Εμφάνιση απλής εγγραφής

Tourism destinations and promotion from the tourism agencies.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓεωργιακάκη, Μαρίαel
dc.creatorGeorgiakaki, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:19:39Z
dc.date.available2016-03-15T17:19:39Z
dc.date.issued2011-11-25T10:28:04Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7297
dc.description.abstractΗ τεχνολογική ανάπτυξη έχει προσφέρει στην κοινωνία τη δυνατότητα και τα μέσα για την εύκολη μετακίνηση αλλά και την διαμονή σε οποιοδήποτε μέρος της Γής. Οι άνθρωποι μπορούν να ταξιδέψουν και να φτάσουν σε μέρη που παλαιότερα δεν μπορούσαν, γνωρίζοντας έτσι άγνωστες γωνιές και λαούς ανά τον κόσμο. Η διαφήμιση είναι η δεύτερη αιτία που έχει κάνει τον τουρισμό βασική βιομηχανία της εποχής μας. Υπάρχουν πολλοί και διαφορετικοί τρόποι για να προωθηθεί ο τουρισμός μιας χώρας. Το χρηματικό κεφάλαιο μαζί με τις στοχευόμενες και προσεκτικά μελετημένες προτάσεις είναι αυτά που οφείλει να προσέξει ένα κράτος που θέλει να αναπτύξει τον τουριστικό τομέα του. Νέες και ελκυστικές ιδέες είναι πολύ βασικό να υπάρχουν προκειμένου να ανανεώνεται ο τουρισμός σε έναν προορισμό. Οι καλές συνεργασίες ανάμεσα στους tour operators των διαφόρων χωρών διατηρούνται με την πραγματοποίηση ετήσιων εκθέσεων στα οποία συναντώνται οι πράκτορες, ανταλλάσουν απόψεις και κλείνουν συμφωνίες-συμβόλαια. Ολοκληρώνοντας θέλω να αναφέρω πως υπάρχουν πολλοί τρόποι για την παρουσίαση ενός προορισμού στον κόσμο. Ο άνθρωπος αυτός που πραγματικά θέλει και μπορεί να πάει διακοπές θα βρει και στο τέλος θα κλείσει το πακέτο που πραγματικά του ταιριάζει. Αυτό θα συμβεί γιατί ως κίνητρο στον πελάτη υπάρχει σε μεγάλο βαθμό στις μέρες μας το διαδίκτυο. Υπάρχουν τα ταξιδιωτικά περιοδικά, οι εκπομπές – ντοκιμαντέρ που προβάλλονται στην τηλεόρασηel
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤουριστικοί προορισμοί και τρόποι προώθησης τους από τους τουριστικούς οργανισμούς.el
dc.titleTourism destinations and promotion from the tourism agencies.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓεωργιακάκη, Μαρίαel
heal.creatorNameGeorgiakaki, Mariaen
heal.publicationDate2011-11-25T10:28:04Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7297
heal.abstractΗ τεχνολογική ανάπτυξη έχει προσφέρει στην κοινωνία τη δυνατότητα και τα μέσα για την εύκολη μετακίνηση αλλά και την διαμονή σε οποιοδήποτε μέρος της Γής. Οι άνθρωποι μπορούν να ταξιδέψουν και να φτάσουν σε μέρη που παλαιότερα δεν μπορούσαν, γνωρίζοντας έτσι άγνωστες γωνιές και λαούς ανά τον κόσμο. Η διαφήμιση είναι η δεύτερη αιτία που έχει κάνει τον τουρισμό βασική βιομηχανία της εποχής μας. Υπάρχουν πολλοί και διαφορετικοί τρόποι για να προωθηθεί ο τουρισμός μιας χώρας. Το χρηματικό κεφάλαιο μαζί με τις στοχευόμενες και προσεκτικά μελετημένες προτάσεις είναι αυτά που οφείλει να προσέξει ένα κράτος που θέλει να αναπτύξει τον τουριστικό τομέα του. Νέες και ελκυστικές ιδέες είναι πολύ βασικό να υπάρχουν προκειμένου να ανανεώνεται ο τουρισμός σε έναν προορισμό. Οι καλές συνεργασίες ανάμεσα στους tour operators των διαφόρων χωρών διατηρούνται με την πραγματοποίηση ετήσιων εκθέσεων στα οποία συναντώνται οι πράκτορες, ανταλλάσουν απόψεις και κλείνουν συμφωνίες-συμβόλαια. Ολοκληρώνοντας θέλω να αναφέρω πως υπάρχουν πολλοί τρόποι για την παρουσίαση ενός προορισμού στον κόσμο. Ο άνθρωπος αυτός που πραγματικά θέλει και μπορεί να πάει διακοπές θα βρει και στο τέλος θα κλείσει το πακέτο που πραγματικά του ταιριάζει. Αυτό θα συμβεί γιατί ως κίνητρο στον πελάτη υπάρχει σε μεγάλο βαθμό στις μέρες μας το διαδίκτυο. Υπάρχουν τα ταξιδιωτικά περιοδικά, οι εκπομπές – ντοκιμαντέρ που προβάλλονται στην τηλεόρασηel
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΤουριστικοί προορισμοί και τρόποι προώθησης τους από τους τουριστικούς οργανισμούς.el
heal.titleTourism destinations and promotion from the tourism agencies.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, τουριστικό πακέτοel
heal.keywordmarketing, package toursen
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)