Εμφάνιση απλής εγγραφής

Human resources management for improving the quality of services of luxury and first class hotels in Heraklion.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΝεστούρης, Δημήτριοςel
dc.creatorNestouris, Dimitrisen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:19:51Z
dc.date.available2016-03-15T17:19:51Z
dc.date.issued2011-02-22T10:28:55Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7308
dc.description.abstractO σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση της αξίας της ποιότητας μέσα στα ξενοδοχεία 4* και 5* μέσο της διοίκησης ανθρωπίνων πόρων. Η διερεύνηση του θέματος της παρούσας πτυχιακής εργασίας πραγματοποιείται εφαρμόζοντας τη βιβλιογραφική έρευνα (Desk research) σχετικά με τις αρχές Ποιότητας και την διοίκηση ανθρωπίνων πόρων ως μέσο επίλυσης και την έρευνα πεδίου (Field research) για τον τρόπο εφαρμογής των παραπάνω. Ειδικότερα, η πτυχιακή εργασία διαρθρώνεται σε τρία κεφάλαια . Το πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η εννοιολογική προσέγγιση της ποιότητας και η επιλογή στρατηγικών εξασφάλισής της. Γίνεται λόγος για το πόσο μεγάλο ρόλο παίζει η ποιότητα σε μια επιχείρηση, όπως επίσης της διαστάσεις που μπορεί να πάρει , τα βραβεία και τα προβλήματα που προκύπτουν από την κακή ποιότητα και τρόπους βελτίωσης της ποιότητας. Το δεύτερο κεφάλαιο ασχολείται με τους ανθρώπινους πόρους. Οι ανθρώπινοι πόροι μίας επιχείρησης αναγνωρίζονται πλέον ως ένα από τα βασικά τμήματά της το οποίο όταν προγραμματιστεί και οργανωθεί κατάλληλα μπορεί να της δώσει προβάδισμα. Πλέον ο όρος «διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού» έχει αντικατασταθεί από τον όρο «διοίκηση ανθρώπινων πόρων» και με αυτό τον τρόπο σηματοδοτείται μία συστηματική και μακροχρόνια προσπάθεια αντιμετώπισης του συνόλου του ανθρώπινου δυναμικού ως πόρος. Προφανώς ο ρόλος του τμήματος διοίκησης ανθρώπινων πόρων μίας επιχείρησης εκτός από τη διευκόλυνση της επικοινωνίας των εργαζομένων και της ανώτερης διοίκησης είναι να προγραμματίζει το ανθρώπινο δυναμικό έτσι ώστε να ευθυγραμμίζεται η τμηματική αυτή λειτουργία με τη συνολική επιχειρησιακή στρατηγική του οργανισμού. Τέλος το τρίτο κεφάλαιο ασχολείται με την έρευνα και τα αποτελέσματα αυτής βάσει τον εννοιών που ασχοληθήκαμε στα δυο πρώτα κεφάλαια. Η διπλωματική εργασία ολοκληρώνεται με τα αναγκαία συμπεράσματα.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, πολυτελείας και Α' κατηγορίας της περιοχής Ηρακλείου, μέσω της διοίκησης ανθρωπίνων πόρων.el
dc.titleHuman resources management for improving the quality of services of luxury and first class hotels in Heraklion.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΝεστούρης, Δημήτριοςel
heal.creatorNameNestouris, Dimitrisen
heal.publicationDate2011-02-22T10:28:55Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7308
heal.abstractO σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση της αξίας της ποιότητας μέσα στα ξενοδοχεία 4* και 5* μέσο της διοίκησης ανθρωπίνων πόρων. Η διερεύνηση του θέματος της παρούσας πτυχιακής εργασίας πραγματοποιείται εφαρμόζοντας τη βιβλιογραφική έρευνα (Desk research) σχετικά με τις αρχές Ποιότητας και την διοίκηση ανθρωπίνων πόρων ως μέσο επίλυσης και την έρευνα πεδίου (Field research) για τον τρόπο εφαρμογής των παραπάνω. Ειδικότερα, η πτυχιακή εργασία διαρθρώνεται σε τρία κεφάλαια . Το πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η εννοιολογική προσέγγιση της ποιότητας και η επιλογή στρατηγικών εξασφάλισής της. Γίνεται λόγος για το πόσο μεγάλο ρόλο παίζει η ποιότητα σε μια επιχείρηση, όπως επίσης της διαστάσεις που μπορεί να πάρει , τα βραβεία και τα προβλήματα που προκύπτουν από την κακή ποιότητα και τρόπους βελτίωσης της ποιότητας. Το δεύτερο κεφάλαιο ασχολείται με τους ανθρώπινους πόρους. Οι ανθρώπινοι πόροι μίας επιχείρησης αναγνωρίζονται πλέον ως ένα από τα βασικά τμήματά της το οποίο όταν προγραμματιστεί και οργανωθεί κατάλληλα μπορεί να της δώσει προβάδισμα. Πλέον ο όρος «διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού» έχει αντικατασταθεί από τον όρο «διοίκηση ανθρώπινων πόρων» και με αυτό τον τρόπο σηματοδοτείται μία συστηματική και μακροχρόνια προσπάθεια αντιμετώπισης του συνόλου του ανθρώπινου δυναμικού ως πόρος. Προφανώς ο ρόλος του τμήματος διοίκησης ανθρώπινων πόρων μίας επιχείρησης εκτός από τη διευκόλυνση της επικοινωνίας των εργαζομένων και της ανώτερης διοίκησης είναι να προγραμματίζει το ανθρώπινο δυναμικό έτσι ώστε να ευθυγραμμίζεται η τμηματική αυτή λειτουργία με τη συνολική επιχειρησιακή στρατηγική του οργανισμού. Τέλος το τρίτο κεφάλαιο ασχολείται με την έρευνα και τα αποτελέσματα αυτής βάσει τον εννοιών που ασχοληθήκαμε στα δυο πρώτα κεφάλαια. Η διπλωματική εργασία ολοκληρώνεται με τα αναγκαία συμπεράσματα.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, πολυτελείας και Α' κατηγορίας της περιοχής Ηρακλείου, μέσω της διοίκησης ανθρωπίνων πόρων.el
heal.titleHuman resources management for improving the quality of services of luxury and first class hotels in Heraklion.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordξενοδοχεία τεσσάρων και πέντε αστέρων, Ηράκλειο, διοίκηση ανθρωπίνων πόρων (Δ.Α.Π.)el
heal.keywordfour and five stars hotels, Heraklion, human resources management (HRM)en
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)