Εμφάνιση απλής εγγραφής

Means of communication in a tourism enterprise.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαπαδοπούλου, Στέλλαel
dc.creatorPapadopoulou, Stellaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:17:54Z
dc.date.available2016-03-15T17:17:54Z
dc.date.issued2012-06-26T10:48:15Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7206
dc.description.abstractΌλη μας η ζωή είναι μια επικοινωνία και κάθε μας ενέργεια είναι μια μικρή η μια μεγάλη μορφή επικοινωνίας. Με τη γέννηση μας επικοινωνούμε με τον κόσμο ερχόμαστε δηλαδή, σε επαφή με άλλους ανθρώπους, δημιουργούμε φιλίες, επικοινωνούμε με τον άνδρα ή τη γυναίκα και η επικοινωνία μας αυτή έχει ως αποτέλεσμα τον έρωτα η τον γάμο που δεν είναι τίποτα άλλο από ένα είδος κοινωνικής επικοινωνίας, που και αυτή με τη σειρά της είναι γενεσιουργός αιτία άλλων επιμέρους επικοινωνιών. Η επικοινωνία βοηθάει και συμπληρώνει και κοινωνικές αναγκαιότητες του ανθρώπου και διαδραματίζει σημαντικότατο ρόλο στη καλυτέρευση της καθημερινής ψυχολογικής ανάτασης του σημερινού ανθρώπου. Η παρούσα εργασία ξεκινά με το 1ο κεφάλαιο να αναλύει όλα τα μέσα επικοινωνίας που θα χρησιμοποιούσε μια τουριστικη επιχείρηση για να επιτύχει τους στόχους της κάνοντας αναφορές τόσο στα οπρικοακουστικά όσο και στα έντυπα μέσα προβολής.Στο 2ο κεφάλαιο, αναλύεται η γραπτή επικοινωνία που χρησιμοποιείται σε μια τουριστική επιχείρηση κάνοντας αναφορές στην αλληλογραφία των ξενοδοχείων, τα έντυπα τουριστικής επικοινωνίας, τα έντυπα μαρκετινγκ καθώς και τη σημασία των λέξεων , των προτάσεων, το σκοπό των μηνυμάτων και των επιστολών.Στο 3ο κεφάλαιο, δίδεται έμφαση στον προφωρικό λόγο και ειδικότερα στις έννοιες της ομιλίας , της ακρόασης και του διαλόγου όπως επίσης και στους παράγοντες που βοηθούν στην επιτυχία των ανωτέρω.Στο 4ο κεφάλαιο, γίνονατι αναφορές στα οπτικοακουστικά μέσα μιας τουριστικής επιχείρησης ενώ στο 5ο κεφάλαιο συναντάται και αναλύεται εμφατικά, η επικοινωνία στις δημόσιες σχέσεις της επιχείρησης, ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων αλλά και οι τρόποι επικοινωνίας και επίτευξης της δημοσιότητας.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤα μέσα επικοινωνίας σε μια τουριστική επιχείρηση.el
dc.titleMeans of communication in a tourism enterprise.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαπαδοπούλου, Στέλλαel
heal.creatorNamePapadopoulou, Stellaen
heal.publicationDate2012-06-26T10:48:15Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7206
heal.abstractΌλη μας η ζωή είναι μια επικοινωνία και κάθε μας ενέργεια είναι μια μικρή η μια μεγάλη μορφή επικοινωνίας. Με τη γέννηση μας επικοινωνούμε με τον κόσμο ερχόμαστε δηλαδή, σε επαφή με άλλους ανθρώπους, δημιουργούμε φιλίες, επικοινωνούμε με τον άνδρα ή τη γυναίκα και η επικοινωνία μας αυτή έχει ως αποτέλεσμα τον έρωτα η τον γάμο που δεν είναι τίποτα άλλο από ένα είδος κοινωνικής επικοινωνίας, που και αυτή με τη σειρά της είναι γενεσιουργός αιτία άλλων επιμέρους επικοινωνιών. Η επικοινωνία βοηθάει και συμπληρώνει και κοινωνικές αναγκαιότητες του ανθρώπου και διαδραματίζει σημαντικότατο ρόλο στη καλυτέρευση της καθημερινής ψυχολογικής ανάτασης του σημερινού ανθρώπου. Η παρούσα εργασία ξεκινά με το 1ο κεφάλαιο να αναλύει όλα τα μέσα επικοινωνίας που θα χρησιμοποιούσε μια τουριστικη επιχείρηση για να επιτύχει τους στόχους της κάνοντας αναφορές τόσο στα οπρικοακουστικά όσο και στα έντυπα μέσα προβολής.Στο 2ο κεφάλαιο, αναλύεται η γραπτή επικοινωνία που χρησιμοποιείται σε μια τουριστική επιχείρηση κάνοντας αναφορές στην αλληλογραφία των ξενοδοχείων, τα έντυπα τουριστικής επικοινωνίας, τα έντυπα μαρκετινγκ καθώς και τη σημασία των λέξεων , των προτάσεων, το σκοπό των μηνυμάτων και των επιστολών.Στο 3ο κεφάλαιο, δίδεται έμφαση στον προφωρικό λόγο και ειδικότερα στις έννοιες της ομιλίας , της ακρόασης και του διαλόγου όπως επίσης και στους παράγοντες που βοηθούν στην επιτυχία των ανωτέρω.Στο 4ο κεφάλαιο, γίνονατι αναφορές στα οπτικοακουστικά μέσα μιας τουριστικής επιχείρησης ενώ στο 5ο κεφάλαιο συναντάται και αναλύεται εμφατικά, η επικοινωνία στις δημόσιες σχέσεις της επιχείρησης, ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων αλλά και οι τρόποι επικοινωνίας και επίτευξης της δημοσιότητας.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΤα μέσα επικοινωνίας σε μια τουριστική επιχείρηση.el
heal.titleMeans of communication in a tourism enterprise.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordεπικοινωνία, τουριστική επιχείρησηel
heal.keywordcommunication, tourism enterpriseen
heal.advisorNameΦραγκούλης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameFragkoulis, Antoniosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)