Εμφάνιση απλής εγγραφής

Myths and reality for hotel's management.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜαραζάκη, Γιάνναel
dc.creatorMarazaki, Giannaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:20:57Z
dc.date.available2016-03-15T17:20:57Z
dc.date.issued2008-2-28T16:44:49Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7367
dc.description.abstractΟ τουρισμός αποτελεί αυτή την στιγμή για την Ελλάδα μια από τις κυριότερες πηγές συναλλάγματος, παρ' όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο τομέας αυτός τα τελευταία χρόνια . Χιλιάδες οικογένειες εργάζονται και ζουν από το τουριστικό κύκλωμα ή από επαγγέλματα που έχουν σχέση με αυτό. Είναι φανερό ότι η παροχή υπηρεσιών στον τουρισμό και ειδικότερα στα ξενοδοχεία, εξαρτάται περισσότερο από τον ανθρώπινο παράγοντα και λιγότερο από τα τεχνικά μέσα που μπορεί να διαθέτουν οι επιχειρήσεις και αυτό γιατί δεν πρόκειται για προϊόντα με την κυριολεκτική σημασία του όρου ,τα οποία θα αγοράσει ο πελάτης από το μεσάζοντα χωρίς να έχει άμεση σχέση με τον παραγωγό, αλλά για υπηρεσίες που προσφέρονται από άνθρωπο σε άνθρωπο και αναλίσκονται στο σημείο παραγωγής (ξενοδοχείο) τη στιγμή που παράγονται . Γι' αυτό είναι απαραίτητη και με μεγάλη σημασία η καλή λειτουργία του ανθρώπινου δυναμικού. Είναι φανερή η σημασία της σωστής διοίκησης και υποκίνησης του ανθρώπινου παράγοντα στα τουριστικά επαγγέλματα και κυρίως στις ξενοδοχειακές μονάδες. Η διοίκηση, η στρατολόγηση, η επιλογή, η εκπαίδευση, η επικοινωνία και η υποκίνηση του προσωπικού είναι αποφάσεις που λαμβάνονται από το management που ασκεί η κάθε επιχείρηση και από τους ασκούντες αυτό.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜύθος και πραγματικότητα του management των ξενοδοχείων.el
dc.titleMyths and reality for hotel's management.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜαραζάκη, Γιάνναel
heal.creatorNameMarazaki, Giannaen
heal.publicationDate2008-2-28T16:44:49Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7367
heal.abstractΟ τουρισμός αποτελεί αυτή την στιγμή για την Ελλάδα μια από τις κυριότερες πηγές συναλλάγματος, παρ' όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο τομέας αυτός τα τελευταία χρόνια . Χιλιάδες οικογένειες εργάζονται και ζουν από το τουριστικό κύκλωμα ή από επαγγέλματα που έχουν σχέση με αυτό. Είναι φανερό ότι η παροχή υπηρεσιών στον τουρισμό και ειδικότερα στα ξενοδοχεία, εξαρτάται περισσότερο από τον ανθρώπινο παράγοντα και λιγότερο από τα τεχνικά μέσα που μπορεί να διαθέτουν οι επιχειρήσεις και αυτό γιατί δεν πρόκειται για προϊόντα με την κυριολεκτική σημασία του όρου ,τα οποία θα αγοράσει ο πελάτης από το μεσάζοντα χωρίς να έχει άμεση σχέση με τον παραγωγό, αλλά για υπηρεσίες που προσφέρονται από άνθρωπο σε άνθρωπο και αναλίσκονται στο σημείο παραγωγής (ξενοδοχείο) τη στιγμή που παράγονται . Γι' αυτό είναι απαραίτητη και με μεγάλη σημασία η καλή λειτουργία του ανθρώπινου δυναμικού. Είναι φανερή η σημασία της σωστής διοίκησης και υποκίνησης του ανθρώπινου παράγοντα στα τουριστικά επαγγέλματα και κυρίως στις ξενοδοχειακές μονάδες. Η διοίκηση, η στρατολόγηση, η επιλογή, η εκπαίδευση, η επικοινωνία και η υποκίνηση του προσωπικού είναι αποφάσεις που λαμβάνονται από το management που ασκεί η κάθε επιχείρηση και από τους ασκούντες αυτό.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΜύθος και πραγματικότητα του management των ξενοδοχείων.el
heal.titleMyths and reality for hotel's management.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιοίκηση, προσωπικό, τουρισμός, διαχείρισηel
heal.keywordadministration, personnel, tourism, managementen
heal.advisorNameΦραγκούλης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameFragkoulis, Antoniosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)