Εμφάνιση απλής εγγραφής

Advertising, public relations and sales promotion in tourism.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜατθαιάκη, Κατερίναel
dc.creatorMatthaiaki, Katerinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:17:17Z
dc.date.available2016-03-15T17:17:17Z
dc.date.issued2008-2-28T16:44:49Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7170
dc.description.abstractΗ πτυχιακή αυτή εργασία αποτελείται από δύο μέρη, καθένα από τα οποία αναλύει διαφορετικές πτυχές του τουριστικού μάρκετινγκ. Στο πρώτο μέρος εξετάζονται η διαφήμιση και οι δημόσιες σχέσεις στον τουρισμό, ενώ στο δεύτερο μέρος αναλύονται οι διαδικασίες και οι τεχνικές προώθησης πωλήσεων στον τουρισμό. Στο κεφάλαιο 1 αναλύονται αρχικά τα βασικά χαρακτηριστικά αλλά και η στρατηγική επιδίωξη των διαφημιστικών καταχωρίσεων που σχετίζονται με τον τουρισμό. Έπειτα επισημαίνονται οι παράμετροι αξιολόγησης μιας τουριστικής διαφήμισης και προτείνονται τρόποι και μέθοδοι ώστε να μεγιστοποιηθεί το τελικό αποτέλεσμα για το διαφημιζόμενο τουριστικό φορέα. Στο κεφάλαιο 2 επισημαίνονται αρχικά οι βασικοί άξονες ενός προγράμματος δημοσίων σχέσεων στον τουρισμό και προτείνονται τρόποι σύνθεσης και αξιολόγησης ενός τέτοιου προγράμματος. Κατόπιν καταγράφονται οι αναγκαίες ενέργειες προώθησης ενός προγράμματος δημοσίων σχέσεων, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος της προσέλκυσης τουριστών. Στο κεφάλαιο 3, με το οποίο αρχίζει το δεύτερο μέρος, αναλύονται αρχικά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του προϊόντος που περικλείει η έννοια «τουρισμός». Κατόπιν καταγράφονται οι τεχνικές προώθησης πωλήσεων, καθώς και οι αιτίες που οδηγούν στην επιλογή αυτών των τεχνικών προώθησης. Στο κεφάλαιο 4 αναλύονται αρχικά οι τρόποι λειτουργίας των τεχνικών προώθησης πωλήσεων στον τουρισμό. Έπειτα επισημαίνονται οι συσχετίσεις ανάμεσα στις διαφορετικές τεχνικές προώθησης πωλήσεων και στα αντίστοιχα τουριστικά προϊόντα. Τέλος, καταγράφονται οι τρόποι σχεδιασμού και αξιολόγησης μιας πολιτικής προώθησης πωλήσεων στον τουρισμό. Στο κεφάλαιο 5, το οποίο είναι και το τελευταίο, παρουσιάζεται ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (Ε.Ο.Τ) καθώς και οι δραστηριότητες του Οργανισμού στο διαδίκτυο. Τέλος γίνεται μια λεπτομερής αναφορά στην ευκαιρία που δόθηκε φέτος στην Ελλάδα να διαφημιστεί παγκοσμίως μέσω του Πανευρωπαϊκού διαγωνισμού τραγουδιού (EUROVISION) και στην στρατηγική που ακολουθείται από το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης. Με το τέλος αυτής της πτυχιακής εργασίας θα ήθελα να προσθέσω ότι έγινε μια προσπάθεια να καταγραφούν οι τρεις βασικότεροι τομείς του τουριστικού μάρκετινγκ, η Διαφήμιση, οι Δημόσιες Σχέσεις και η Προώθηση Πωλήσεων. Ο ιδανικός συνδυασμός και η κατάλληλη εφαρμογή και των τριών προαναφερθέντων τομέων του μάρκετινγκ είναι αποδεδειγμένο ότι οδηγεί σε σίγουρη επιτυχία, για οποιονδήποτε οργανισμό ή επιχείρηση.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔιαφήμιση, δημόσιες σχέσεις και προώθηση πωλήσεων στον τουρισμό.el
dc.titleAdvertising, public relations and sales promotion in tourism.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜατθαιάκη, Κατερίναel
heal.creatorNameMatthaiaki, Katerinaen
heal.publicationDate2008-2-28T16:44:49Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7170
heal.abstractΗ πτυχιακή αυτή εργασία αποτελείται από δύο μέρη, καθένα από τα οποία αναλύει διαφορετικές πτυχές του τουριστικού μάρκετινγκ. Στο πρώτο μέρος εξετάζονται η διαφήμιση και οι δημόσιες σχέσεις στον τουρισμό, ενώ στο δεύτερο μέρος αναλύονται οι διαδικασίες και οι τεχνικές προώθησης πωλήσεων στον τουρισμό. Στο κεφάλαιο 1 αναλύονται αρχικά τα βασικά χαρακτηριστικά αλλά και η στρατηγική επιδίωξη των διαφημιστικών καταχωρίσεων που σχετίζονται με τον τουρισμό. Έπειτα επισημαίνονται οι παράμετροι αξιολόγησης μιας τουριστικής διαφήμισης και προτείνονται τρόποι και μέθοδοι ώστε να μεγιστοποιηθεί το τελικό αποτέλεσμα για το διαφημιζόμενο τουριστικό φορέα. Στο κεφάλαιο 2 επισημαίνονται αρχικά οι βασικοί άξονες ενός προγράμματος δημοσίων σχέσεων στον τουρισμό και προτείνονται τρόποι σύνθεσης και αξιολόγησης ενός τέτοιου προγράμματος. Κατόπιν καταγράφονται οι αναγκαίες ενέργειες προώθησης ενός προγράμματος δημοσίων σχέσεων, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος της προσέλκυσης τουριστών. Στο κεφάλαιο 3, με το οποίο αρχίζει το δεύτερο μέρος, αναλύονται αρχικά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του προϊόντος που περικλείει η έννοια «τουρισμός». Κατόπιν καταγράφονται οι τεχνικές προώθησης πωλήσεων, καθώς και οι αιτίες που οδηγούν στην επιλογή αυτών των τεχνικών προώθησης. Στο κεφάλαιο 4 αναλύονται αρχικά οι τρόποι λειτουργίας των τεχνικών προώθησης πωλήσεων στον τουρισμό. Έπειτα επισημαίνονται οι συσχετίσεις ανάμεσα στις διαφορετικές τεχνικές προώθησης πωλήσεων και στα αντίστοιχα τουριστικά προϊόντα. Τέλος, καταγράφονται οι τρόποι σχεδιασμού και αξιολόγησης μιας πολιτικής προώθησης πωλήσεων στον τουρισμό. Στο κεφάλαιο 5, το οποίο είναι και το τελευταίο, παρουσιάζεται ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (Ε.Ο.Τ) καθώς και οι δραστηριότητες του Οργανισμού στο διαδίκτυο. Τέλος γίνεται μια λεπτομερής αναφορά στην ευκαιρία που δόθηκε φέτος στην Ελλάδα να διαφημιστεί παγκοσμίως μέσω του Πανευρωπαϊκού διαγωνισμού τραγουδιού (EUROVISION) και στην στρατηγική που ακολουθείται από το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης. Με το τέλος αυτής της πτυχιακής εργασίας θα ήθελα να προσθέσω ότι έγινε μια προσπάθεια να καταγραφούν οι τρεις βασικότεροι τομείς του τουριστικού μάρκετινγκ, η Διαφήμιση, οι Δημόσιες Σχέσεις και η Προώθηση Πωλήσεων. Ο ιδανικός συνδυασμός και η κατάλληλη εφαρμογή και των τριών προαναφερθέντων τομέων του μάρκετινγκ είναι αποδεδειγμένο ότι οδηγεί σε σίγουρη επιτυχία, για οποιονδήποτε οργανισμό ή επιχείρηση.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΔιαφήμιση, δημόσιες σχέσεις και προώθηση πωλήσεων στον τουρισμό.el
heal.titleAdvertising, public relations and sales promotion in tourism.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordπροώθηση πωλήσεων, τουρισμός, Ελληνικός οργανισμός τουρισμού (ΕΟΤ), Γιουροβίζιον, Ελλάδαel
heal.keywordsales promotion, tourism, Greek national tourims organization (EOT), Eurovision, Greeceen
heal.advisorNameΦραγκούλης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameFragkoulis, Antoniosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)