Η χρήση της τουριστικής διαφήμισης ως μοχλός τουριστικής ανάπτυξης στην ευρύτερη περιοχή της Χερσονήσου.
Touristic advertising as a mean of tourist development in the region of Chersonissos.
View/ Open
Date
2008-2-28TAuthor
Καρδάρη, Δήμητρα
Μουτουσίδη, Αλεξάνδρα
Kardari, Dimitra
Moutousidi, Alexandra
Metadata
Show full item recordAbstract
Ο τουρισμός κατατάσσεται σήμερα διεθνώς μεταξύ των πλέον σημαντικών βιομηχανιών με ταχείς ρυθμούς αύξησης του κύκλου εργασιών του και με σημαντική συμβολή στην οικονομική ανάπτυξη,σε εθνικό επίπεδο,στην απασχόληση και στις συναλλαγματικές εισπράξεις. Μεταξύ των συντελεστών που συνέβαλαν στη γρήγορη ανάπτυξη του τουρισμού περιλαμβάνονται η βελτίωση του βιοτικού επιπέδου,η μείωση του κόστους και του χρόνου του ταξιδιού,η διεθνοποίηση των αγορών,οι εξελίξεις στην τεχνολογία κ.α.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info