Εμφάνιση απλής εγγραφής

Motivation policies for increasing productivity on hotel enterprises.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤσικαλά, Μαρίναel
dc.creatorTsikala, Marinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:17:25Z
dc.date.available2016-03-15T17:17:25Z
dc.date.issued2008-2-28T16:44:49Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7179
dc.description.abstractΣκοπός αυτής της έρευνας είναι να ερευνήσουμε και να διαπιστώσουμε, εάν στις ξενοδοχειακές μονάδες της Κρήτης, εφαρμόζονται πολιτικές κινήτρων με σκοπό την αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων. Δεδομένου ότι, οι εξελίξεις στον τομέα του τουρισμού προχωρούν με γοργούς ρυθμούς και ο ανταγωνισμός γίνεται όλο και μεγαλύτερος, η ανάγκη για υψηλή ποιότητα του παραγόμενου προϊόντος είναι επιτακτική. Το βασικό συστατικό της ύπαρξης και της επιτυχημένης πορείας κάθε επιχείρησης είναι το ανθρώπινο δυναμικό. Επομένως, η σωστή διοίκηση τους ανθρώπινου δυναμικού μιας επιχείρησης αποτελεί το κλειδί για την επιτυχημένη λειτουργία της και συνεπώς για την επίτευξη των στόχων της. Η συγκεκριμένη μελέτη παρουσιάζει τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από έρευνα σε 40 ξενοδοχειακές μονάδες. Έτσι προσπαθήσαμε να προσεγγίσουμε το θέμα «πολιτικές παροχής κινήτρων για την αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων στις ξενοδοχειακές μονάδες», διερευνώντας την κατάσταση που επικρατεί στα ξενοδοχεία της Κρήτης και ειδικότερα στο Νομό Ηρακλείου. Για την έρευνα κατασκευάσαμε ένα ερωτηματολόγιο με 14 ερωτήσεις και 3 ενότητες: 1)γενικά στοιχεία για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις 2) τμήμα προσωπικού και 3) τεχνικές παρακίνησης. Διαπιστώθηκε ότι το τμήμα προσωπικού υπάρχει τυπικά ενώ ο υπεύθυνος σε θέματα προσωπικού είναι συνήθως ο ανάλογος του ξενοδοχείου. Ο αριθμός του προσωπικού είναι ανάλογος του αριθμού των δωματίων της ξενοδοχειακής μονάδας και της κατηγορίας του. Πολιτικές παρακίνησης χρησιμοποιούνται κυρίως από μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες με μεγάλο αριθμό εργαζομένων. Βέβαια η χρήση τέτοιων τεχνικών αντιμετωπίζονται ακόμη επιφυλακτικά από ιδιοκτήτες και διοικητικά στελέχη. Τα κίνητρα που χρησιμοποιούνται περισσότερο για την παρακίνηση του προσωπικού είναι ηθικά και όχι τόσο οικονομικά. Αξίζει να σημειωθεί ότι μεγάλο ποσοστό ξενοδοχειακών μονάδων δεν χρησιμοποιούν καμία τεχνική παρακίνησης, γεγονός που μες οδηγεί στο συμπέρασμα ότι βρισκόμαστε ακόμα σε πρώιμο στάδιο. Για την διαφοροποίηση της υφιστάμενης κατάστασης στον τομέα του τουρισμού, θα πρέπει να αλλάξει σταδιακά η νοοτροπία των διευθυντικών στελεχών, ενώ η αρχή πρέπει να γίνει από την εκπαίδευση των μελλοντικών στελεχών.el
dc.description.abstractThe aim of this research is to find if hotels in Crete use any motivation techniques which increase the productivity of the employees. It is a fact that the development in tourism industry is rapid and also the increase of the competition between hotels, requires the production of a high quality product. The basic ingredient of the existence and also the successful course of a company is the human potential. Consequently the proper management of the human potential of a company consists the key of its successful function and also the attainment of its purposes. The particular study presents the elements that are gathered from the research that took place in 40 hotels of Crete. We tried to approach the subject "Policies contribution motives for the increase of the productivity of the hotel employees" trying to find out the situation that prevail in the hotels of Crete and particularly in prefecture of Iraklion. For the research we drew up a questionnaire with 14 questions and 3 units: 1)general elements of the hotels 2) Personnel department and 3)motivation techniques. We found that the personnel department exists only typically and responsible for personnel issues is the manager of the hotel. The number of the personnel depends on the number of the room of the hotel and also the category. Motivation techniques are used mostly from large hotel units with many employees. The owners and the manager stalk are still facing the motivation techniques with reserve. The motives that are mostly used for the personnel motivation are ethical and not financial. We have to mention that a big percentage of hotels do not use any motivation technique which lead us to the conclusion that we are in a premature level. If we want the situation in section of tourism to be changed, we must change partly the mentality of the manager stalk. We should begin with the improvement of the education of the future stalk.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΠολιτικές παροχής κινήτρων που μπορούν να αυξήσουν την παραγωγικότητα των εργαζομένων στις ξενοδοχειακές επιχειρησεις.el
dc.titleMotivation policies for increasing productivity on hotel enterprises.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤσικαλά, Μαρίναel
heal.creatorNameTsikala, Marinaen
heal.publicationDate2008-2-28T16:44:49Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7179
heal.abstractΣκοπός αυτής της έρευνας είναι να ερευνήσουμε και να διαπιστώσουμε, εάν στις ξενοδοχειακές μονάδες της Κρήτης, εφαρμόζονται πολιτικές κινήτρων με σκοπό την αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων. Δεδομένου ότι, οι εξελίξεις στον τομέα του τουρισμού προχωρούν με γοργούς ρυθμούς και ο ανταγωνισμός γίνεται όλο και μεγαλύτερος, η ανάγκη για υψηλή ποιότητα του παραγόμενου προϊόντος είναι επιτακτική. Το βασικό συστατικό της ύπαρξης και της επιτυχημένης πορείας κάθε επιχείρησης είναι το ανθρώπινο δυναμικό. Επομένως, η σωστή διοίκηση τους ανθρώπινου δυναμικού μιας επιχείρησης αποτελεί το κλειδί για την επιτυχημένη λειτουργία της και συνεπώς για την επίτευξη των στόχων της. Η συγκεκριμένη μελέτη παρουσιάζει τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από έρευνα σε 40 ξενοδοχειακές μονάδες. Έτσι προσπαθήσαμε να προσεγγίσουμε το θέμα «πολιτικές παροχής κινήτρων για την αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων στις ξενοδοχειακές μονάδες», διερευνώντας την κατάσταση που επικρατεί στα ξενοδοχεία της Κρήτης και ειδικότερα στο Νομό Ηρακλείου. Για την έρευνα κατασκευάσαμε ένα ερωτηματολόγιο με 14 ερωτήσεις και 3 ενότητες: 1)γενικά στοιχεία για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις 2) τμήμα προσωπικού και 3) τεχνικές παρακίνησης. Διαπιστώθηκε ότι το τμήμα προσωπικού υπάρχει τυπικά ενώ ο υπεύθυνος σε θέματα προσωπικού είναι συνήθως ο ανάλογος του ξενοδοχείου. Ο αριθμός του προσωπικού είναι ανάλογος του αριθμού των δωματίων της ξενοδοχειακής μονάδας και της κατηγορίας του. Πολιτικές παρακίνησης χρησιμοποιούνται κυρίως από μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες με μεγάλο αριθμό εργαζομένων. Βέβαια η χρήση τέτοιων τεχνικών αντιμετωπίζονται ακόμη επιφυλακτικά από ιδιοκτήτες και διοικητικά στελέχη. Τα κίνητρα που χρησιμοποιούνται περισσότερο για την παρακίνηση του προσωπικού είναι ηθικά και όχι τόσο οικονομικά. Αξίζει να σημειωθεί ότι μεγάλο ποσοστό ξενοδοχειακών μονάδων δεν χρησιμοποιούν καμία τεχνική παρακίνησης, γεγονός που μες οδηγεί στο συμπέρασμα ότι βρισκόμαστε ακόμα σε πρώιμο στάδιο. Για την διαφοροποίηση της υφιστάμενης κατάστασης στον τομέα του τουρισμού, θα πρέπει να αλλάξει σταδιακά η νοοτροπία των διευθυντικών στελεχών, ενώ η αρχή πρέπει να γίνει από την εκπαίδευση των μελλοντικών στελεχών.el
heal.abstractThe aim of this research is to find if hotels in Crete use any motivation techniques which increase the productivity of the employees. It is a fact that the development in tourism industry is rapid and also the increase of the competition between hotels, requires the production of a high quality product. The basic ingredient of the existence and also the successful course of a company is the human potential. Consequently the proper management of the human potential of a company consists the key of its successful function and also the attainment of its purposes. The particular study presents the elements that are gathered from the research that took place in 40 hotels of Crete. We tried to approach the subject "Policies contribution motives for the increase of the productivity of the hotel employees" trying to find out the situation that prevail in the hotels of Crete and particularly in prefecture of Iraklion. For the research we drew up a questionnaire with 14 questions and 3 units: 1)general elements of the hotels 2) Personnel department and 3)motivation techniques. We found that the personnel department exists only typically and responsible for personnel issues is the manager of the hotel. The number of the personnel depends on the number of the room of the hotel and also the category. Motivation techniques are used mostly from large hotel units with many employees. The owners and the manager stalk are still facing the motivation techniques with reserve. The motives that are mostly used for the personnel motivation are ethical and not financial. We have to mention that a big percentage of hotels do not use any motivation technique which lead us to the conclusion that we are in a premature level. If we want the situation in section of tourism to be changed, we must change partly the mentality of the manager stalk. We should begin with the improvement of the education of the future stalk.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΠολιτικές παροχής κινήτρων που μπορούν να αυξήσουν την παραγωγικότητα των εργαζομένων στις ξενοδοχειακές επιχειρησεις.el
heal.titleMotivation policies for increasing productivity on hotel enterprises.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordΚρήτη, τουριστική ανάπτυξη, παρακίνηση εργαζομένωνel
heal.keywordCrete, tourism development, employees' motivationen
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)