Διοίκηση ολικής ποιότητας στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, σημερινά δεδομένα και εξελίξεις.
Total quality management for hotel enterprises.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2009-05-21Συγγραφέας
Παπατσωνάκη, Πηνελόπη
Καλαϊτζή, Ελένη
Papatsonaki, Pinelopi
kalaitzi, Eleni
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονείται με σκοπό να παρουσιάσει τη σκοπιμότητα εφαρμογής της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στον Ξενοδοχειακό Τομέα και αναλύει εκτενώς όλες τις πληροφορίες που εισάγουν τον αναγνώστη στην έννοια της Ολικής Ποιότητας και των συστημάτων ISO και HACCP. Το σύγγραμμα διαιρείται σε έξη κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο αποτελείται από την οργάνωση της ξενοδοχειακής βιομηχανίας γενικά, μέσα από ιστορική ανασκόπηση. Επιπλέον, αναφέρεται στην τμηματοποίηση του προσωπικού και του ξενοδοχείου. Στο δεύτερο κεφάλαιο μελετάται η έννοια της οργάνωσης, τα είδη της, οι αρχές της, η δομή της και γενικότερα η όλη λειτουργία της στην επιχείρηση. Επίσης, μελετάται η έννοια της τμηματοποίησης και η σημασία του οργανογράμματος. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται η σημασία και η σπουδαιότητα του ελέγχου στην επιχείρηση καθώς και στους ίδιους τους Top Managers. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται διεξοδική ανάλυση του αντικειμένου του Μάνατζμεντ Ολικής Ποιότητας, της σπουδαιότητας της θεωρίας του Dr. Edwards Deming και τα οφέλη του Knowledge Management στην εφαρμογή του στις τουριστικές επιχειρήσεις. Στο πέμπτο κεφάλαιο περιγράφονται και αναλύονται εκτενώς τα συστήματα πιστοποίησης ISO και HACCP. Καθώς και η εφαρμογή των προγραμμάτων της πιστοποίησης. Επιπροσθέτως, στο έκτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η έννοια της έρευνας, τα είδη της με βάση την προέλευση των στοιχείων και τέλος, η έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα πενήντα επιχειρήσεων μαζί με τα αποτελέσματά της.
Συλλογές
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες