Εμφάνιση απλής εγγραφής

Motivation as a factor to improve productivity of employees in a hotel business.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠενθερουδάκης, Χρήστοςel
dc.creatorPentheroudakis, Christosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:17:20Z
dc.date.available2016-03-15T17:17:20Z
dc.date.issued2008-2-28T16:44:49Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7173
dc.description.abstractΟι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις είναι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών που η σπουδαιότητα και η αξία της ποιότητας υπηρεσιών έχει ευρέως αναγνωριστεί ως ο παράγων ΄΄κλειδί΄¨ για την αύξηση της παραγωγικότητας, της αποδοτικότητας, της απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και κυρίως ως ευκαιρία να προσφέρει η επιχείρηση ένα διαφοροποιημένο προϊόν και μια εγγυημένη υπηρεσία που θα καλύψει τις υψηλές προσδοκίες των πελατών της. Η ποιότητα υπηρεσιών απαιτεί μάνατζμεντ ολικής ποιότητας , όπου θα δημιουργήσει ένα άριστο εργασιακό περιβάλλον . Ο ιδανικός επόπτης κατανοεί τις ανάγκες και τους στόχους των εργαζομένων και προσπαθεί να επιτύχει την επίτευξη των επιχειρησιακών στόχων μέσα από την ικανοποίηση των εργαζομένων από την κάλυψη των αναγκών τους, εφαρμόζοντας όταν απαιτείται την κατάλληλη πολιτική παρακίνησης με τη βοήθεια και αρκετών τεχνικών συμβουλών καθοδήγησης. Η παρακίνηση των εργαζομένων από την ικανοποίηση των αναγκών του ,από την αναγνώριση και ανταμοιβή της εργασίας που προσφέρουν, οδηγεί στην αύξηση της αποδοτικότητας τους και άρα στη βελτίωση της παραγωγικότητας επιτυγχάνοντας έτσι την επίτευξη των τακτικών και στρατηγικών στόχων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης.el
dc.description.abstractIn order for a Hotel to be successful as a business it needs to focus on the quality of their services. The most important factor on maintaining a high level on the quality of the services in a Hotel is the level of the effort its employees are putting. The productivity of an employee can vary due to a series of reasons , the management of the hotel needs to motivate its employees to perform well and keep a high level in the quality of the offered services. This thesis is analyzing how motivation by the hotel management can lead to improvement of productivity. A Hotel is a services offering business , the quality of the services requires strategic and quality management which can lead to a high level of offering business. In order for a Hotel to have quality services it needs to have employee satisfaction. Motivation is a leading factor for the management of the hotel to keep its employees satisfied and happy. The purpose of this thesis is to analyze how motivation through strategic and quality management can lead to satisfaction of the various needs that the employees of a hotel have which leads to increase of profit.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ παρακίνηση ως παράγοντας βελτίωσης της παραγωγικότητας των εργαζομένων στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.el
dc.titleMotivation as a factor to improve productivity of employees in a hotel business.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠενθερουδάκης, Χρήστοςel
heal.creatorNamePentheroudakis, Christosen
heal.publicationDate2008-2-28T16:44:49Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7173
heal.abstractΟι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις είναι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών που η σπουδαιότητα και η αξία της ποιότητας υπηρεσιών έχει ευρέως αναγνωριστεί ως ο παράγων ΄΄κλειδί΄¨ για την αύξηση της παραγωγικότητας, της αποδοτικότητας, της απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και κυρίως ως ευκαιρία να προσφέρει η επιχείρηση ένα διαφοροποιημένο προϊόν και μια εγγυημένη υπηρεσία που θα καλύψει τις υψηλές προσδοκίες των πελατών της. Η ποιότητα υπηρεσιών απαιτεί μάνατζμεντ ολικής ποιότητας , όπου θα δημιουργήσει ένα άριστο εργασιακό περιβάλλον . Ο ιδανικός επόπτης κατανοεί τις ανάγκες και τους στόχους των εργαζομένων και προσπαθεί να επιτύχει την επίτευξη των επιχειρησιακών στόχων μέσα από την ικανοποίηση των εργαζομένων από την κάλυψη των αναγκών τους, εφαρμόζοντας όταν απαιτείται την κατάλληλη πολιτική παρακίνησης με τη βοήθεια και αρκετών τεχνικών συμβουλών καθοδήγησης. Η παρακίνηση των εργαζομένων από την ικανοποίηση των αναγκών του ,από την αναγνώριση και ανταμοιβή της εργασίας που προσφέρουν, οδηγεί στην αύξηση της αποδοτικότητας τους και άρα στη βελτίωση της παραγωγικότητας επιτυγχάνοντας έτσι την επίτευξη των τακτικών και στρατηγικών στόχων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης.el
heal.abstractIn order for a Hotel to be successful as a business it needs to focus on the quality of their services. The most important factor on maintaining a high level on the quality of the services in a Hotel is the level of the effort its employees are putting. The productivity of an employee can vary due to a series of reasons , the management of the hotel needs to motivate its employees to perform well and keep a high level in the quality of the offered services. This thesis is analyzing how motivation by the hotel management can lead to improvement of productivity. A Hotel is a services offering business , the quality of the services requires strategic and quality management which can lead to a high level of offering business. In order for a Hotel to have quality services it needs to have employee satisfaction. Motivation is a leading factor for the management of the hotel to keep its employees satisfied and happy. The purpose of this thesis is to analyze how motivation through strategic and quality management can lead to satisfaction of the various needs that the employees of a hotel have which leads to increase of profit.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ παρακίνηση ως παράγοντας βελτίωσης της παραγωγικότητας των εργαζομένων στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.el
heal.titleMotivation as a factor to improve productivity of employees in a hotel business.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordξενοδοχειακή επιχείρηση, αποδοτικότητα, παρακίνηση εργαζομένων, ποιότητα υπηρεσιώνel
heal.keywordhotel enterprise, efficiency, employees' motivation, quality of servicesen
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)