Το ηλεκτρονικό εμπόριο στον τουριστικό τομέα.
Abstract
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση και η ανάλυση του ηλεκτρονικού εμπορίου και της σχέσης του με τον τουριστικό κλάδο καθώς και η συμβολή του σε αυτόν.Η εργασία αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια στα οποία γίνεται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τον τουρισμό και τη συμβολή του ίντερνετ όσον αφορά τον τουριστικό κλάδο. Αναλυτικά, στο πρώτο κεφάλαιο, παρατίθεται η διαχρονική εξέλιξη του τουρισμού και αναλύεται το τουριστικό προϊόν. Ακολούθως, στο δεύτερο κεφάλαιο, παρουσιάζεται η εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και των νέων τεχνολογιών και εξετάζεται ο ρόλος του ίντερνετ. Στη συνέχεια, στο τρίτο κεφάλαιο, γίνεται ανάλυση της συμβολής του διαδικτύου στον τουριστικό κλάδο. Στο τέταρτο κεφάλαιο, παρατίθενται οι βασικότερες εφαρμογές του ηλεκτρονικού εμπορίου στον τουρισμό. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της εργασίας όπως πρόεκυψαν από τη βιβλιογραφική διερεύνηση.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info