Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών στο διαδίκτυο: αξιολόγηση των επίσημων ιστότοπων τουριστικής προβολής των μεσογειακών χωρών.
Tourism destinations marketing on the internet: evaluation of official websites for tourism promotion of the Mediterranean countries.
View/ Open
Date
2011-06-22Author
Αεράκη, Μαρία
Ζαγαλάκη, Θεοφίλη
Aeraki, Maria
Zagalaki, Theofili
Metadata
Show full item recordAbstract
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η συγκριτική ανάλυση και αξιολόγηση των επίσημων ιστότοπων τουριστικής προβολής των Μεσογειακών χωρών. Η δομή της εργασίας αποτελείται από τα εξής κεφάλαια: Κεφάλαιο 1 , Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών, όπου εξετάζεται το εννοιολογικό περιεχόμενο του τουρισμού και του τουριστικού προορισμού, οι οργανισμοί τουριστικής προβολής και ανάπτυξης και τα Ηλεκτρονικά Συστήματα Διαχείρισης και Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται επίσης στη σημασία του διαδικτύου για τη προβολή και διανομή των τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών στην Ευρώπη. Κεφάλαιο 2, Η Μεσόγειος ως Τουριστικός Προορισμός, όπου μετά τον γεωγραφικό προσδιορισμό της περιοχής της Μεσογείου, αναλύονται η σημασία του τουρισμού για τα κράτη της Μεσογείου και γίνεται μια παρουσίαση του τουριστικού προφίλ των κρατών αυτών. Κεφάλαιο 3, Μεθοδολογία Έρευνας, στο οποίο περιγράφονται αναλυτικά τα μεθοδολογικά βήματα που ακολουθήθηκαν για τη διεξαγωγή της έρευνας και εξηγούνται τα κριτήρια στα οποία βασίστηκε η αξιολόγηση των επίσημων ιστότοπων τουριστικής προβολής των Μεσογειακών χωρών. Κεφάλαιο 4, Αποτελέσματα – Συμπεράσματα, στο οποίο παρουσιάζονται τα ευρήματα της έρευνας αρχικά για το σύνολο των μεσογειακών χωρών (συγκεντρωτική αξιολόγηση των Μεσογειακών χωρών αναφορικά με τα κριτήρια και την επίδοση των επίσημων ιστοσελίδων τους σε αυτά) και ακολούθως για κάθε χώρα ξεχωριστά. Το κεφάλαιο ολοκληρώνεται με τα βασικά συμπεράσματα της εργασίας.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info