Εμφάνιση απλής εγγραφής

Websites for tourism destinations: comparative and evaluation analysis.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑρπατζάνη, Μελίνταel
dc.creatorArpatzani, Melintaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:21:53Z
dc.date.available2016-03-15T17:21:53Z
dc.date.issued2013-11-11T19:36:37Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7417
dc.description.abstractΣτο 2ο κεφάλαιο της εργασίας γίνεται μια σύντομη ανάλυση του όρου τουρισμός και μια εισαγωγή στην έννοια του τουριστικού προϊόντος και του τουριστικού προορισμού. Το 3ο κεφάλαιο πραγματεύεται την έννοια του τουριστικού προορισμού και του ρόλου των οργανισμών διαχείρισης προορισμών, για την προώθηση ενός προορισμού. Στο 4ο κεφάλαιο εξετάζεται ο ρόλος και οι τρόποι αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών και ειδικότερα του διαδικτύου, για την προώθηση ενός τουριστικού προορισμού. Στο 5ο κεφάλαιο προσεγγίζονται οι έννοιες της ποιότητας ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών υπηρεσιών και τίθεται το πλαίσιο πάνω στο οποίο θα γίνει η αξιολόγηση των ιστοσελίδων 3 τουριστικών προορισμών. Στο 6ο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά των επίσημων δικτυακών τόπων τριών Μεσογειακών κρατών (Ελλάδας, Ιταλίας, Τουρκίας). Το 7ο κεφάλαιο περιλαμβάνει μια συγκριτική αξιολόγηση των τριών δικτυακών τόπων και τον εντοπισμό των πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων που παρουσιάζουν οι 3 προσεγγίσεις που μελετήθηκαν. Το 8ο κεφάλαιο αποτελεί μια καταγραφή των συμπερασμάτων που προέκυψαν κατά την εκπόνηση της εργασίας. Το 9ο κεφάλαιο περιλαμβάνει προτάσεις για τη βελτίωση της ιστοσελίδας προώθησης της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΙστοσελίδες τουριστικών προορισμών: μία συγκριτική μελέτη και αξιολογική ανάλυση.el
dc.titleWebsites for tourism destinations: comparative and evaluation analysis.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑρπατζάνη, Μελίνταel
heal.creatorNameArpatzani, Melintaen
heal.publicationDate2013-11-11T19:36:37Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7417
heal.abstractΣτο 2ο κεφάλαιο της εργασίας γίνεται μια σύντομη ανάλυση του όρου τουρισμός και μια εισαγωγή στην έννοια του τουριστικού προϊόντος και του τουριστικού προορισμού. Το 3ο κεφάλαιο πραγματεύεται την έννοια του τουριστικού προορισμού και του ρόλου των οργανισμών διαχείρισης προορισμών, για την προώθηση ενός προορισμού. Στο 4ο κεφάλαιο εξετάζεται ο ρόλος και οι τρόποι αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών και ειδικότερα του διαδικτύου, για την προώθηση ενός τουριστικού προορισμού. Στο 5ο κεφάλαιο προσεγγίζονται οι έννοιες της ποιότητας ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών υπηρεσιών και τίθεται το πλαίσιο πάνω στο οποίο θα γίνει η αξιολόγηση των ιστοσελίδων 3 τουριστικών προορισμών. Στο 6ο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά των επίσημων δικτυακών τόπων τριών Μεσογειακών κρατών (Ελλάδας, Ιταλίας, Τουρκίας). Το 7ο κεφάλαιο περιλαμβάνει μια συγκριτική αξιολόγηση των τριών δικτυακών τόπων και τον εντοπισμό των πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων που παρουσιάζουν οι 3 προσεγγίσεις που μελετήθηκαν. Το 8ο κεφάλαιο αποτελεί μια καταγραφή των συμπερασμάτων που προέκυψαν κατά την εκπόνηση της εργασίας. Το 9ο κεφάλαιο περιλαμβάνει προτάσεις για τη βελτίωση της ιστοσελίδας προώθησης της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΙστοσελίδες τουριστικών προορισμών: μία συγκριτική μελέτη και αξιολογική ανάλυση.el
heal.titleWebsites for tourism destinations: comparative and evaluation analysis.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουριστικός προορισμός, ηλεκτρονικό μάρκετινγκel
heal.keywordtourism destination, electronic marketingen
heal.advisorNameΣωτηριάδης, Μάριοςel
heal.advisorNameSotiriadis, Mariosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)