Εμφάνιση απλής εγγραφής

Higher tourist education. Subordinate condition, trends, prospects.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΧατζηβασιλειάδου, Ειρήνη Παρθέναel
dc.creatorChatzivasileiadou, Eirini Parthenaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:21:44Z
dc.date.available2016-03-15T17:21:44Z
dc.date.issued2013-08-05T16:13:53Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7410
dc.description.abstractΜε την παρούσα Πτυχιακή Εργασία επιχειρείται να διερευνηθεί το σύστημα τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης στην Ελλάδα. Αρχικά, μελετήθηκε η πορεία της Τουριστικής Εκπαίδευσης, όπως αυτή έχει εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια, τα χαρακτηριστικά της Τουριστικής Εκπαίδευσης και οι Πολιτικές που ακολουθούνται για την επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί. Κατόπιν, καταγράφθηκε η ευρωπαϊκή διάσταση της τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και οι νέες τάσεις στην Ευρωπαϊκή Τουριστική Εκπαίδευση, αναλύοντας όρους όπως η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση, η «σπονδυλοποίηση» των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, η μεταφορά πιστωτικών μονάδων, η πιστοποίηση της εμπειρικής μάθησης, η πιστοποίηση της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης, καθώς επίσης ερμηνεύεται και η εκπαίδευση βασισμένη σε ηλεκτρονικά μέσα και νέες τεχνολογίες. Επίσης περιγράφονται όροι όπως η διεθνοποίηση των προγραμμάτων σπουδών και η αύξηση των δεξιοτήτων των εκπαιδευομένων με πρακτική άσκηση σε επιχειρήσεις. Συνεχίζοντας, περιγράφεται το διεθνές περιβάλλον και εκπαιδευτικό σύστημα. Στη συνέχεια, έγινε μια γενική προσέγγιση της τουριστικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα και η οργανωτική δομή τους συστήματος τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Κατόπιν, καθορίζεται η διαφοροποίηση μεταξύ της συστηματικής αρχικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και της μη συστηματικής αρχικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Το μεγάλο κεφάλαιο της Ηλεκτρονικής Μάθησης (e-learning) και οι νέες τεχνολογίες στη σύγχρονη εκπαίδευση περιγράφθηκαν παρακάτω. Έπονται τα κεφάλαια που αναφέρονται στα χαρακτηριστικά της ελληνικής τουριστικής κατάρτισης και εκπαίδευσης, στα Συστήματα Πιστοποίησης και τα επαγγελματικά δικαιώματα και τη σύνδεση της τουριστικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης με τις ανάγκες της αγοράς. Στο τέταρτο και τελευταίο μέρος της παρούσας Πτυχιακής Εργασίας, διερευνήθηκε η συνολική δομή του Εκπαιδευτικού συστήματος και του συστήματος αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και αναλύθηκαν λεπτομερειακά οι βαθμίδες της Τουριστικής Εκπαίδευσης, δηλαδή η Δευτεροβάθμια Τουριστική Εκπαίδευση, η Μεταδευτεροβάθμια Τουριστική Εκπαίδευση και η Τριτοβάθμια Τουριστική Εκπαίδευση.el
dc.description.abstractIn the present study it is attempted to imprint the system of tourism education and training in Greece. Initially, the course of Tourism Education, as it has evolved in recent years, the characteristics of Tourism Education and the policies that were adopted to achieve the targets that have been set is considered. Afterwards, the European dimension of tourism education and training was recorded, also the new trends in European education, analyzing terms such as e-learning, the “modularization” of educational programs, credit transfer, accreditation of experiential learning, the certification of continuing education, as well as the education based on electronic media an new technologies was interpreted. Also, the conditions such as the internationalization of program studies and the increase of the trainees’ skills with internships in businesses was described. Continuing, a general approach of tourism education in Greece and the organizational structure of the tourism education and training was made. Then the difference between systematic initial education and training and non-systematic initial education and training was determined. The big chapter of e-learning and new technologies in modern education were described afterwards. Following, the chapters related to the characteristics of Greek tourism training and education in certification systems and the professional rights and linking of tourism vocational education and training with the needs of the markets were mentioned. In the fourth and final part of this study, the overall structure of the educational system and the vocational training system was investigated and also the steps of tourism education, namely Tourist Secondary Education, Tertiary Education Tourism and Tourism Higher Education was analyzed.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤριτοβάθμια τουριστική εκπαίδευση. Υφιστάμενη κατάσταση, τάσεις, προοπτικές.el
dc.titleHigher tourist education. Subordinate condition, trends, prospects.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΧατζηβασιλειάδου, Ειρήνη Παρθέναel
heal.creatorNameChatzivasileiadou, Eirini Parthenaen
heal.publicationDate2013-08-05T16:13:53Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7410
heal.abstractΜε την παρούσα Πτυχιακή Εργασία επιχειρείται να διερευνηθεί το σύστημα τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης στην Ελλάδα. Αρχικά, μελετήθηκε η πορεία της Τουριστικής Εκπαίδευσης, όπως αυτή έχει εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια, τα χαρακτηριστικά της Τουριστικής Εκπαίδευσης και οι Πολιτικές που ακολουθούνται για την επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί. Κατόπιν, καταγράφθηκε η ευρωπαϊκή διάσταση της τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και οι νέες τάσεις στην Ευρωπαϊκή Τουριστική Εκπαίδευση, αναλύοντας όρους όπως η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση, η «σπονδυλοποίηση» των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, η μεταφορά πιστωτικών μονάδων, η πιστοποίηση της εμπειρικής μάθησης, η πιστοποίηση της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης, καθώς επίσης ερμηνεύεται και η εκπαίδευση βασισμένη σε ηλεκτρονικά μέσα και νέες τεχνολογίες. Επίσης περιγράφονται όροι όπως η διεθνοποίηση των προγραμμάτων σπουδών και η αύξηση των δεξιοτήτων των εκπαιδευομένων με πρακτική άσκηση σε επιχειρήσεις. Συνεχίζοντας, περιγράφεται το διεθνές περιβάλλον και εκπαιδευτικό σύστημα. Στη συνέχεια, έγινε μια γενική προσέγγιση της τουριστικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα και η οργανωτική δομή τους συστήματος τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Κατόπιν, καθορίζεται η διαφοροποίηση μεταξύ της συστηματικής αρχικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και της μη συστηματικής αρχικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Το μεγάλο κεφάλαιο της Ηλεκτρονικής Μάθησης (e-learning) και οι νέες τεχνολογίες στη σύγχρονη εκπαίδευση περιγράφθηκαν παρακάτω. Έπονται τα κεφάλαια που αναφέρονται στα χαρακτηριστικά της ελληνικής τουριστικής κατάρτισης και εκπαίδευσης, στα Συστήματα Πιστοποίησης και τα επαγγελματικά δικαιώματα και τη σύνδεση της τουριστικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης με τις ανάγκες της αγοράς. Στο τέταρτο και τελευταίο μέρος της παρούσας Πτυχιακής Εργασίας, διερευνήθηκε η συνολική δομή του Εκπαιδευτικού συστήματος και του συστήματος αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και αναλύθηκαν λεπτομερειακά οι βαθμίδες της Τουριστικής Εκπαίδευσης, δηλαδή η Δευτεροβάθμια Τουριστική Εκπαίδευση, η Μεταδευτεροβάθμια Τουριστική Εκπαίδευση και η Τριτοβάθμια Τουριστική Εκπαίδευση.el
heal.abstractIn the present study it is attempted to imprint the system of tourism education and training in Greece. Initially, the course of Tourism Education, as it has evolved in recent years, the characteristics of Tourism Education and the policies that were adopted to achieve the targets that have been set is considered. Afterwards, the European dimension of tourism education and training was recorded, also the new trends in European education, analyzing terms such as e-learning, the “modularization” of educational programs, credit transfer, accreditation of experiential learning, the certification of continuing education, as well as the education based on electronic media an new technologies was interpreted. Also, the conditions such as the internationalization of program studies and the increase of the trainees’ skills with internships in businesses was described. Continuing, a general approach of tourism education in Greece and the organizational structure of the tourism education and training was made. Then the difference between systematic initial education and training and non-systematic initial education and training was determined. The big chapter of e-learning and new technologies in modern education were described afterwards. Following, the chapters related to the characteristics of Greek tourism training and education in certification systems and the professional rights and linking of tourism vocational education and training with the needs of the markets were mentioned. In the fourth and final part of this study, the overall structure of the educational system and the vocational training system was investigated and also the steps of tourism education, namely Tourist Secondary Education, Tertiary Education Tourism and Tourism Higher Education was analyzed.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΤριτοβάθμια τουριστική εκπαίδευση. Υφιστάμενη κατάσταση, τάσεις, προοπτικές.el
heal.titleHigher tourist education. Subordinate condition, trends, prospects.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουρισμός, εκπαίδευση, νέες τεχνολογίεςel
heal.keywordtourism, education, new technologiesen
heal.advisorNameΠιτσούλη, Εσθήρel
heal.advisorNamePitsouli, Esthiren
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)