Εμφάνιση απλής εγγραφής

Tourism marketing.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚακλαμάνου, Μαρία-Αργυρούλαel
dc.creatorKaklamanou, Maria-Argyroulaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:20:32Z
dc.date.available2016-03-15T17:20:32Z
dc.date.issued2008-2-28T16:44:49Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7340
dc.description.abstractΤο τουριστικό Μάρκετινγκ, μέχρι πριν λίγα χρόνια ήταν ένας όρος σχεδόν άγνωστος στην ελληνική αγορά. Η κατάσταση αυτή της αφάνειας, άρχισε τις τελευταίες δεκαετίες σταδιακά να διαφοροποιείται και πρόσφατα και πρόσφατα μάλιστα ένα σχετικό ρεύμα ξεκινά να επηρεάζει θετικά τη χώρα μας, προς τη σωστή κατεύθυνση εφαρμογής του Τουριστικού Μάρκετινγκ. Έχει πλέον γίνει συνείδηση σε όλες τις ορθολογικά οργανωμένες τουριστικές επιχειρήσεις, ότι η λειτουργία του Μάρκετινγκ δεν αποτελεί πολυτέλεια, ούτε αφορά αποκλειστικά τους πολυεθνικούς Κολοσσούς, αλλά είναι απαραίτητο, πρωταρχικό κομμάτι της επιχειρηματικής δραστηριότητας, για κάθε εταιρία που επιθυμεί πραγματικά να πετύχει, ανεξάρτητα από το μέγεθος της ή από τις σχέσεις εξάρτησης που τυχόν έχει από πολυεθνικές εταιρίες. Σκοπός της εργασίας μάρκετινγκ είναι να ιεραρχήσει τα βήματα της στρατηγικής σκέψης και υλοποίησης τα οποία πρέπει να ακολουθηθούν κατά την κατάρτιση ενός πλάνου διεύθυνσης ή τμήματος μάρκετινγκ σε μία επιχείρηση.el
dc.description.abstractτουριστικό μάρκετινγκ, τουριστική πολιτικήen
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤουριστικό marketing.el
dc.titleTourism marketing.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚακλαμάνου, Μαρία-Αργυρούλαel
heal.creatorNameKaklamanou, Maria-Argyroulaen
heal.publicationDate2008-2-28T16:44:49Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7340
heal.abstractΤο τουριστικό Μάρκετινγκ, μέχρι πριν λίγα χρόνια ήταν ένας όρος σχεδόν άγνωστος στην ελληνική αγορά. Η κατάσταση αυτή της αφάνειας, άρχισε τις τελευταίες δεκαετίες σταδιακά να διαφοροποιείται και πρόσφατα και πρόσφατα μάλιστα ένα σχετικό ρεύμα ξεκινά να επηρεάζει θετικά τη χώρα μας, προς τη σωστή κατεύθυνση εφαρμογής του Τουριστικού Μάρκετινγκ. Έχει πλέον γίνει συνείδηση σε όλες τις ορθολογικά οργανωμένες τουριστικές επιχειρήσεις, ότι η λειτουργία του Μάρκετινγκ δεν αποτελεί πολυτέλεια, ούτε αφορά αποκλειστικά τους πολυεθνικούς Κολοσσούς, αλλά είναι απαραίτητο, πρωταρχικό κομμάτι της επιχειρηματικής δραστηριότητας, για κάθε εταιρία που επιθυμεί πραγματικά να πετύχει, ανεξάρτητα από το μέγεθος της ή από τις σχέσεις εξάρτησης που τυχόν έχει από πολυεθνικές εταιρίες. Σκοπός της εργασίας μάρκετινγκ είναι να ιεραρχήσει τα βήματα της στρατηγικής σκέψης και υλοποίησης τα οποία πρέπει να ακολουθηθούν κατά την κατάρτιση ενός πλάνου διεύθυνσης ή τμήματος μάρκετινγκ σε μία επιχείρηση.el
heal.abstractτουριστικό μάρκετινγκ, τουριστική πολιτικήen
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΤουριστικό marketing.el
heal.titleTourism marketing.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordtourism marketing, tourism policyel
heal.advisorNameΚαραγιάννης, Στέφανοςel
heal.advisorNameKaragiannis, Stefanosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)