Εμφάνιση απλής εγγραφής

Marketing of winter and conference tourism in Greece.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤσουμπάνα, Μαρίαel
dc.creatorΜακροστεργίου, Στεφανίαel
dc.creatorTsoumpana, Mariaen
dc.creatorMakrostergiou, Stefaniaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:20:20Z
dc.date.available2016-03-15T17:20:20Z
dc.date.issued2008-2-28T16:44:49Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7328
dc.description.abstractΣτην εργασία αυτή θα αναφερθούμε στο μάρκετινγκ δύο συγκεκριμένων μορφών τουρισμού στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα θα αναφερθούμε στον συνεδριακό και τον χειμερινό τουρισμό. Αφού μιλήσουμε για τον τουρισμό γενικά, θα αναφερθούμε στο μάρκετινγκ και τις εφαρμογές του και στο μάρκετινγκ των υπηρεσιών. Θα αναλύσουμε τα δύο παραπάνω είδη τουρισμού στην Ελλάδα και θα αναφερθούμε στους τρόπους διαφήμισής τους.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleMarketing χειμερινού και συνεδριακού τουρισμού στην Ελλάδα.el
dc.titleMarketing of winter and conference tourism in Greece.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤσουμπάνα, Μαρίαel
heal.creatorNameΜακροστεργίου, Στεφανίαel
heal.creatorNameTsoumpana, Mariaen
heal.creatorNameMakrostergiou, Stefaniaen
heal.publicationDate2008-2-28T16:44:49Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7328
heal.abstractΣτην εργασία αυτή θα αναφερθούμε στο μάρκετινγκ δύο συγκεκριμένων μορφών τουρισμού στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα θα αναφερθούμε στον συνεδριακό και τον χειμερινό τουρισμό. Αφού μιλήσουμε για τον τουρισμό γενικά, θα αναφερθούμε στο μάρκετινγκ και τις εφαρμογές του και στο μάρκετινγκ των υπηρεσιών. Θα αναλύσουμε τα δύο παραπάνω είδη τουρισμού στην Ελλάδα και θα αναφερθούμε στους τρόπους διαφήμισής τους.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleMarketing χειμερινού και συνεδριακού τουρισμού στην Ελλάδα.el
heal.titleMarketing of winter and conference tourism in Greece.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordσυνεδριακός τουρισμός, χειμερινός τουρισμός, εναλλακτικός τουρισμόςel
heal.keywordconference tourism, winter tourism, alternative tourismen
heal.advisorNameΑυγέλη, Βασιλικήel
heal.advisorNameAvgeli, Vasilikien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)