Προοπτικές μετάβασης της τουριστικής αγοράς της Κρήτης από τον μαζικό σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού.
Prospects for the transision of the tourism market of Crete, from mass to alternative forms of tourism.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2012-06-27Συγγραφέας
Ζουριδάκης, Φραγκίσκος
Zouridakis, Fragkiskos
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η παρακάτω εργασία αποτελεί παρουσίαση μελέτης για τον τουρισμό της Κρήτης. Το τουριστικό προϊόν της Κρήτης θα πρέπει να στηριχθεί συνολικά σε επίπεδο νησιού. Στόχος της παρακάτω εργασίας είναι η συγκέντρωση όλων των απαραίτητων στοιχείων, ώστε να μπορεί ανά πάσα στιγμή να γίνει σύγκριση μεταξύ του σήμερα και των μεταβολών που θα ακολουθήσουν τα επόμενα χρόνια στον τομέα του τουρισμού. Τελικός σκοπός της προσπάθειας αυτής είναι να αναδειχθούν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Κρήτης, με τέτοιο τρόπο, ώστε με τη δημιουργία νέων υποδομών, να προσελκύει και νέες κοινωνικές ομάδες τουριστών συνολικά σε ολόκληρο το νησί.Τα κυριότερα συμπεράσματα που προκύπτουν από την μελέτη είναι ότι το τουριστικό προϊόν θα πρέπει να στηριχθεί συνολικά σε επίπεδο Κρήτης. Η Κρήτη παρουσιάζει μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης ενός νέου τύπου εναλλακτικού τουρισμού -του αγροτουρισμού- . Η καλή τουριστική οργάνωση μαζί με τη φυσική ομορφιά και την ζωντανή παράδοση είναι ακόμα μερικά συστατικά της γοητείας της
Συλλογές
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες