Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ways of promoting and advertising of Rhodes.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑνανιάδης, Γεώργιοςel
dc.creatorAnaniadis, Georgiosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:21:30Z
dc.date.available2016-03-15T17:21:30Z
dc.date.issued2013-11-01T09:27:07Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7400
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία αναφερόμαστε στην ιστορία της Ρόδου και στις περιόδους που πέρασε δηλαδή, Κλασική, Ρωμαϊκή, Βυζαντινή, Ιπποτική, Οθωμανική και Ιταλική Περίοδος καθώς και στη Μυθολογία του νησιού αλλά και τα σημερινά γεγονότα που διαδραματίζονται στο πρώτο κεφάλαιο. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα μάθουμε τις εναλλακτικές ή ειδικές μορφές τουρισμού, (οικοτουρισμός,extreme sport κ.α.), τι είναι αειφόρος τουριστική ανάπτυξη, αλλά θα δούμε κατά πόσο μπορεί να βοηθήσει και θα ενισχύσει τη βιωσιμότητα του εισερχόμενου τουρισμού στο νησί της Ρόδου. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρουμε τη διαφήμιση και το μάρκετινγκ και κατά πόσο μπορούν να βοηθήσουν το νησί στον τουρισμό με κάποιες κατευθύνσεις προτάσεων εναλλακτικής τουριστικής ανάπτυξης, καθώς και με την ανταγωνιστική τουριστική στρατηγική, που μπορεί να εφαρμοστεί. Βέβαια αναφέρουμε τα όρια και τα περιθώρια του τουριστικού μάρκετινγκ για την εξέλιξη του τουριστικού προϊόντος της Ρόδου. Στο τέλος προσπαθήσαμε να δώσουμε κάποιες θέσεις και προτάσεις καθώς και τα συμπεράσματα μαςel
dc.description.abstractIn this paper we refer to the history of Rhodes and the periods spent ie, Classical, Roman, Byzantine, Knights, Ottoman and Italian Period and the Mythology of the island and current events taking place in the first chapter. In the second chapter we will learn alternative or special forms of tourism (ecotourism, extreme sport, etc.), what is sustainable tourism development, but we'll see how much it can help enhance the sustainability of inbound tourism to the island of Rhodes. In third chapter advertising and marketing and how they can help the island to tourism in some directions proposal of alternative tourism development, and competitive tourism strategy that can be implemented. Certainly mention boundaries and margins tourism marketing for the development of the tourism product of Rhodes. In the end we tried to give some positions and proposals as well as our conclusionsen
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤρόποι προώθησης και διαφήμισης της Ρόδου.el
dc.titleWays of promoting and advertising of Rhodes.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑνανιάδης, Γεώργιοςel
heal.creatorNameAnaniadis, Georgiosen
heal.publicationDate2013-11-01T09:27:07Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7400
heal.abstractΣτην παρούσα εργασία αναφερόμαστε στην ιστορία της Ρόδου και στις περιόδους που πέρασε δηλαδή, Κλασική, Ρωμαϊκή, Βυζαντινή, Ιπποτική, Οθωμανική και Ιταλική Περίοδος καθώς και στη Μυθολογία του νησιού αλλά και τα σημερινά γεγονότα που διαδραματίζονται στο πρώτο κεφάλαιο. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα μάθουμε τις εναλλακτικές ή ειδικές μορφές τουρισμού, (οικοτουρισμός,extreme sport κ.α.), τι είναι αειφόρος τουριστική ανάπτυξη, αλλά θα δούμε κατά πόσο μπορεί να βοηθήσει και θα ενισχύσει τη βιωσιμότητα του εισερχόμενου τουρισμού στο νησί της Ρόδου. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρουμε τη διαφήμιση και το μάρκετινγκ και κατά πόσο μπορούν να βοηθήσουν το νησί στον τουρισμό με κάποιες κατευθύνσεις προτάσεων εναλλακτικής τουριστικής ανάπτυξης, καθώς και με την ανταγωνιστική τουριστική στρατηγική, που μπορεί να εφαρμοστεί. Βέβαια αναφέρουμε τα όρια και τα περιθώρια του τουριστικού μάρκετινγκ για την εξέλιξη του τουριστικού προϊόντος της Ρόδου. Στο τέλος προσπαθήσαμε να δώσουμε κάποιες θέσεις και προτάσεις καθώς και τα συμπεράσματα μαςel
heal.abstractIn this paper we refer to the history of Rhodes and the periods spent ie, Classical, Roman, Byzantine, Knights, Ottoman and Italian Period and the Mythology of the island and current events taking place in the first chapter. In the second chapter we will learn alternative or special forms of tourism (ecotourism, extreme sport, etc.), what is sustainable tourism development, but we'll see how much it can help enhance the sustainability of inbound tourism to the island of Rhodes. In third chapter advertising and marketing and how they can help the island to tourism in some directions proposal of alternative tourism development, and competitive tourism strategy that can be implemented. Certainly mention boundaries and margins tourism marketing for the development of the tourism product of Rhodes. In the end we tried to give some positions and proposals as well as our conclusionsen
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΤρόποι προώθησης και διαφήμισης της Ρόδου.el
heal.titleWays of promoting and advertising of Rhodes.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordΡόδος, τουριστικό μάρκετινγκ, τουριστική υποδομή, τουριστική πολιτικήel
heal.advisorNameΦραγκούλης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameFragkoulis, Antoniosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)