Η χρήση της τουριστικής διαφήμισης ως μοχλός τουριστικής ανάπτυξης στην ευρύτερη περιοχή της Χερσονήσου.
Touristic advertising as a mean of tourist development in the region of Chersonissos.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2008-2-28TΣυγγραφέας
Καρδάρη, Δήμητρα
Μουτουσίδη, Αλεξάνδρα
Kardari, Dimitra
Moutousidi, Alexandra
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Ο τουρισμός κατατάσσεται σήμερα διεθνώς μεταξύ των πλέον σημαντικών βιομηχανιών με ταχείς ρυθμούς αύξησης του κύκλου εργασιών του και με σημαντική συμβολή στην οικονομική ανάπτυξη,σε εθνικό επίπεδο,στην απασχόληση και στις συναλλαγματικές εισπράξεις. Μεταξύ των συντελεστών που συνέβαλαν στη γρήγορη ανάπτυξη του τουρισμού περιλαμβάνονται η βελτίωση του βιοτικού επιπέδου,η μείωση του κόστους και του χρόνου του ταξιδιού,η διεθνοποίηση των αγορών,οι εξελίξεις στην τεχνολογία κ.α.
Συλλογές
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες