Εμφάνιση απλής εγγραφής

On line reservation systems for hotels.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒρεττάκης, Γεώργιοςel
dc.creatorΣαββάκης, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorVrettakis, Georgiosen
dc.creatorSavvakis, Konstantinosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:18:11Z
dc.date.available2016-03-15T17:18:11Z
dc.date.issued2012-03-30T13:22:27Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7222
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας Πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση και η μελέτη των ηλεκτρονικών συστημάτων κρατήσεων σημειώνοντας τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά τους και τις διαφοροποιήσεις τους σε παράγοντες όπως θέματα πολιτικής, διαχείρισης των κρατήσεων και ασφάλειας. Τέλος, εξετάζουμε πώς υιοθετούνται τα συστήματα κρατήσεων στο ξενοδοχείο Yes!Hotel, πώς αξιοποιείται ο ανθρώπινος παράγοντας και πώς συμβάλλουν οι νέες τεχνολογίες στον εκσυγχρονισμό του τουριστικού τομέα.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleOn line συστήματα κρατήσεων για ξενοδοχεία.el
dc.titleOn line reservation systems for hotels.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒρεττάκης, Γεώργιοςel
heal.creatorNameΣαββάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNameVrettakis, Georgiosen
heal.creatorNameSavvakis, Konstantinosen
heal.publicationDate2012-03-30T13:22:27Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7222
heal.abstractΟ σκοπός της παρούσας Πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση και η μελέτη των ηλεκτρονικών συστημάτων κρατήσεων σημειώνοντας τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά τους και τις διαφοροποιήσεις τους σε παράγοντες όπως θέματα πολιτικής, διαχείρισης των κρατήσεων και ασφάλειας. Τέλος, εξετάζουμε πώς υιοθετούνται τα συστήματα κρατήσεων στο ξενοδοχείο Yes!Hotel, πώς αξιοποιείται ο ανθρώπινος παράγοντας και πώς συμβάλλουν οι νέες τεχνολογίες στον εκσυγχρονισμό του τουριστικού τομέα.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleOn line συστήματα κρατήσεων για ξενοδοχεία.el
heal.titleOn line reservation systems for hotels.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordonline σύστημα κρατήσεων, ξενοδοχείο, μηχανογράφηση ξενοδοχείουel
heal.keywordonline reservation's system, hotel, hotel's computerizationen
heal.advisorNameΠεδιαδίτης, Παντελήςel
heal.advisorNamePediaditis, Pantelisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)