Εμφάνιση απλής εγγραφής

The role of the brochure in marketing tourism businesses and organizations.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠολυζώη, Πηγήel
dc.creatorPolyzoi, Pigien
dc.date.accessioned2016-03-15T17:16:48Z
dc.date.available2016-03-15T17:16:48Z
dc.date.issued2008-2-28T16:44:49Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7148
dc.description.abstractΣτην τουριστική βιομηχανία η πληροφορία είναι βασική για την πώληση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Ο καταναλωτής χρειάζεται να είναι καλά ενημερωμένος για την κατάσταση της αγοράς, για να μπορέσει να κάνει πιο εύκολα τις επιλογές του. Από την πρώτη ιδέα πραγματοποίησης μιας επίσκεψης και διασχίζοντας όλα τα στάδια της απόφασης, της κράτησης, της πληρωμής και της αναμονής μέχρι την άφιξη στον προβλεπόμενο τόπο, ο καταναλωτής χρειάζεται την σωστή πληροφόρηση. Ο ρόλος του πληροφοριακού υλικού είναι ζωτικής σημασίας για το marketing των τουριστικών υπηρεσιών. Η επικοινωνία με τον πελάτη είναι αυτή που θα καθορίσει την ύστερη πορεία των προϊόντων και επομένως και των τουριστικών επιχειρήσεων. Γι' αυτό και μεγάλο μερίδιο του marketing προϋπολογισμού δαπανείται για επικοινωνιακούς σκοπούς. Το έντυπο υλικό, όπως είναι το παραδοσιακό φυλλάδιο, διευκολύνει κατά πολύ το κανάλι της επικοινωνίας που στήνει η τουριστική επιχείρηση με τον δυνητικό πελάτη. Με το φυλλάδιο παρουσιάζονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες που θα αναζητούσε ο πελάτης από τους τουριστικούς οργανισμούς και πράκτορες. Επιπλέον, εξοικονομείται πολύς χρήσιμος χρόνος που θα καταλάμβανε η ενημέρωση του πράκτορα ή παραγωγού που μπορεί να χρησιμοποιηθεί διαφορετικά από τον πελάτη. Τα φυλλάδια αντιπροσωπεύουν το προϊόν με καταναλωτικούς όρους, καθώς είναι απτό αντικείμενο που ο πελάτης μπορεί να προσεγγίσει. Τα τουριστικά προϊόντα στο μεγαλύτερο μέρος τους είναι «ιδέες» και όχι αντικείμενα.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟ ρόλος του φυλλαδίου στο μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών.el
dc.titleThe role of the brochure in marketing tourism businesses and organizations.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠολυζώη, Πηγήel
heal.creatorNamePolyzoi, Pigien
heal.publicationDate2008-2-28T16:44:49Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7148
heal.abstractΣτην τουριστική βιομηχανία η πληροφορία είναι βασική για την πώληση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Ο καταναλωτής χρειάζεται να είναι καλά ενημερωμένος για την κατάσταση της αγοράς, για να μπορέσει να κάνει πιο εύκολα τις επιλογές του. Από την πρώτη ιδέα πραγματοποίησης μιας επίσκεψης και διασχίζοντας όλα τα στάδια της απόφασης, της κράτησης, της πληρωμής και της αναμονής μέχρι την άφιξη στον προβλεπόμενο τόπο, ο καταναλωτής χρειάζεται την σωστή πληροφόρηση. Ο ρόλος του πληροφοριακού υλικού είναι ζωτικής σημασίας για το marketing των τουριστικών υπηρεσιών. Η επικοινωνία με τον πελάτη είναι αυτή που θα καθορίσει την ύστερη πορεία των προϊόντων και επομένως και των τουριστικών επιχειρήσεων. Γι' αυτό και μεγάλο μερίδιο του marketing προϋπολογισμού δαπανείται για επικοινωνιακούς σκοπούς. Το έντυπο υλικό, όπως είναι το παραδοσιακό φυλλάδιο, διευκολύνει κατά πολύ το κανάλι της επικοινωνίας που στήνει η τουριστική επιχείρηση με τον δυνητικό πελάτη. Με το φυλλάδιο παρουσιάζονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες που θα αναζητούσε ο πελάτης από τους τουριστικούς οργανισμούς και πράκτορες. Επιπλέον, εξοικονομείται πολύς χρήσιμος χρόνος που θα καταλάμβανε η ενημέρωση του πράκτορα ή παραγωγού που μπορεί να χρησιμοποιηθεί διαφορετικά από τον πελάτη. Τα φυλλάδια αντιπροσωπεύουν το προϊόν με καταναλωτικούς όρους, καθώς είναι απτό αντικείμενο που ο πελάτης μπορεί να προσεγγίσει. Τα τουριστικά προϊόντα στο μεγαλύτερο μέρος τους είναι «ιδέες» και όχι αντικείμενα.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΟ ρόλος του φυλλαδίου στο μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών.el
heal.titleThe role of the brochure in marketing tourism businesses and organizations.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουριστική επιχείρηση, έντυπο υλικό, φυλλάδιο, μπροσούρα, μάρκετινγκ, τουριστικό πακέτοel
heal.keywordtourism enterprise, printed material, brochure, marketing, package toursen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)