Βαθμός ικανοποίησης των πελατών του αεροδρομίου απο τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
The level of satisfaction of the airport 's passengers concerning the services provided.
Abstract
Η ανάπτυξη του τουρισμού στην Ελλάδα υπήρξε ραγδαία κατά τα τελευταία τριάντα χρόνια. Όμως υπάρχουν σημαντικά στοιχεία που αποδεικνύουν ότι σε μεγάλο βαθμό, μια μερίδα των τουριστικών οργανισμών, αγνοούν τις ανάγκες και τις τάσεις της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας. Η αεροπορική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους πλέον σημαντικούς τομείς της τουριστικής βιομηχανίας, αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο επιλέχθηκε για μελέτη. Η ομαλή λειτουργία ενός αεροδρομίου εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, οι οποίοι θα εξεταστούν ενδελεχώς σε αυτή την εργασία. Οι πελάτες του αεροδρομίου είναι συνήθως πολύ απαιτητικοί γιατί ως επί το πλείστον είναι άνθρωποι μεσαίου και υψηλού μορφωτικού και εισοδηματικού επιπέδου, οπότε η ικανοποίηση τους δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση. Δεδομένου ότι η έρευνα αγοράς αποτελεί ένα από τους σημαντικότερους παράγοντες για την επιτυχία ενός οργανισμού στο απαιτητικό περιβάλλον της τουριστικής βιομηχανίας γενικότερα και της αεροπορικής βιομηχανίας ειδικότερα, αποφασίστηκε η διεξαγωγή έρευνας σχετικής με την ικανοποίηση των πελατών του Αερολιμένα Ηρακλείου. Η έρευνα αυτή έχει άμεση σχέση με την κεντρική ιδέα του τουριστικού μάρκετινγκ που είναι η ικανοποίηση των ανθρωπίνων αναγκών με κερδοφόρο τρόπο. Για να αξιοποιηθούν όμως με θετικό τρόπο τα αποτελέσματα της έρευνας πρέπει να μη γίνονται αποδεκτά αβασάνιστα αλλά να αποτελούν το αντικείμενο ενδελεχούς ανάλυσης και προσεκτικής ερμηνείας. Στο συγκεκριμένο σύγγραμμα αναλύθηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας και έγιναν ορισμένες προτάσεις για την καλύτερη λειτουργία του Αερολιμένα και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών του. Airline industry is one of the most important areas of tourism industry and this the reason why it was chosen for study. Airline's customers-passengers are very demanding due to their high educational and financial level. In order to be able to study and analyze the demands and expectations of this particular group of customers a research was conducted. In this assignment all the airport's departments and the passengers, satisfaction factors are being presented and analyzed.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info