Εμφάνιση απλής εγγραφής

Operation and organization of a five star hotel's bar.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜπαλασάκης, Δημήτρηςel
dc.creatorMpalasakis, Dimitrisen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:17:57Z
dc.date.available2016-03-15T17:17:57Z
dc.date.issued2012-02-15T13:19:21Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7210
dc.description.abstractΤο main bar ενός ξενοδοχείου αποτελεί πολύ σημαντικό παράγοντα στο επισιτιστικό τμήμα του ξενοδοχείου τόσο για τα κέρδη που αποφέρει όσο και για τις δημόσιες σχέσεις που αναπτύσσει με τους πελάτες της επιχείρησης. Τα ξενοδοχεία σήμερα αντιμετωπίζουν τους πελάτες ως φιλοξενούμενους και προσπαθούν να προσφέρουν υπηρεσίες και φιλοξενία οι οποίες θα ξεπερνούν τις προσδοκίες τους. Όπως και τα άλλα τμήματα του ξενοδοχείου έτσι και το main bar θα πρέπει να προσφέρει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες και το προσωπικό που δουλεύει στο bar να είναι επαγγελματίες. Θα πρέπει να είναι έτοιμοι να εξυπηρετήσουν και τον πιο απαιτητικό πελάτη. Το main bar πρέπει να είναι ελκυστικό ώστε ο πελάτης με ευχαρίστηση να απολαμβάνει τον καφέ ή το ποτό του. Επίσης, ανάλογα με το είδος του ξενοδοχείου, θα πρέπει να είναι ελκυστικό και για τους εξωτερικούς πελάτες. Το τμήμα του επισιτισμού, στο οποίο ανήκει το main bar, θεωρείται το πιο κερδοφόρο της επιχείρησης και για το λόγο αυτό δίνεται μεγάλο βάρος στην οργάνωση της λειτουργίας του. Σκοπός λοιπόν της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση της οργάνωσης αλλά και της λειτουργίας του main bar ενός ξενοδοχείου 5 αστέρων και πιο συγκεκριμμένα η διάταξη των κεφαλαίων έχει ως εξής: το πρώτο κεφάλαιο είναι μια εισαγωγή στην έννοια του bar και γίνεται μια αναδρομή στην ιστορία των bar γενικότερα. Επίσης αναλύονται τα είδη των bar γενικά αλλά και μέσα σε μια ξενοδοχειακή μονάδα. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται η θέση και η δομή του μέσα στην επιχείρηση, ενώ το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται αναλυτικά στον εξοπλισμό που πρέπει να έχει το main bar, από μηχανήματα και συσκευές μέχρι μικροεργαλεία. Το τέταρτο κεφάλαιο ασχολείται με το προσωπικό, τη σύνθεση του προσωπικού, τα προσόντα που πρέπει να διαθέτει, τα καθήκοντα και τις υποχρέωσεις που έχει. Επίσης αναλύονται οι βασικές λειτουργίες του bar. Το επόμενο κεφάλαιο καταπιάνεται με τις μεθόδους παρασκευής-προετοιμασίας των ποτών και το σερβίρισμα αυτών στους πελάτες. Το έκτο κεφάλαιο μιλάει για την οικονιμκή προσέγγιση του μπαρ, με ποιους τρόπους γίνεται η προώθηση των πωλήσεων και επιτυγχάνεται το μεγαλύτερο δυνατό κέρδος. Το έβδομο κεφάλαιο αναφέρεται στις προμήθειες των ποτών και στην αποθήκευσή τους. Τέλος στο όγδοο κεφάλαιο ακολουθεί μια ερευνητική μελέτη πάνω στην πρόσληψη του κατάλληλου προσωπικού στο main bar αλλά και στην καλύτερη λειτουργία του.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟργάνωση και λειτουργία κεντρικού bar ξενοδοχείου 5 αστέρων.el
dc.titleOperation and organization of a five star hotel's bar.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜπαλασάκης, Δημήτρηςel
heal.creatorNameMpalasakis, Dimitrisen
heal.publicationDate2012-02-15T13:19:21Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7210
heal.abstractΤο main bar ενός ξενοδοχείου αποτελεί πολύ σημαντικό παράγοντα στο επισιτιστικό τμήμα του ξενοδοχείου τόσο για τα κέρδη που αποφέρει όσο και για τις δημόσιες σχέσεις που αναπτύσσει με τους πελάτες της επιχείρησης. Τα ξενοδοχεία σήμερα αντιμετωπίζουν τους πελάτες ως φιλοξενούμενους και προσπαθούν να προσφέρουν υπηρεσίες και φιλοξενία οι οποίες θα ξεπερνούν τις προσδοκίες τους. Όπως και τα άλλα τμήματα του ξενοδοχείου έτσι και το main bar θα πρέπει να προσφέρει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες και το προσωπικό που δουλεύει στο bar να είναι επαγγελματίες. Θα πρέπει να είναι έτοιμοι να εξυπηρετήσουν και τον πιο απαιτητικό πελάτη. Το main bar πρέπει να είναι ελκυστικό ώστε ο πελάτης με ευχαρίστηση να απολαμβάνει τον καφέ ή το ποτό του. Επίσης, ανάλογα με το είδος του ξενοδοχείου, θα πρέπει να είναι ελκυστικό και για τους εξωτερικούς πελάτες. Το τμήμα του επισιτισμού, στο οποίο ανήκει το main bar, θεωρείται το πιο κερδοφόρο της επιχείρησης και για το λόγο αυτό δίνεται μεγάλο βάρος στην οργάνωση της λειτουργίας του. Σκοπός λοιπόν της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση της οργάνωσης αλλά και της λειτουργίας του main bar ενός ξενοδοχείου 5 αστέρων και πιο συγκεκριμμένα η διάταξη των κεφαλαίων έχει ως εξής: το πρώτο κεφάλαιο είναι μια εισαγωγή στην έννοια του bar και γίνεται μια αναδρομή στην ιστορία των bar γενικότερα. Επίσης αναλύονται τα είδη των bar γενικά αλλά και μέσα σε μια ξενοδοχειακή μονάδα. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται η θέση και η δομή του μέσα στην επιχείρηση, ενώ το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται αναλυτικά στον εξοπλισμό που πρέπει να έχει το main bar, από μηχανήματα και συσκευές μέχρι μικροεργαλεία. Το τέταρτο κεφάλαιο ασχολείται με το προσωπικό, τη σύνθεση του προσωπικού, τα προσόντα που πρέπει να διαθέτει, τα καθήκοντα και τις υποχρέωσεις που έχει. Επίσης αναλύονται οι βασικές λειτουργίες του bar. Το επόμενο κεφάλαιο καταπιάνεται με τις μεθόδους παρασκευής-προετοιμασίας των ποτών και το σερβίρισμα αυτών στους πελάτες. Το έκτο κεφάλαιο μιλάει για την οικονιμκή προσέγγιση του μπαρ, με ποιους τρόπους γίνεται η προώθηση των πωλήσεων και επιτυγχάνεται το μεγαλύτερο δυνατό κέρδος. Το έβδομο κεφάλαιο αναφέρεται στις προμήθειες των ποτών και στην αποθήκευσή τους. Τέλος στο όγδοο κεφάλαιο ακολουθεί μια ερευνητική μελέτη πάνω στην πρόσληψη του κατάλληλου προσωπικού στο main bar αλλά και στην καλύτερη λειτουργία του.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΟργάνωση και λειτουργία κεντρικού bar ξενοδοχείου 5 αστέρων.el
heal.titleOperation and organization of a five star hotel's bar.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμπάρ ξενοδοχείου, οργάνωση, λειτουργίαel
heal.keywordhotel's bar, organization, functionen
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)