Εμφάνιση απλής εγγραφής

Development of marketing in tourism as a concept and as a tool for business practice.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑκουμιανάκης, Γεώργιοςel
dc.creatorAkoumianakis, Georgiosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:16:42Z
dc.date.available2016-03-15T17:16:42Z
dc.date.issued2008-2-28T16:44:49Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7143
dc.description.abstractΤο βιβλίο αυτό πραγματεύεται γενικές αρχές του τουριστικού μάρκετινγκ, που όπως είναι γνωστό, συνέχεια κερδίζει έδαφος σε χώρες με αναπτυσσόμενη τουριστική οικονομία. Η δομή του είναι τέτοια, ώστε να περιγράφει και να αναλύει κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο το πολυσύνθετο αντικείμενο του τουριστικού μάρκετινγκ. Η γνώση αυτή των γενικών αρχών του τουριστικού μάρκετινγκ θα αποτελέσει τη βάση για μια σε βάθος μελέτη ορισμένων εξειδικευμένων θεμάτων του, όπως η έρευνα τουριστικής αγοράς κλπ. Τα διοικητικά στελέχη που προσδοκούν να σταδιοδρομήσουν στην τουριστική βιομηχανία, είναι ανάγκη να κατανοήσουν καλά την φιλοσοφία του τουριστικού μάρκετινγκ και τις γενικές αρχές του, ώστε να είναι σε θέση να διαθέτουν επικερδώς προϊόντα τουριστικών επιχειρήσεων που κατά κύριο λόγο είναι αύλα, δηλαδή υπηρεσίας και προσφέρονται μεμονωμένα όπως για παράδειγμα φιλοξενία κλπ. Ή συνδυασμένη, όπως για παράδειγμα πακέτα διακοπών. Το βιβλίο αυτό δίνει την δυνατότητα τα αυριανά στελέχη της τουριστικής βιομηχανίας να αποκτήσουν τις απαραίτητες εκείνες θεωρητικές γνώσεις τουριστικού μάρκετινγκ και κυρίως την ευχέρεια να τις χρησιμοποιήσουν στην πράξη σαν αποτελεσματικό "εργαλείο", που θα τους καταστήσει ικανούς να επιβιώσουν σε ένα όλο και πιο ανταγωνιστικό κλάδο οικονομικής δραστηριότητας, όπως είναι αυτός του τουρισμού, στον οποίο έχουν εκδηλώσει την πρόθεση τους να σταδιοδρομήσουν.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑνάπτυξη του μάρκετινγκ στον τουρισμό σαν φιλοσοφία και σαν εργαλείο επιχειρηματικής πρακτικής.el
dc.titleDevelopment of marketing in tourism as a concept and as a tool for business practice.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑκουμιανάκης, Γεώργιοςel
heal.creatorNameAkoumianakis, Georgiosen
heal.publicationDate2008-2-28T16:44:49Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7143
heal.abstractΤο βιβλίο αυτό πραγματεύεται γενικές αρχές του τουριστικού μάρκετινγκ, που όπως είναι γνωστό, συνέχεια κερδίζει έδαφος σε χώρες με αναπτυσσόμενη τουριστική οικονομία. Η δομή του είναι τέτοια, ώστε να περιγράφει και να αναλύει κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο το πολυσύνθετο αντικείμενο του τουριστικού μάρκετινγκ. Η γνώση αυτή των γενικών αρχών του τουριστικού μάρκετινγκ θα αποτελέσει τη βάση για μια σε βάθος μελέτη ορισμένων εξειδικευμένων θεμάτων του, όπως η έρευνα τουριστικής αγοράς κλπ. Τα διοικητικά στελέχη που προσδοκούν να σταδιοδρομήσουν στην τουριστική βιομηχανία, είναι ανάγκη να κατανοήσουν καλά την φιλοσοφία του τουριστικού μάρκετινγκ και τις γενικές αρχές του, ώστε να είναι σε θέση να διαθέτουν επικερδώς προϊόντα τουριστικών επιχειρήσεων που κατά κύριο λόγο είναι αύλα, δηλαδή υπηρεσίας και προσφέρονται μεμονωμένα όπως για παράδειγμα φιλοξενία κλπ. Ή συνδυασμένη, όπως για παράδειγμα πακέτα διακοπών. Το βιβλίο αυτό δίνει την δυνατότητα τα αυριανά στελέχη της τουριστικής βιομηχανίας να αποκτήσουν τις απαραίτητες εκείνες θεωρητικές γνώσεις τουριστικού μάρκετινγκ και κυρίως την ευχέρεια να τις χρησιμοποιήσουν στην πράξη σαν αποτελεσματικό "εργαλείο", που θα τους καταστήσει ικανούς να επιβιώσουν σε ένα όλο και πιο ανταγωνιστικό κλάδο οικονομικής δραστηριότητας, όπως είναι αυτός του τουρισμού, στον οποίο έχουν εκδηλώσει την πρόθεση τους να σταδιοδρομήσουν.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΑνάπτυξη του μάρκετινγκ στον τουρισμό σαν φιλοσοφία και σαν εργαλείο επιχειρηματικής πρακτικής.el
heal.titleDevelopment of marketing in tourism as a concept and as a tool for business practice.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουριστική αγορά, μάρκετινγκel
heal.keywordtourism market, marketingen
heal.advisorNameΦραγκούλης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameFragkoulis, Antoniosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)