Εμφάνιση απλής εγγραφής

Means of promotion for Greek tourism abroad.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣερπετόπουλος, Αλφρέδοςel
dc.creatorSerpetopoulos, Alfredosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:16:24Z
dc.date.available2016-03-15T17:16:24Z
dc.date.issued2008-2-28T16:44:49Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7129
dc.description.abstractΕίναι γεγονός αναμφισβήτητο ότι ο τουρισμός σαν κλάδος παραγωγικής δραστηριότητας, αποτελεί σημαντικό παράγοντα οικονομικής, κοινωνικής και πολιτισμικής ανάπτυξης. Επομένως, η συμβολή του τουρισμού στη γενικότερη προσπάθεια των λαών και των πολιτικών εξουσιών τους για οικονομική, κοινωνική και πολιτιστική ανάπτυξη πρέπει να θεωρείται οπωσδήποτε θετική. Επίσης, θετική θα πρέπει να είναι η συμβολή του στην προσέγγιση των λαών και την εδραίωση της παγκόσμιας ειρήνης. Η διεθνής πρακτική έχει αποδείξει ότι για πολλά κράτη που έχουν αναπτυχθεί τουριστικά, ο τουρισμός αποτελεί μια από τις πιο συναλλαγματοφόρες πηγές τους. Το συνάλλαγμα που εισρέει στην κάθε χώρα από τον τουριστικό παράγοντα καλύπτει κατά το μεγαλύτερο ποσοστό το παθητικό του ισοζυγίου εξωτερικών συναλλαγών τους. Επίσης, τα χρήματα που δαπανούν οι επισκέπτες, ξένοι και ντόπιοι, διοχετεύονται μέσα από τις επιχειρήσεις σε άλλους κλάδους παραγωγικής δραστηριότητας, έτσι ώστε να τονώνεται σημαντικά η εγχώρια παραγωγική και εμπορική δραστηριότητα, σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο. Επίσης η ανάπτυξη του τουρισμού είναι στενά συνυφασμένη και με τη δημιουργία ικανοποιητικού αριθμού νέων θέσεων εργασίας.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜέτρα προώθησης του ελλληνικού τουριστικού προιόντος στο εξωτερικό.el
dc.titleMeans of promotion for Greek tourism abroad.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣερπετόπουλος, Αλφρέδοςel
heal.creatorNameSerpetopoulos, Alfredosen
heal.publicationDate2008-2-28T16:44:49Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7129
heal.abstractΕίναι γεγονός αναμφισβήτητο ότι ο τουρισμός σαν κλάδος παραγωγικής δραστηριότητας, αποτελεί σημαντικό παράγοντα οικονομικής, κοινωνικής και πολιτισμικής ανάπτυξης. Επομένως, η συμβολή του τουρισμού στη γενικότερη προσπάθεια των λαών και των πολιτικών εξουσιών τους για οικονομική, κοινωνική και πολιτιστική ανάπτυξη πρέπει να θεωρείται οπωσδήποτε θετική. Επίσης, θετική θα πρέπει να είναι η συμβολή του στην προσέγγιση των λαών και την εδραίωση της παγκόσμιας ειρήνης. Η διεθνής πρακτική έχει αποδείξει ότι για πολλά κράτη που έχουν αναπτυχθεί τουριστικά, ο τουρισμός αποτελεί μια από τις πιο συναλλαγματοφόρες πηγές τους. Το συνάλλαγμα που εισρέει στην κάθε χώρα από τον τουριστικό παράγοντα καλύπτει κατά το μεγαλύτερο ποσοστό το παθητικό του ισοζυγίου εξωτερικών συναλλαγών τους. Επίσης, τα χρήματα που δαπανούν οι επισκέπτες, ξένοι και ντόπιοι, διοχετεύονται μέσα από τις επιχειρήσεις σε άλλους κλάδους παραγωγικής δραστηριότητας, έτσι ώστε να τονώνεται σημαντικά η εγχώρια παραγωγική και εμπορική δραστηριότητα, σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο. Επίσης η ανάπτυξη του τουρισμού είναι στενά συνυφασμένη και με τη δημιουργία ικανοποιητικού αριθμού νέων θέσεων εργασίας.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΜέτρα προώθησης του ελλληνικού τουριστικού προιόντος στο εξωτερικό.el
heal.titleMeans of promotion for Greek tourism abroad.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordΕλλάδα, ανάπτυξη, συνάλλαγμα, νέα θέση εργασίας, τουριστική ανάπτυξηel
heal.keywordGreece, development, currency, new job position, tourism developmenten
heal.advisorNameΦραγκούλης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameFragkoulis, Antoniosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)