Εμφάνιση απλής εγγραφής

Advertising in tourism with special references to applying marketing services in the perfecture of Chania.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚουκάκη, Δέσποιναel
dc.creatorKoukaki, Despoinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:17:04Z
dc.date.available2016-03-15T17:17:04Z
dc.date.issued2008-2-28T16:44:49Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7159
dc.description.abstractΘεωρώ οτί το θέμα της διαφήμισης ενός τουριστικού προορισμού αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία για την περαιτέρω ανάπτυξη κάθε τουριστικού προορισμού. Η πτυχιακή μου εργασία εστιάζει σε έναν σημαντικό τουριστικό προορισμό, τα Χανιά, θέλοντας με αυτό τον τρόπο να μην μείνω μόνο στην θεωρία αλλά να δούμε πως λειτουργεί το σύστημα του μαρκετινγκ και της διαφήμισης, στην πράξη.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ διαφήμιση στον τουρισμό με ειδική αναφορά στην εφαρμογή υπηρεσιών μαρκετινγκ στο νομό των Χανίων.el
dc.titleAdvertising in tourism with special references to applying marketing services in the perfecture of Chania.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚουκάκη, Δέσποιναel
heal.creatorNameKoukaki, Despoinaen
heal.publicationDate2008-2-28T16:44:49Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7159
heal.abstractΘεωρώ οτί το θέμα της διαφήμισης ενός τουριστικού προορισμού αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία για την περαιτέρω ανάπτυξη κάθε τουριστικού προορισμού. Η πτυχιακή μου εργασία εστιάζει σε έναν σημαντικό τουριστικό προορισμό, τα Χανιά, θέλοντας με αυτό τον τρόπο να μην μείνω μόνο στην θεωρία αλλά να δούμε πως λειτουργεί το σύστημα του μαρκετινγκ και της διαφήμισης, στην πράξη.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ διαφήμιση στον τουρισμό με ειδική αναφορά στην εφαρμογή υπηρεσιών μαρκετινγκ στο νομό των Χανίων.el
heal.titleAdvertising in tourism with special references to applying marketing services in the perfecture of Chania.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, τουρισμός, Χανιάel
heal.keywordmarketing, tourism, Chaniaen
heal.advisorNameΦραγκούλης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameFragkoulis, Antoniosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)