Ανασχεδιασμός διαδικασιών υποδοχής. Η περίπτωση του νομού Χανίων.
Redesigning reception processes. The case of prefecture of Chania.
Abstract
Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι η καταγραφή και ανάλυση των διαδικασιών στο τμήμα της υποδοχής ενός ξενοδοχείου. Στην αρχή της εργασίας γίνεται η εννοιολογική προσέγγιση του ξενοδοχειακού – τουριστικού κλάδου – βιομηχανίας, υπάρχει αναλυτική καταγραφή της σπουδαιότητας και της ιστορικής εξέλιξής του, καθώς και αναφορά του συστήματος διαχωρισμού των ξενοδοχείων σε κατηγορίες στην Ελλάδα. Στα κεφάλαια που ακολουθούν αναλύονται και περιγράφονται οι στόχοι, οι διαδικασίες, η οργάνωση, τα τυπικά χαρακτηριστικά και καθήκοντα των υπαλλήλων που θα επιλεχθούν για να στελεχώσουν το τμήμα της υποδοχής. Επίσης παρουσιάζονται ενδεικτικοί δείκτες ελέγχου των λειτουργιών της υποδοχής ώστε να σχεδιαστεί η διαχείριση του τμήματος και γίνεται μια πρώτη προσέγγιση του επιχειρησιακού ανασχεδιασμού στο τμήμα. Η έρευνα, η οποία σκοπό έχει τη λεπτομερή καταγραφή και ανάδειξη των διαδικασιών της υποδοχής, βασίζεται στον οδηγό προσωπικού μεγάλης αλυσίδας ξενοδοχείων και στο ISO επίσης μιας από τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές μονάδες του νομού των Χανίων.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info