Τουριστική πολιτική στην Ελλάδα προοπτικές και εξελίξη.
Tourism policy in Greece, prospects and development.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2008-2-28TΣυγγραφέας
Λιάκου-Σκόνδρα, Αγγελική
Liakou-Skorda, Angeliki
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η Ελλάδα, εκσυγχρονίζοντας το τουριστικό της προφίλ και θέλοντας να καταστεί σύγχρονος τουριστικός προορισμός με ένα brand name, που ξεφεύγει από το τετριμμένο «ήλιος και θάλασσα», υιοθετεί νέες μορφές εναλλακτικού τουρισμού. Συμπερασματικά, η τουριστική βιομηχανία όπως εξελίχθηκε και οι απαιτήσεις που τη διαμορφώνουν, καθιστούν περισσότερο από επιτακτική την ανάγκη χάραξης μιας οργανωμένης και σωστά μελετημένης πολιτικής. Μιας πολιτικής προσαρμοσμένης στις ανάγκες που προκύπτουν από την εξέλιξη της τουριστικής αγοράς, η οποία σταδιακά θέτει τις βάσεις για μια ισόρροπη και αρμονική ανάπτυξη της βιομηχανίας των τουριστικών υπηρεσιών. Υπηρεσίες, όπου η Ελλάδα αναλογικά με το μέγεθός της, παρέχει σε βαθμό τέτοιο που την κάνουν να πρωτοστατεί σε αυτό που ονομάζεται Τουριστικό Φαινόμενο.
Συλλογές
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες