Ανάπτυξη φυσιολατρικού και πολιτιστικού τουρισμού με ειδική αναφορά στη μέθοδο χάραξης φυσιολατρικών και πολιτιστικών διαδρομών σε τοπικό επίπεδο και συγκεκριμένα στην ευρύτερη περιοχή του Ηρακλείου Κρήτης.
Naturalist and cultural tourism with special reference to the method of designing naturalistic and cultural routes, locally and especially in the area of Heraklion, Crete.
View/ Open
Date
2011-05-27Author
Ασημακοπούλου, Μαρία
Asimakopoulou, Maria
Metadata
Show full item recordAbstract
Σκοπός μου στη παρούσα πτυχιακή εργασία είναι ν’ αναλύσω την περίπτωση της ανάπτυξης του φυσιολατρικού και του πολιτιστικού τουρισμού με ειδική αναφορά στη μέθοδο χάραξης των φυσιολατρικών και πολιτιστικών διαδρομών σε τοπικό επίπεδο και συγκεκριμένα για την περιοχή Ηρακλείου. Προκειμένου λοιπόν να επιτύχω τα παραπάνω, στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας αναλύονται τα γενικά χαρακτηριστικά και οι παράγοντες ανάπτυξης σε μια κοινωνία και συγκεκριμένα σε εκείνη του Ηρακλείου με ιδιαίτερη προσοχή στα γεωγραφικά χαρακτηριστικά και αναφορικά με την θέση, διοικητική διαίρεση, οικισμοί και τους φυσικούς πόρους, ποια τα σχετικά πληθυσμιακά χαρακτηριστικά με έμφαση στο εργατικό δυναμικό, δίκτυα υπηρεσίες υποδομής και περιβάλλον, ποια τα έργα και οι εγκαταστάσεις γενικής υποδομής, όπως οδικός άξονας, αεροδρόμιο, λιμάνι και επικοινωνίες όπως αντίστοιχα επιχειρείται μια γενική προσέγγιση της τουριστικής πολιτικής στην περιοχή. Στο δεύτερο κεφάλαιο αντίστοιχα αναλύονται οι τουριστικοί πόροι της περιοχής – τόσο φυσικοί όσο και πολιτιστικοί – τουριστική ζήτηση και προσφορά όπως και καταγραφή φυσιολατρικών τόπων. Στο τρίτο κεφάλαιο της εργασίας, επιχειρείται μια καταγραφή απόψεων από φορείς και κατοίκους με σκοπό την διάγνωση των προβλημάτων και δυνατοτήτων ανάπτυξης με συγκεκριμένα σενάρια. Τέλος στο τέταρτο και πέμπτο κεφάλαιο αντίστοιχα αναλύονται τα αποτελέσματα της εμπειρικής έρευνας με τις πηγές πληροφοριών, την ανάλυση δεδομένων και περιορισμών που εντοπίστηκαν στην εκτέλεση της διαδικασίας της συγκεκριμένης έρευνας.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info