Οι δημόσιες σχέσεις στην ξενοδοχειακή βιομηχανία: η περίπτωση των ξενοδοχειακών μονάδων στην πόλη του Ηρακλείου
Public relations in hotel industry: the case of hotels in the city of Heraklion.
Abstract
Σε αυτή την πτυχιακή θα ασχοληθούμε με την ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας σε παγκόσμιο επίπεδο πανελλήνιο επίπεδο στη συνέχεια θα περιοριστούμε στα πλαίσια της Κρήτης και συγκεκριμένα στην πόλη του Ηρακλείου. Θα αναφερθούμε σε όλους τους τομείς μιας τουρ .βιομηχανίας τι χρειάζεται για να σχηματιστεί ,πόσα και ποια είναι τα στάδια της οργάνωσης της. Θα αναφερθούμε εκτενέστερα στον τομέα του Μάρκετινγκ που αποτελεί πλέον από τους πιο βασικούς θεσμούς για να διευθυνθεί σωστά μια επιχείρηση με μακροχρόνια ζωή και τα επιθυμητά αποτελέσματα παραγωγικότητας. Βασικό της θέμα στο οποίο επίσης θα δοθεί μεγάλη βαρύτητα είναι οι εργασιακές σχέσεις σε μια ξενοδοχειακή βιομηχανία και κατά πόσο μπορούν να επηρεάσουν θετικά η αρνητικά το φαινόμενο αυτό που ονομάζουμε παραγωγικότητα. Η έρευνα μου αυτή θα συμπεριλαμβάνει επίσης ερωτηματολόγια για τουρ. Ξενοδοχειακές βιομηχανίες για χειροπιαστά παραδείγματα των αποτελεσμάτων μου και με βάση πραγματικά στατιστικά στοιχεία για να συμβαδίζει η έρευνα μου με την πραγματικότητα. Η έρευνα αυτή με βάση τα ερωτηματολόγια θα περιοριστεί στα ξενοδοχεία της πόλεως του Ηρακλείου γίνει προσπάθεια αναφοράς άλλων ειδών εναλλακτικού τουρισμού κάτι που ακόμα στην Ελλάδα δεν έχει γίνει πολύ γνωστό ακόμη .Θα αναλυθούν διάφορες έννοιες του τουρισμού και του τουρίστα και η ψυχολογία τους. Οι λόγοι που με ώθησαν να ασχοληθώ με το συγκεκριμένο θέμα στην εργασία μου είναι βασικά το ενδιαφέρον μου σε ότι έχει να κάνει με κοινωνικές σχέσεις και χρήση του σωστού προφορικού λόγου με σκοπό την πειθώ και την επίτευξη της σωστής συνεργασίας. Πρόκειται για ένα θέμα που βασίζεται επάνω στις σπουδές μου μεν αλλά είναι ένα βήμα ακόμη πιο μπροστά δε στο θέμα εξέλιξης της τουρ. βιομηχανίας καθώς ασχολούμαστε με λεπτομέρειες που παλαιότερα αγνοούσαμε όπως την ψυχολογία του πελάτη και την επικοινωνία μεταξύ πελάτη-προσωπικού ,πελάτη - ανώτερα στελέχη ,προσωπικού - ανώτερα στελέχη και το ίδιο το προσωπικό μεταξύ του. .Πλέον δίνεται περισσότερη σημασία στις προτιμήσεις του πελάτη τουρίστα έτσι ώστε να διαμορφώσουμε τις ανάλογες τουριστικές υπηρεσίες που θα καλύπτουν όσο το δυνατόν περισσότερο εύρος αναγκών.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info