Housekeeping: Το πιο σημαντικό τμήμα του ξενοδοχείου.
Housekeeping: the most important part of a hotel.
View/ Open
Date
2008-2-28TAuthor
Μιχαήλ, Αναστασία
Στεφανάκη, Ελευθερία
Michail, Anastasia
Stefanaki, Eleftheria
Metadata
Show full item recordAbstract
Το κύριο προϊόν σε κάθε ξενοδοχείο είναι το δωμάτιο του πελάτη. Αν το δωμάτιο δεν είναι σχολαστικά καθαρό, η ατμόσφαιρα ευχάριστη και η διακόσμηση κατάλληλη, τότε πολύ πιθανόν ο πελάτης να μην προτιμήσει ξανά το συγκεκριμένο ξενοδοχείο. Στατιστικές που έχουν γίνει σε παγκόσμια κλίμακα βεβαιώνουν αυτή τη συμπεριφορά. Ο δυσαρεστημένος πελάτης σχολιάζει αρνητικά στον κύκλο γνωριμιών του το χαμηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που είχε και δεν επανέρχεται στο ξενοδοχείο, αφού τα χρήματα που κατέβαλε δεν είχαν το κατάλληλο αντιστάθμισμα (value for money). Το ξενοδοχείο, ως μέσο διαφήμισης μπορεί να χρησιμοποιήσει το φυσικό περιβάλλον στο οποίο βρίσκεται, το σχεδιασμό και την αρχιτεκτονική του κλπ. Αυτά τα στοιχεία από μόνα τους είναι ικανά να προσελκύσουν ένα πελάτη, αυτό όμως που θα τον κρατήσει, είναι η καθαριότητα. Η πιο σίγουρη και αποδοτική επένδυση σε κάθε ξενοδοχείο, είναι να κρατάει σε υψηλό επίπεδο το housekeeping. Όμως συχνά η σημασία του παραβλέπεται από τη διεύθυνση, καθώς το κόστος του είναι αρκετά μεγάλο.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info