Εμφάνιση απλής εγγραφής

Evaluation of the environmental sensitivity of the instructors of the second degree education in the prefecture of Heraklion.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαλιοντζάκη, Καλλιόπηel
dc.creatorKaliontzaki, Kalliopien
dc.date.accessioned2016-03-15T12:33:29Z
dc.date.available2016-03-15T12:33:29Z
dc.date.issued2008-2-29T14:37:49Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/727
dc.description.abstractΗ μελέτη αυτή αναφέρεται στην καταγραφή των αντιλήψεων απόψεων των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Ηρακλείου σχετικά με παράγοντες και συνθήκες που θα έδειχναν την τάση ευαισθητοποίησης τους για το περιβάλλον. Ειδικότερα καταγράφηκαν τα μέτρα πολιτικής, που θεωρούσαν ικανά για να περιορίσουν τη ρύπανση του πλανήτη μας στο πλαίσιο της βιώσιμης ανάπτυξης. Επίσης οι παράγοντες, που θεωρούσαν ότι είναι καθοριστικοί για την πληροφόρηση και τη συμμετοχή τους στη λήψη αποφάσεων που αφορούν το περιβάλλον. Και τέλος καταγράφηκαν οι παράγοντες που θεωρούσαν ότι μπορούν να συμβάλλουν στη δημιουργία και την καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης και ενός νέου περιβαλλοντικού ήθους. Φαίνεται, ανεξάρτητα από την ειδικότητα, το φύλο και την περιοχή διδασκαλίας, ότι οι εκπαιδευτικοί διαθέτουν σε υψηλό βαθμό ευαισθητοποίηση για το περιβάλλον. Θεωρούν σημαντικά μέτρα, την άτυπη περιβαλλοντική εκπαίδευση, την επιβολή φορολογίας ή προστίμων στους ρυπαίνοντες και την υποχρεωτική συμμόρφωση όλων των κρατών στις αποφάσεις των Διεθνών Συνθηκών που αφορούν την προστασία του περιβάλλοντος. Θεωρούν επίσης ότι το ενδιαφέρον από τους ίδιους, από την κεντρική εξουσία και από την τοπική αυτοδιοίκηση, είναι καθοριστικοί παράγοντες για την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση τους. Τέλος σημαντικό ρόλο στην ευαισθητοποίηση τους παίζει η οικογένεια, τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.el
dc.description.abstractThis study is reported in the recording of perceptions of opinions of teachers of Secondary education of Heraklion with regard to factors and conditions that would show their tendency of sensitive for the environment. More specifically were recorded the metres of policy, that they considered capable in order to they limit the pollution of our planet in the frame of viable growth. Also the factors, that considered that they are decisive for the information and their attendance in the decision-making that concerns the environment. And finally were recorded the factors that considered that they can contribute in the creation and the culture of environmental conscience and new environmental morals. Appear, independent from the speciality, the sex and the region of teaching, that the teachers they allocate in high degree sensitive for the environment. They consider important metres, the informal environmental education, the imposition of taxation or fines in polluting and the obligatory conformity of all states in the decisions of International Treaties that concern the protection of environment. They consider also that the interest from the their self, from the central power and from the local self-government, they are decisive factors for their environmental sensitive. Finally important role in their sensitive play the family, the schools First degree and Secondary education and the means of mass media communicationen
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων (Σ.Τε.Γ.Τε.Τ), ΠΣΕ Διαχείρισης Γεωργικών Οικοσυστημάτωνel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Agriculture, Food and Nutrition (STeGTET), Management of Agricultural Ecosystems EUPen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕκτίμηση περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Ηρακλείου.el
dc.titleEvaluation of the environmental sensitivity of the instructors of the second degree education in the prefecture of Heraklion.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαλιοντζάκη, Καλλιόπηel
heal.creatorNameKaliontzaki, Kalliopien
heal.publicationDate2008-2-29T14:37:49Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/727
heal.abstractΗ μελέτη αυτή αναφέρεται στην καταγραφή των αντιλήψεων απόψεων των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Ηρακλείου σχετικά με παράγοντες και συνθήκες που θα έδειχναν την τάση ευαισθητοποίησης τους για το περιβάλλον. Ειδικότερα καταγράφηκαν τα μέτρα πολιτικής, που θεωρούσαν ικανά για να περιορίσουν τη ρύπανση του πλανήτη μας στο πλαίσιο της βιώσιμης ανάπτυξης. Επίσης οι παράγοντες, που θεωρούσαν ότι είναι καθοριστικοί για την πληροφόρηση και τη συμμετοχή τους στη λήψη αποφάσεων που αφορούν το περιβάλλον. Και τέλος καταγράφηκαν οι παράγοντες που θεωρούσαν ότι μπορούν να συμβάλλουν στη δημιουργία και την καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης και ενός νέου περιβαλλοντικού ήθους. Φαίνεται, ανεξάρτητα από την ειδικότητα, το φύλο και την περιοχή διδασκαλίας, ότι οι εκπαιδευτικοί διαθέτουν σε υψηλό βαθμό ευαισθητοποίηση για το περιβάλλον. Θεωρούν σημαντικά μέτρα, την άτυπη περιβαλλοντική εκπαίδευση, την επιβολή φορολογίας ή προστίμων στους ρυπαίνοντες και την υποχρεωτική συμμόρφωση όλων των κρατών στις αποφάσεις των Διεθνών Συνθηκών που αφορούν την προστασία του περιβάλλοντος. Θεωρούν επίσης ότι το ενδιαφέρον από τους ίδιους, από την κεντρική εξουσία και από την τοπική αυτοδιοίκηση, είναι καθοριστικοί παράγοντες για την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση τους. Τέλος σημαντικό ρόλο στην ευαισθητοποίηση τους παίζει η οικογένεια, τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.el
heal.abstractThis study is reported in the recording of perceptions of opinions of teachers of Secondary education of Heraklion with regard to factors and conditions that would show their tendency of sensitive for the environment. More specifically were recorded the metres of policy, that they considered capable in order to they limit the pollution of our planet in the frame of viable growth. Also the factors, that considered that they are decisive for the information and their attendance in the decision-making that concerns the environment. And finally were recorded the factors that considered that they can contribute in the creation and the culture of environmental conscience and new environmental morals. Appear, independent from the speciality, the sex and the region of teaching, that the teachers they allocate in high degree sensitive for the environment. They consider important metres, the informal environmental education, the imposition of taxation or fines in polluting and the obligatory conformity of all states in the decisions of International Treaties that concern the protection of environment. They consider also that the interest from the their self, from the central power and from the local self-government, they are decisive factors for their environmental sensitive. Finally important role in their sensitive play the family, the schools First degree and Secondary education and the means of mass media communicationen
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων (Σ.Τε.Γ.Τε.Τ), ΠΣΕ Διαχείρισης Γεωργικών Οικοσυστημάτωνel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Agriculture, Food and Nutrition (STeGTET), Management of Agricultural Ecosystems EUPen
heal.titleΕκτίμηση περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Ηρακλείου.el
heal.titleEvaluation of the environmental sensitivity of the instructors of the second degree education in the prefecture of Heraklion.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordνομός Ηρακλείου, περιβαλλοντική εκπαίδευσηel
heal.keywordprefecture of Heraklion, environmental educationen
heal.advisorNameΑντωνίου, Θεόδωροςel
heal.advisorNameAntoniou, Theodorosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)