Εμφάνιση απλής εγγραφής

Strategic alliances in aerospace industry.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤερζάκη, Καλλιόπηel
dc.creatorTerzaki, Kalliopien
dc.date.accessioned2016-03-15T17:20:48Z
dc.date.available2016-03-15T17:20:48Z
dc.date.issued2012-02-20T12:23:42Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7358
dc.description.abstractΕάν πήρατε κάποια διεθνή πτήση τελευταία, μπορεί να παρατηρήσατε κάποιες μεγάλες αλλαγές στην εξυπηρέτησή σας. Ποιες είναι αυτές οι αλλαγές; Πρώτα απ’όλα, αγοράσατε το εισητήριό σας από μια αεροπορική εταιρεία και σας βάζουν σε πτήση ενός από τους ανταγωνιστές τους. Για ποιο λόγο να το κάνουν αυτό; Δεν χάνουν κέρδη με το να δίνουν τις δουλειές τους; Τώρα έχετε προσγειωθεί και πάλι βλέπετε πως μία άλλη εταιρεία προσφέρει μηχανική βοήθεια στο αεροσκάφος που σας μετέφερε. Οι αεροσυνοδοί συζητάνε διακριτικά για το πόσα χρήματα παίρνουν οι αεροσυνοδοί σε μία άλλη ήπειρο. Τί συμβαίνει τελικά; Η απάντηση βρίσκεται σε ένα σχετικά πρόσφατο φαινόμενο που ονομάζεται «Στρατηγικές Συμμαχίες». Διάφορες αερογραμμές έχουν αρχίσει να συνεργάζονται μεταξύ τους: συμπεριλαμβανομένου και του να εμπορεύονται τις υπηρεσίες ο ένας του άλλου και φυσικά τη χρηματική υποστήριξη μεταξύ των εταιριών. Η μία αεροπορική εταιρία προσφέρει κάτι στην άλλη σε αντάλλαγμα για κάτι άλλο που της προσέφερε. Με άλλα λόγια, οι ανταγωνιστές στην βιομηχανία ανοίχτηκαν ώστε να δημιουργήσουν συνεργασίες. Κάτι το οποίο δίνει καινούριο νόημα στο ρητό «κράτησε τους φίλους σου κοντά και τους εχθρούς σου πιο κοντά». Στα επόμενα κεφάλαια θα δούμε πως οι αεροπορικές βιομηχανίες χρησιμοποιούν τις «Στρατηγικές Συμμαχίες». Θα κάνουμε μία απόπειρα να εξηγήσουμε το λόγο για τον οποίο δημιουργήθηκαν οι συμμαχίες αυτές και για ποιο λόγο έχει γίνει περισσότερο πολύπλοκο σήμερα. Επίσης θα πάρουμε μία ιδέα στο πώς ακριβώς αυτές οι συμμαχίες δημιουργήθηκαν στο παρελθόν και πώς δημιουργούνται ακόμα. Τέλος θα εξηγηθούν γενικά οι συμμαχίες: τί είναι λεπτομερειακά, και πως λειτουργούν σε καθημερινή βάση.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣτρατηγικές συμμαχίες στις αεροπορικές βιομηχανίες.el
dc.titleStrategic alliances in aerospace industry.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤερζάκη, Καλλιόπηel
heal.creatorNameTerzaki, Kalliopien
heal.publicationDate2012-02-20T12:23:42Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7358
heal.abstractΕάν πήρατε κάποια διεθνή πτήση τελευταία, μπορεί να παρατηρήσατε κάποιες μεγάλες αλλαγές στην εξυπηρέτησή σας. Ποιες είναι αυτές οι αλλαγές; Πρώτα απ’όλα, αγοράσατε το εισητήριό σας από μια αεροπορική εταιρεία και σας βάζουν σε πτήση ενός από τους ανταγωνιστές τους. Για ποιο λόγο να το κάνουν αυτό; Δεν χάνουν κέρδη με το να δίνουν τις δουλειές τους; Τώρα έχετε προσγειωθεί και πάλι βλέπετε πως μία άλλη εταιρεία προσφέρει μηχανική βοήθεια στο αεροσκάφος που σας μετέφερε. Οι αεροσυνοδοί συζητάνε διακριτικά για το πόσα χρήματα παίρνουν οι αεροσυνοδοί σε μία άλλη ήπειρο. Τί συμβαίνει τελικά; Η απάντηση βρίσκεται σε ένα σχετικά πρόσφατο φαινόμενο που ονομάζεται «Στρατηγικές Συμμαχίες». Διάφορες αερογραμμές έχουν αρχίσει να συνεργάζονται μεταξύ τους: συμπεριλαμβανομένου και του να εμπορεύονται τις υπηρεσίες ο ένας του άλλου και φυσικά τη χρηματική υποστήριξη μεταξύ των εταιριών. Η μία αεροπορική εταιρία προσφέρει κάτι στην άλλη σε αντάλλαγμα για κάτι άλλο που της προσέφερε. Με άλλα λόγια, οι ανταγωνιστές στην βιομηχανία ανοίχτηκαν ώστε να δημιουργήσουν συνεργασίες. Κάτι το οποίο δίνει καινούριο νόημα στο ρητό «κράτησε τους φίλους σου κοντά και τους εχθρούς σου πιο κοντά». Στα επόμενα κεφάλαια θα δούμε πως οι αεροπορικές βιομηχανίες χρησιμοποιούν τις «Στρατηγικές Συμμαχίες». Θα κάνουμε μία απόπειρα να εξηγήσουμε το λόγο για τον οποίο δημιουργήθηκαν οι συμμαχίες αυτές και για ποιο λόγο έχει γίνει περισσότερο πολύπλοκο σήμερα. Επίσης θα πάρουμε μία ιδέα στο πώς ακριβώς αυτές οι συμμαχίες δημιουργήθηκαν στο παρελθόν και πώς δημιουργούνται ακόμα. Τέλος θα εξηγηθούν γενικά οι συμμαχίες: τί είναι λεπτομερειακά, και πως λειτουργούν σε καθημερινή βάση.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΣτρατηγικές συμμαχίες στις αεροπορικές βιομηχανίες.el
heal.titleStrategic alliances in aerospace industry.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordστρατηγική συμμαχία, αεροπορική βιομηχανίαel
heal.keywordstrategic alliance, aerospace industryen
heal.advisorNameΦραγκούλης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameFragkoulis, Antoniosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)