Εμφάνιση απλής εγγραφής

Sports tourism and sports marketing from the ancient Olympics, until the contemporary strategic for developing sports tourism.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚόσαρη, Λεώνηel
dc.creatorΠόγια, Αικατερίνηel
dc.creatorKosari, Leonien
dc.creatorPogia, Aikaterinien
dc.date.accessioned2016-03-15T17:20:11Z
dc.date.available2016-03-15T17:20:11Z
dc.date.issued2012-03-29T10:40:44Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7321
dc.description.abstractΛίγους μήνες μετά τους Ολυμπιακούς της Αθήνας οι έλληνες φίλαθλοι και διαφημιζόμενοι ανοίγουν τα μάτια μετά το «όνειρο» με διαφορετικά στάνταρτ και προσδοκίες για το αθλητικό θέαμα και μάρκετινγκ. Ο τόπος έχει αποκτήσει μερικά από τα ωραιότερα ανοικτά και κλειστά στάδια του κόσμου. Το θέμα είναι κατά πόσο οι εταιρείες του Αθλητικού Μάρκετινγκ μπορούν να διαμορφώσουν, μέσω στρατηγικής σκέψης και εξασφάλισης πόρων, το περιζήτητο θέαμα προς όφελος των υγιών φιλάθλων. Η ελεύθερη αγορά μπορεί και πρέπει να διαμορφώσει το προϊόν που "πουλάει". Όμως τις παραμέτρους μέσα στις οποίες μπορεί να κινηθεί η αγορά τις οριοθετεί το κράτος που ευθύνεται άμεσα για την σημερινή απαξίωση του αθλητισμού και του αθλητικού θεάματος. Εάν το κράτος δείξει την ίδια αφοσίωση που έδειξε στην δημιουργία της απαραίτητης υποδομής για την επιτυχή διοργάνωση των Αγώνων του 2004 καθώς και στην τήρηση των νόμων από τους διαχειριστές του αθλητικού προϊόντος/θεάματος, τότε το πέρασμα των Ολυμπιακών από την Αθήνα θα αποκαλύψει την πραγματική και ουσιαστική μετα-ολυμπιακή προοπτική. Τελευταία μελέτη του WORLD ECONOMIC FORUM κατατάσσει την Ελλάδα στην 24η θέση μεταξύ 124 χωρών, με βάση το δείκτη ταξιδιωτικής και τουριστικής ανταγωνιστικότητας, ανταγωνιστικότητα που δεν εξαρτάται μόνο από τις τιμές αλλά και από τις επιδόσεις των τουριστικών επιχειρήσεων σε επίπεδο ποιοτικών παρεχόμενων υπηρεσιών με ικανοποίηση τόσο του εσωτερικού πελάτη όσο και του εξωτερικού πελάτη. Η έννοια του μάρκετινγκ στον τουρισμό εισάγεται τη δεκαετία του΄50 και συνιστά τις συστηματικές και συντονισμένες ενέργειες που απορρέουν από την εκτέλεση του προγράμματος επιχειρησιακής πολιτικής στην τουριστική μονάδα. Η πρόκληση για το μέλλον της ελληνικής τουριστικής αγοράς είναι να καταvoήσει τον καταναλωτή τουρίστα και μέσω αυτού τον ανταγωνισμό. Η αγορά γίνεται ολοένα και πιο πελατοκεντρική. Η επιχείρηση που θέλει να διακριθεί, θα πρέπει να διερευνά τις ανάγκες του καταναλωτή συνεχώς. Ο πελάτης σήμερα δεν αρκείται στην αγορά ενός προϊόντος ή υπηρεσίας, αλλά θέλει την αίσθηση ικανοποίησης από την αγορά. Αυτό σημαίνει για τις επιχειρήσεις που θέλουν να επιβιώσουν στο σημερινό ανταγωνισμό, να αντιλαμβάνονται τα μηνύματα της αγοράς και να προσαρμόζουν ανάλογα τα προϊόντα τους. Τούτο απαιτεί συνεχή έρευνα αγοράς. Η σημασία λοιπόν του μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών γίνεται καθοριστική για την επιβίωση των τουριστικών περιοχών καθώς και η αναζήτηση νέων προτύπων ποιότητας στα προσφερόμενα τουριστικά προϊόντα που γίνεται παράγων ανταγωνισμού. Πλησιάζοντας στο τέλος μιας ιδιαίτερης χρονιάς, όπου η Ελλάδα βρέθηκε στο επίκεντρο του παγκόσμιου του παγκοσμίου ενδιαφέροντος λόγω των δυσμενών οικονομικών συγκυριών, το Ευρωπαϊκό Συνέδριο Τουρισμού δεν θα μπορούσε παρά να στρέψει την προσοχή του στην Ελλάδα και στην αναζήτηση ενός νέου μοντέλου για τον Τουρισμό. Ένα μοντέλο ανάπτυξης, ανταγωνιστικότητας και παραγωγικότητας που θα φέρει άμεσα αποτελέσματα και θα οδηγήσει την οικονομία της χώρας έξω από την κρίση. Ένα μοντέλο που θα μπορεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς και πρότυπο για την σύγχρονη τουριστική βιομηχανία σε όλη την Ευρώπη και όχι μόνο.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑθλητικός τουρισμός και αθλητικό μάρκετινγκ από τους αρχαίους Ολυμπιακούς Αγώνες έως την σύγχρονη στρατηγική ανάπτυξης του αθλητικού τουρισμού.el
dc.titleSports tourism and sports marketing from the ancient Olympics, until the contemporary strategic for developing sports tourism.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚόσαρη, Λεώνηel
