Εμφάνιση απλής εγγραφής

Value added tax for a tourist agency.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαστρινάκη, Δήμητραel
dc.creatorKastrinaki, Dimitraen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:21:18Z
dc.date.available2016-03-15T17:21:18Z
dc.date.issued2008-10-22T12:28:49Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7390
dc.description.abstractΟ τουρισμός έχει εξελιχθεί παγκοσμίως σε μια από τις σημαντικότερες βιομηχανίες, αποτελώντας σημαντικό παράγοντα ανάπτυξης και απασχόλησης. Η τουριστική αγορά όντας επιρρεπής σε δόκιμες αλλαγές, προερχόμενες ιδιαίτερα από την παγκοσμιοποίηση των αγορών, διέπεται από ένα σύνολο συνεχών μεταβολών. Καθώς νέοι προορισμοί εισέρχονται στην διεθνή τουριστική αγορά, ο ανταγωνισμός για την προσέλκυση τουριστών και την αύξηση των εσόδων εντείνεται σε παγκόσμιο επίπεδο. Για την ενίσχυση του ανταγωνισμού ενός τουριστικού προορισμού υπάρχουν ποικιλόμορφες προσεγγίσεις. Η σύγχρονη προσέγγιση εστιάζει στην ποιοτική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, η οποία ωστόσο πρέπει να αυξάνεται περισσότερο από το κόστος. Ο ρόλος των πρακτορείων ταξιδιών στην τουριστική ανάπτυξη ενός προορισμού είναι ιδιαίτερα σημαντικός παρόλο που έχουμε ταυτίσει τον τουρισμό με τα ξενοδοχεία και τις εγκαταστάσεις διαμονής των τουριστών. Ωστόσο η τουριστική ζήτηση, οι επισκέπτες, δεν καλύπτονται από τις υπηρεσίες μιας μόνο κατηγορίας επιχειρήσεων. Απαιτούνται μεταφορικά μέσα, ταξιδιωτικά πρακτορεία, τουριστικά λεωφορεία, τουριστικά καταλύματα, εγκαταστάσεις, επιχειρήσεις εστίασης και αναψυχής κ.τ.λ. Το τουριστικό γραφείο αποτελεί τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στο τουριστικό προϊόν και την τουριστική ζήτηση από ξένους ή Έλληνες επισκέπτες καθώς σε αυτό πέφτει το βάρος για την καλύτερη οργάνωση και πραγματοποίηση των καλύτερων διακοπών.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΛειτουργία και Φ.Π.Α τουριστικού γραφείου.el
dc.titleValue added tax for a tourist agency.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαστρινάκη, Δήμητραel
heal.creatorNameKastrinaki, Dimitraen
heal.publicationDate2008-10-22T12:28:49Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7390
heal.abstractΟ τουρισμός έχει εξελιχθεί παγκοσμίως σε μια από τις σημαντικότερες βιομηχανίες, αποτελώντας σημαντικό παράγοντα ανάπτυξης και απασχόλησης. Η τουριστική αγορά όντας επιρρεπής σε δόκιμες αλλαγές, προερχόμενες ιδιαίτερα από την παγκοσμιοποίηση των αγορών, διέπεται από ένα σύνολο συνεχών μεταβολών. Καθώς νέοι προορισμοί εισέρχονται στην διεθνή τουριστική αγορά, ο ανταγωνισμός για την προσέλκυση τουριστών και την αύξηση των εσόδων εντείνεται σε παγκόσμιο επίπεδο. Για την ενίσχυση του ανταγωνισμού ενός τουριστικού προορισμού υπάρχουν ποικιλόμορφες προσεγγίσεις. Η σύγχρονη προσέγγιση εστιάζει στην ποιοτική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, η οποία ωστόσο πρέπει να αυξάνεται περισσότερο από το κόστος. Ο ρόλος των πρακτορείων ταξιδιών στην τουριστική ανάπτυξη ενός προορισμού είναι ιδιαίτερα σημαντικός παρόλο που έχουμε ταυτίσει τον τουρισμό με τα ξενοδοχεία και τις εγκαταστάσεις διαμονής των τουριστών. Ωστόσο η τουριστική ζήτηση, οι επισκέπτες, δεν καλύπτονται από τις υπηρεσίες μιας μόνο κατηγορίας επιχειρήσεων. Απαιτούνται μεταφορικά μέσα, ταξιδιωτικά πρακτορεία, τουριστικά λεωφορεία, τουριστικά καταλύματα, εγκαταστάσεις, επιχειρήσεις εστίασης και αναψυχής κ.τ.λ. Το τουριστικό γραφείο αποτελεί τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στο τουριστικό προϊόν και την τουριστική ζήτηση από ξένους ή Έλληνες επισκέπτες καθώς σε αυτό πέφτει το βάρος για την καλύτερη οργάνωση και πραγματοποίηση των καλύτερων διακοπών.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΛειτουργία και Φ.Π.Α τουριστικού γραφείου.el
heal.titleValue added tax for a tourist agency.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordφόρος προστιθέμενης αξίας (ΦΠΑ), τουριστικό πρακτορείο, φορολογία, πρακτορείο ταξιδιώνel
heal.keywordvalue-added tax (VAT), tourist agency, taxation, travel agencyen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

ΑρχείαΜέγεθοςΤύποςΠροβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που να σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)