Εμφάνιση απλής εγγραφής

Cultural heritage and tourism development.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαροφύλλου, Μαρίαel
dc.creatorKarofyllou, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:17:07Z
dc.date.available2016-03-15T17:17:07Z
dc.date.issued2008-2-28T16:44:49Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7161
dc.description.abstractΤο θέαμα της πολιτιστικής κληρονομιάς είναι, από τη φύση του, μοναδικό και εύθραυστο. Επομένως, είναι βασικό, ότι οι αρχές του τουρισμού μελετούν το πόσο καλύτερα θα αναπτύξουν αυτές τις περιοχές πολιτιστικής κληρονομιάς προστατεύοντας και συντηρώντας τις μακροπρόθεσμα. Αν δε γίνει αυτό, μπορεί να προκληθεί ανεπανόρθωτη και αμετάκλητη ζημιά στην καρδιά της πολιτιστικής ταυτότητας της Ασίας. Στη συνέχεια παρέχεται μια ευρεία επισκόπηση των αναπτυξιακών πολιτικών του πολιτισμού και οδηγίες. Εκτιμώντας ότι το πρώτο μέρος επικεντρώνεται σε συγκεκριμένα μνημεία, πολλά ασιατικά έθνη και έθνη από άλλα μέρη του κόσμου που έχουν ένα γενικό πολιτιστικό ενδιαφέρον με πολλά σημαντικά μνημεία. Επίσης διερευνάται το θέμα του ταξιδιωτικού εμπορίου που αντιμετωπίζει τις καθημερινές απαιτήσεις του πολιτιστικού τουρίστα και που έχει έναν αμεσότερο έλεγχο για το ποιο είδος πολιτιστικού τουρισμού απευθύνεται στους τουρίστες. Η ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού είναι μια πολύ σημαντική πτυχή στον πολιτιστικό τουρισμό, θεωρώντας ότι η συντήρηση, η προώθηση και η ερμηνεία του πολιτισμού χρειάζονται πολύ καλά καταρτισμένους και ικανούς ανθρώπους. Το τελευταίο μέρος αναφέρεται στο μάρκετινγκ και την προώθηση του πολιτιστικού τουρισμού και στην εκστρατεία "εκπληκτική Ταϊλάνδη", μια ενεργό, αποδοτική, και επιτυχή εκστρατεία μάρκετινγκ που έβγαλε την Ταϊλάνδη από την οικονομική κρίση που μόλυνε τις ασιατικές χώρες το 1997. Επίσης, περιγράφεται η χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου και της νέας τεχνολογίας στην διαχείριση της ροής επισκεπτών στις ιστορικές περιοχές να μετριαστούν οι αρνητικές επιδράσεις.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΠολιτιστική κληρονομιά & τουριστική ανάπτυξη.el
dc.titleCultural heritage and tourism development.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαροφύλλου, Μαρίαel
heal.creatorNameKarofyllou, Mariaen
heal.publicationDate2008-2-28T16:44:49Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7161
heal.abstractΤο θέαμα της πολιτιστικής κληρονομιάς είναι, από τη φύση του, μοναδικό και εύθραυστο. Επομένως, είναι βασικό, ότι οι αρχές του τουρισμού μελετούν το πόσο καλύτερα θα αναπτύξουν αυτές τις περιοχές πολιτιστικής κληρονομιάς προστατεύοντας και συντηρώντας τις μακροπρόθεσμα. Αν δε γίνει αυτό, μπορεί να προκληθεί ανεπανόρθωτη και αμετάκλητη ζημιά στην καρδιά της πολιτιστικής ταυτότητας της Ασίας. Στη συνέχεια παρέχεται μια ευρεία επισκόπηση των αναπτυξιακών πολιτικών του πολιτισμού και οδηγίες. Εκτιμώντας ότι το πρώτο μέρος επικεντρώνεται σε συγκεκριμένα μνημεία, πολλά ασιατικά έθνη και έθνη από άλλα μέρη του κόσμου που έχουν ένα γενικό πολιτιστικό ενδιαφέρον με πολλά σημαντικά μνημεία. Επίσης διερευνάται το θέμα του ταξιδιωτικού εμπορίου που αντιμετωπίζει τις καθημερινές απαιτήσεις του πολιτιστικού τουρίστα και που έχει έναν αμεσότερο έλεγχο για το ποιο είδος πολιτιστικού τουρισμού απευθύνεται στους τουρίστες. Η ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού είναι μια πολύ σημαντική πτυχή στον πολιτιστικό τουρισμό, θεωρώντας ότι η συντήρηση, η προώθηση και η ερμηνεία του πολιτισμού χρειάζονται πολύ καλά καταρτισμένους και ικανούς ανθρώπους. Το τελευταίο μέρος αναφέρεται στο μάρκετινγκ και την προώθηση του πολιτιστικού τουρισμού και στην εκστρατεία "εκπληκτική Ταϊλάνδη", μια ενεργό, αποδοτική, και επιτυχή εκστρατεία μάρκετινγκ που έβγαλε την Ταϊλάνδη από την οικονομική κρίση που μόλυνε τις ασιατικές χώρες το 1997. Επίσης, περιγράφεται η χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου και της νέας τεχνολογίας στην διαχείριση της ροής επισκεπτών στις ιστορικές περιοχές να μετριαστούν οι αρνητικές επιδράσεις.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΠολιτιστική κληρονομιά & τουριστική ανάπτυξη.el
heal.titleCultural heritage and tourism development.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordπολιτιστική κληρονομιά, πολιτιστικός τουρισμός, Ασία, ταξιδιωτικό εμπόριο, μάρκετινγκel
heal.keywordcultural heritage, cultural tourism, Asia, travel trade, marketingen
heal.advisorNameΚαραγιάννης, Στέφανοςel
heal.advisorNameKaragiannis, Stefanosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)