Εμφάνιση απλής εγγραφής

Strategic development methods for tourism businesses. Their role for the timeless attraction of customers and their satisfaction.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαλαντζή, Κωνσταντίναel
dc.creatorΠαπαχατζάκη, Μαρίαel
dc.creatorKalantzi, Konstantinaen
dc.creatorPapachatzaki, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:20:51Z
dc.date.available2016-03-15T17:20:51Z
dc.date.issued2008-2-28T16:44:49Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7361
dc.description.abstractΣκοπός της προτεινόμενης μελέτης είναι να παρουσιάσει και να αναλύσει τις διάφορες μεθόδους στρατηγικής ανάπτυξης που χρησιμοποιούνται από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις για να επεκταθούν και να τοποθετηθούν καλύτερα στην αγορά, μέσα στο πλαίσιο ενός περιβάλλοντος παγκοσμιοποίησης και σε συνθήκες έντονου ανταγωνισμού. Για να επιτευχθεί ο σκοπός αυτός παρουσιάζονται οι παρακάτω στόχοι: Εισαγωγή στο στρατηγικό management των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και ο ορθολογικός προγραμματισμός ως βασική διαδικασία διαμόρφωσης στρατηγικής μιας επιχείρησης. Για την επίτευξή του θα πρέπει τηρηθούν τα τρία διακριτά στάδια: διαμόρφωση, υλοποίηση και αξιολόγηση στρατηγικής. Παρουσίαση και ανάλυση των πέντε μεθόδων συγκεντρωτικής ανάπτυξης όπως αυτές εφαρμόζονται στην ξενοδοχειακή βιομηχανία και τα οικονομικής κλίμακας πλεονεκτήματα αυτής. Ένας τρίτος σκοπός είναι να παρουσιάσουμε μια σειρά στρατηγικών που μπορούν να ακολουθηθούν από τις τουριστικές επιχειρήσεις για να είναι σε θέση να εποικοδομισουν στα δυνατά τους σημεία, να διορθώσουν τις αδυναμίες τους, να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες που τους παρουσιάζονται και να αντιμετωπίσουν τις πιθανές απειλές. Όμως δεν είναι αρκετό να γνωρίζουμε τις πιθανές στρατηγικές που μπορεί να ακολουθήσει η κάθε επιχείρηση, αλλά πρέπει αυτές οι στρατηγικές να εξετάσουμε αν γίνονται με τον κατάλληλο δυνατό τρόπο.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜέθοδοι στρατηγικής ανάπτυξης των τουριστικών επιχειρήσεων. Ο ρόλος τους για την διαχρονική προσέλκυση των πελατών και ικανοποίησή τους.el
dc.titleStrategic development methods for tourism businesses. Their role for the timeless attraction of customers and their satisfaction.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαλαντζή, Κωνσταντίναel
heal.creatorNameΠαπαχατζάκη, Μαρίαel
heal.creatorNameKalantzi, Konstantinaen
heal.creatorNamePapachatzaki, Mariaen
heal.publicationDate2008-2-28T16:44:49Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7361
heal.abstractΣκοπός της προτεινόμενης μελέτης είναι να παρουσιάσει και να αναλύσει τις διάφορες μεθόδους στρατηγικής ανάπτυξης που χρησιμοποιούνται από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις για να επεκταθούν και να τοποθετηθούν καλύτερα στην αγορά, μέσα στο πλαίσιο ενός περιβάλλοντος παγκοσμιοποίησης και σε συνθήκες έντονου ανταγωνισμού. Για να επιτευχθεί ο σκοπός αυτός παρουσιάζονται οι παρακάτω στόχοι: Εισαγωγή στο στρατηγικό management των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και ο ορθολογικός προγραμματισμός ως βασική διαδικασία διαμόρφωσης στρατηγικής μιας επιχείρησης. Για την επίτευξή του θα πρέπει τηρηθούν τα τρία διακριτά στάδια: διαμόρφωση, υλοποίηση και αξιολόγηση στρατηγικής. Παρουσίαση και ανάλυση των πέντε μεθόδων συγκεντρωτικής ανάπτυξης όπως αυτές εφαρμόζονται στην ξενοδοχειακή βιομηχανία και τα οικονομικής κλίμακας πλεονεκτήματα αυτής. Ένας τρίτος σκοπός είναι να παρουσιάσουμε μια σειρά στρατηγικών που μπορούν να ακολουθηθούν από τις τουριστικές επιχειρήσεις για να είναι σε θέση να εποικοδομισουν στα δυνατά τους σημεία, να διορθώσουν τις αδυναμίες τους, να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες που τους παρουσιάζονται και να αντιμετωπίσουν τις πιθανές απειλές. Όμως δεν είναι αρκετό να γνωρίζουμε τις πιθανές στρατηγικές που μπορεί να ακολουθήσει η κάθε επιχείρηση, αλλά πρέπει αυτές οι στρατηγικές να εξετάσουμε αν γίνονται με τον κατάλληλο δυνατό τρόπο.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΜέθοδοι στρατηγικής ανάπτυξης των τουριστικών επιχειρήσεων. Ο ρόλος τους για την διαχρονική προσέλκυση των πελατών και ικανοποίησή τους.el
heal.titleStrategic development methods for tourism businesses. Their role for the timeless attraction of customers and their satisfaction.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουριστική επιχείρηση, στρατηγικήel
heal.keywordtourism enterprise, strategyen
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)