Εμφάνιση απλής εγγραφής

Medical tourism as a way of improving the competitiveness of the greek tourism product: the case of Peloponnisos.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑρκουλάκη, Εμμανουέλαel
dc.creatorArkoulaki, Emmanouelaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:20:01Z
dc.date.available2016-03-15T17:20:01Z
dc.date.issued2011-06-14T15:43:55Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7310
dc.description.abstractΣτο Πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία γενική αναφορά στον τουρισμό, στην έννοια του, στην ιστορία του, στο ρόλο του που κατέχει στην ελληνική οικονομία και πώς αποτέλεσε να συγκροτεί σήμερα τη μεγαλύτερη βιομηχανία στον κόσμο, την λεγόμενη τουριστική βιομηχανία. Ακόμη, παρατηρείται η τυποποίηση και η διάκριση του τουρισμού στις βασικές κατηγορίες, κι εξετάζεται η μαζικοποίηση και οι πιο διαδεδομένες εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Στο Δεύτερο κεφάλαιο εξετάζεται ο τουρισμό υγείας, η γενικότερη και η ευρύτερη έννοια του. Επίσης, γίνεται μία μικρή ιστορική ανασκόπηση του τουρισμού υγείας και η εξέλιξή του - και κλείνει αυτή η ενότητα με μία σύντομη ματιά στους παράγοντες που προσδιορίζουν τον τουρισμό υγείας και τις συναφείς μορφές τουρισμού. Το Τρίτο κεφάλαιο έρχεται να συνεχίσει με την εξέταση του τουρισμού υγείας προβάλλοντας τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού υγείας και την ανάπτυξη κι ανάλυση για κάθε μορφή ξεχωριστά. Τον Θεραπευτικό τουρισμό, Ιαματικό τουρισμό- Θερμαλισμό, τον τουρισμό Φυσικοθεραπείας, τον τουρισμό Υγιεινής Διαβίωσης κι Αναζωογόνησης, τον τουρισμό Ομορφιάς κι Ευεξίας. Επίσης καταγράφεται κι ο ρόλος της Θαλασσοθεραπείας ως πολύ βασικό στοιχείο του τουρισμού υγείας και τέλος μέσα απ’αυτή την ανάλυση μπορούμε να καταλάβουμε ότι όλες οι μορφές τουρισμού υγείας συνδέονται παράλληλα αποτελώντας μία αλυσίδα μεταξύ τους. Το Τέταρτο κεφάλαιο ακολουθεί με την επένδυση και ανάπτυξη του τουρισμού υγείας σε τοπικό επίπεδο με την περίπτωση της στην Πελοποννήσου, καθώς προβάλλεται όλο το περιβάλλον και οι εγκαταστάσεις στα οποία αναπτύσσεται κι επενδύεται ο Τουρισμός Υγείας στο νομό, όπως επίσης παρουσιάζεται η απαραίτητη υποδομή, οι όροι και προϋποθέσεις για μία ορθή λειτουργία Ιαματικών κέντρων και κέντρων Θαλασσοθεραπείας. Στο Πέμπτο κεφάλαιο εξετάζεται η ανάπτυξη του τουρισμού υγείας στο χώρο του ανταγωνισμού, της ελληνικής αγοράς και της οικονομικής δυσχέρειας της χώρας μας, καθώς και το πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η διαφήμιση στην προβολή και την εικόνα του τουρισμού υγείας, κλείνοντας αυτό το κεφάλαιο γίνεται και μία σύντομη ματιά στο πώς εξελίσσεται ο τουρισμός υγείας σε διεθνές επίπεδο. Το Έκτο κεφάλαιο ακολουθεί με την ερευνητική μελέτη που, με τη συνέντευξη που πραγματοποιήθηκε, τα ερωτηματολόγια που απαντήθηκαν καθώς κι εξετάστηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας. Τέλος, το Έβδομο κεφάλαιο έρχεται να συνοψίσει και να ολοκληρώσει καταγράφοντας τα γενικά συμπεράσματα, προτάσεις και τρόπους επίλυσης για τα προβλήματα που παρουσιάζονται κατά την ανάπτυξη του τουρισμού υγείας στη χώρα μας, επενδύοντας ακόμη περισσότερο πάνω σε αυτό τον τομέα με αισιοδοξία για ένα καλύτερο μέλλον στην ελληνική τουριστική βιομηχανία.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟ τουρισμός υγείας ως μοχλός ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας του ελληνικού προϊόντος: η περίπτωση της Πελοποννήσου.el
dc.titleMedical tourism as a way of improving the competitiveness of the greek tourism product: the case of Peloponnisos.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑρκουλάκη, Εμμανουέλαel
heal.creatorNameArkoulaki, Emmanouelaen
heal.publicationDate2011-06-14T15:43:55Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7310
heal.abstractΣτο Πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία γενική αναφορά στον τουρισμό, στην έννοια του, στην ιστορία του, στο ρόλο του που κατέχει στην ελληνική οικονομία και πώς αποτέλεσε να συγκροτεί σήμερα τη μεγαλύτερη βιομηχανία στον κόσμο, την λεγόμενη τουριστική βιομηχανία. Ακόμη, παρατηρείται η τυποποίηση και η διάκριση του τουρισμού στις βασικές κατηγορίες, κι εξετάζεται η μαζικοποίηση και οι πιο διαδεδομένες εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Στο Δεύτερο κεφάλαιο εξετάζεται ο τουρισμό υγείας, η γενικότερη και η ευρύτερη έννοια του. Επίσης, γίνεται μία μικρή ιστορική ανασκόπηση του τουρισμού υγείας και η εξέλιξή του - και κλείνει αυτή η ενότητα με μία σύντομη ματιά στους παράγοντες που προσδιορίζουν τον τουρισμό υγείας και τις συναφείς μορφές τουρισμού. Το Τρίτο κεφάλαιο έρχεται να συνεχίσει με την εξέταση του τουρισμού υγείας προβάλλοντας τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού υγείας και την ανάπτυξη κι ανάλυση για κάθε μορφή ξεχωριστά. Τον Θεραπευτικό τουρισμό, Ιαματικό τουρισμό- Θερμαλισμό, τον τουρισμό Φυσικοθεραπείας, τον τουρισμό Υγιεινής Διαβίωσης κι Αναζωογόνησης, τον τουρισμό Ομορφιάς κι Ευεξίας. Επίσης καταγράφεται κι ο ρόλος της Θαλασσοθεραπείας ως πολύ βασικό στοιχείο του τουρισμού υγείας και τέλος μέσα απ’αυτή την ανάλυση μπορούμε να καταλάβουμε ότι όλες οι μορφές τουρισμού υγείας συνδέονται παράλληλα αποτελώντας μία αλυσίδα μεταξύ τους. Το Τέταρτο κεφάλαιο ακολουθεί με την επένδυση και ανάπτυξη του τουρισμού υγείας σε τοπικό επίπεδο με την περίπτωση της στην Πελοποννήσου, καθώς προβάλλεται όλο το περιβάλλον και οι εγκαταστάσεις στα οποία αναπτύσσεται κι επενδύεται ο Τουρισμός Υγείας στο νομό, όπως επίσης παρουσιάζεται η απαραίτητη υποδομή, οι όροι και προϋποθέσεις για μία ορθή λειτουργία Ιαματικών κέντρων και κέντρων Θαλασσοθεραπείας. Στο Πέμπτο κεφάλαιο εξετάζεται η ανάπτυξη του τουρισμού υγείας στο χώρο του ανταγωνισμού, της ελληνικής αγοράς και της οικονομικής δυσχέρειας της χώρας μας, καθώς και το πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η διαφήμιση στην προβολή και την εικόνα του τουρισμού υγείας, κλείνοντας αυτό το κεφάλαιο γίνεται και μία σύντομη ματιά στο πώς εξελίσσεται ο τουρισμός υγείας σε διεθνές επίπεδο. Το Έκτο κεφάλαιο ακολουθεί με την ερευνητική μελέτη που, με τη συνέντευξη που πραγματοποιήθηκε, τα ερωτηματολόγια που απαντήθηκαν καθώς κι εξετάστηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας. Τέλος, το Έβδομο κεφάλαιο έρχεται να συνοψίσει και να ολοκληρώσει καταγράφοντας τα γενικά συμπεράσματα, προτάσεις και τρόπους επίλυσης για τα προβλήματα που παρουσιάζονται κατά την ανάπτυξη του τουρισμού υγείας στη χώρα μας, επενδύοντας ακόμη περισσότερο πάνω σε αυτό τον τομέα με αισιοδοξία για ένα καλύτερο μέλλον στην ελληνική τουριστική βιομηχανία.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΟ τουρισμός υγείας ως μοχλός ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας του ελληνικού προϊόντος: η περίπτωση της Πελοποννήσου.el
heal.titleMedical tourism as a way of improving the competitiveness of the greek tourism product: the case of Peloponnisos.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordθαλασσοθεραπεία, ιατρικός τουρισμός, τουριστική ανάπτυξηel
heal.keywordthalassotherapy, medical tourism, tourism developmenten
heal.advisorNameΡίγγας, Χρήστοςel
heal.advisorNameRingas, Christosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)