heal.creatorNameΠόγια, Αικατερίνηel
heal.creatorNameKosari, Leonien
heal.creatorNamePogia, Aikaterinien
heal.publicationDate2012-03-29T10:40:44Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7321
heal.abstractΛίγους μήνες μετά τους Ολυμπιακούς της Αθήνας οι έλληνες φίλαθλοι και διαφημιζόμενοι ανοίγουν τα μάτια μετά το «όνειρο» με διαφορετικά στάνταρτ και προσδοκίες για το αθλητικό θέαμα και μάρκετινγκ. Ο τόπος έχει αποκτήσει μερικά από τα ωραιότερα ανοικτά και κλειστά στάδια του κόσμου. Το θέμα είναι κατά πόσο οι εταιρείες του Αθλητικού Μάρκετινγκ μπορούν να διαμορφώσουν, μέσω στρατηγικής σκέψης και εξασφάλισης πόρων, το περιζήτητο θέαμα προς όφελος των υγιών φιλάθλων. Η ελεύθερη αγορά μπορεί και πρέπει να διαμορφώσει το προϊόν που "πουλάει". Όμως τις παραμέτρους μέσα στις οποίες μπορεί να κινηθεί η αγορά τις οριοθετεί το κράτος που ευθύνεται άμεσα για την σημερινή απαξίωση του αθλητισμού και του αθλητικού θεάματος. Εάν το κράτος δείξει την ίδια αφοσίωση που έδειξε στην δημιουργία της απαραίτητης υποδομής για την επιτυχή διοργάνωση των Αγώνων του 2004 καθώς και στην τήρηση των νόμων από τους διαχειριστές του αθλητικού προϊόντος/θεάματος, τότε το πέρασμα των Ολυμπιακών από την Αθήνα θα αποκαλύψει την πραγματική και ουσιαστική μετα-ολυμπιακή προοπτική. Τελευταία μελέτη του WORLD ECONOMIC FORUM κατατάσσει την Ελλάδα στην 24η θέση μεταξύ 124 χωρών, με βάση το δείκτη ταξιδιωτικής και τουριστικής ανταγωνιστικότητας, ανταγωνιστικότητα που δεν εξαρτάται μόνο από τις τιμές αλλά και από τις επιδόσεις των τουριστικών επιχειρήσεων σε επίπεδο ποιοτικών παρεχόμενων υπηρεσιών με ικανοποίηση τόσο του εσωτερικού πελάτη όσο και του εξωτερικού πελάτη. Η έννοια του μάρκετινγκ στον τουρισμό εισάγεται τη δεκαετία του΄50 και συνιστά τις συστηματικές και συντονισμένες ενέργειες που απορρέουν από την εκτέλεση του προγράμματος επιχειρησιακής πολιτικής στην τουριστική μονάδα. Η πρόκληση για το μέλλον της ελληνικής τουριστικής αγοράς είναι να καταvoήσει τον καταναλωτή τουρίστα και μέσω αυτού τον ανταγωνισμό. Η αγορά γίνεται ολοένα και πιο πελατοκεντρική. Η επιχείρηση που θέλει να διακριθεί, θα πρέπει να διερευνά τις ανάγκες του καταναλωτή συνεχώς. Ο πελάτης σήμερα δεν αρκείται στην αγορά ενός προϊόντος ή υπηρεσίας, αλλά θέλει την αίσθηση ικανοποίησης από την αγορά. Αυτό σημαίνει για τις επιχειρήσεις που θέλουν να επιβιώσουν στο σημερινό ανταγωνισμό, να αντιλαμβάνονται τα μηνύματα της αγοράς και να προσαρμόζουν ανάλογα τα προϊόντα τους. Τούτο απαιτεί συνεχή έρευνα αγοράς. Η σημασία λοιπόν του μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών γίνεται καθοριστική για την επιβίωση των τουριστικών περιοχών καθώς και η αναζήτηση νέων προτύπων ποιότητας στα προσφερόμενα τουριστικά προϊόντα που γίνεται παράγων ανταγωνισμού. Πλησιάζοντας στο τέλος μιας ιδιαίτερης χρονιάς, όπου η Ελλάδα βρέθηκε στο επίκεντρο του παγκόσμιου του παγκοσμίου ενδιαφέροντος λόγω των δυσμενών οικονομικών συγκυριών, το Ευρωπαϊκό Συνέδριο Τουρισμού δεν θα μπορούσε παρά να στρέψει την προσοχή του στην Ελλάδα και στην αναζήτηση ενός νέου μοντέλου για τον Τουρισμό. Ένα μοντέλο ανάπτυξης, ανταγωνιστικότητας και παραγωγικότητας που θα φέρει άμεσα αποτελέσματα και θα οδηγήσει την οικονομία της χώρας έξω από την κρίση. Ένα μοντέλο που θα μπορεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς και πρότυπο για την σύγχρονη τουριστική βιομηχανία σε όλη την Ευρώπη και όχι μόνο.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΑθλητικός τουρισμός και αθλητικό μάρκετινγκ από τους αρχαίους Ολυμπιακούς Αγώνες έως την σύγχρονη στρατηγική ανάπτυξης του αθλητικού τουρισμού.el
heal.titleSports tourism and sports marketing from the ancient Olympics, until the contemporary strategic for developing sports tourism.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordαθλητικός τουρισμός, αθλητικό μάρκετινγκ, Ολυμπιακοί αγώνεςel
heal.keywordsports tourism, sports marketing, Olympicsen
heal.advisorNameΦραγκούλης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameFragkoulis, Antoniosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)