Οργάνωση μηχανογραφικού συστήματος στο ξενοδοχείο.
Organization of a computerized system for a hotel.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2008-07-22Συγγραφέας
Καραγιάννης, Δημήτριος
Karagiannis, Dimitrios
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η υποδοχή κατέχει συνδετικό ρόλο στην παροχή φιλοξενίας στους επισκέπτες. Καθορίζει την ευχάριστη ή δυσάρεστη επίσκεψη. Οι επισκέπτες, συχνά σε άγνωστο περιβάλλον και ανυπόμονοι να ακολουθήσουν τα επιχειρηματικά τους σχέδια ή τα σχέδια των διακοπών τους, αδημονούν να μάθουν το ποιος, τι, που και πως του νέου τους περιβάλλοντος τους. Οι ερωτήσεις για πληροφορίες συχνά ξεκινούν από τον πορτιέρη, το γκρουμ, το χειριστή του τηλεφωνικού κέντρου, τον υπάλληλο υποδοχής ή τον υπεύθυνο ψυχαγωγίας, επειδή αυτούς τους υπαλλήλους βλέπει περισσότερο ο επισκέπτης και θεωρεί ότι γνωρίζουν περισσότερα. Αυτοί οι υπάλληλοι θεωρείτε ότι γνωρίζουν τον παλμό του ξενοδοχείου και την περιοχή. Οι απαντήσεις τους στα ερωτήματα των επισκεπτών για πληροφορίες σχετικές με τη μεταφορά, την τοποθεσία των ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων, τις ειδικές εκδηλώσεις στην περιοχή, κλπ. πιστοποιούν το πόσο καλά έχει προετοιμάσει το ξενοδοχείο το προσωπικό υποδοχής για αυτό το σημαντικό ρόλο.
Συλλογές
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες