dc.date.available2016-03-15T17:15:45Z
dc.date.issued2009-11-03T11:12:40Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7089
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία, αφού κάνουμε μία σύντομη αναδρομή στην πορεία και την εξέλιξη του τουριστικού φαινομένου, θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε τι είναι η τουριστική πολιτική και από ποιους χαράσσεται έτσι ώστε να καταλήξουμε στο θέμα της πορείας του ελληνικού τουρισμού, στην ύπαρξη και την χάραξη τουριστικής πολιτικής, πως αυτή εφαρμόζεται και πως θα οδηγήσει στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος με απώτερο σκοπό την κοινωνική / οικονομική ανάπτυξη και ευημερίαel
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ τουριστική πολιτική ως μοχλός ανάπτυξης για την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.el
dc.titleTourism policy as a way to improve competitiveness of the greek touristic product.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒεκρής, Παντελήςel
heal.creatorNameΜαρκίδης, Αντώνιοςel
heal.creatorNameVekris, Pantelisen
heal.creatorNameMarkidis, Antoniosen
heal.publicationDate2009-11-03T11:12:40Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7089
heal.abstractΣτην παρούσα εργασία, αφού κάνουμε μία σύντομη αναδρομή στην πορεία και την εξέλιξη του τουριστικού φαινομένου, θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε τι είναι η τουριστική πολιτική και από ποιους χαράσσεται έτσι ώστε να καταλήξουμε στο θέμα της πορείας του ελληνικού τουρισμού, στην ύπαρξη και την χάραξη τουριστικής πολιτικής, πως αυτή εφαρμόζεται και πως θα οδηγήσει στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος με απώτερο σκοπό την κοινωνική / οικονομική ανάπτυξη και ευημερίαel
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ τουριστική πολιτική ως μοχλός ανάπτυξης για την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.el
heal.titleTourism policy as a way to improve competitiveness of the greek touristic product.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordΕλλάδα, τουριστικό προϊόν, ανταγωνιστικότητα, τουριστική πολιτικήel
heal.keywordGreece, tourism product, competitiveness, tourism policyen
heal.advisorNameΡίγγας, Χρήστοςel
heal.advisorNameRingas, Christosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)