Εμφάνιση απλής εγγραφής

Marketing and consumer behavior in tourism.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚεφαλα, Μαρίαel
dc.creatorKefala, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:22:26Z
dc.date.available2016-03-15T17:22:26Z
dc.date.issued2013-11-27T09:41:43Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7436
dc.description.abstractΣτη παρούσα ενότητα θα δοθούν σχετικοί με το θέμα ορισμοί, συγκεκριμένα θα οροθετηθούν οι όροι Μάρκετινγκ, καταναλωτής, συμπεριφορά καταναλωτή και τέλος ο όρος τουρισμός. Μέσα από την οριοθέτηση των όρων ο αναγνώστης θα κατανοήσει καλύτερα, τις έννοιες που πραγματεύεται η παρούσα μελέτη και θα μπορέσει καλύτερα στη συνέχεια να παρακολουθήσει την ανάπτυξη του θέματος.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜάρκετινγκ και συμπεριφορά του καταναλωτή στον τουρισμό.el
dc.titleMarketing and consumer behavior in tourism.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚεφαλα, Μαρίαel
heal.creatorNameKefala, Mariaen
heal.publicationDate2013-11-27T09:41:43Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7436
heal.abstractΣτη παρούσα ενότητα θα δοθούν σχετικοί με το θέμα ορισμοί, συγκεκριμένα θα οροθετηθούν οι όροι Μάρκετινγκ, καταναλωτής, συμπεριφορά καταναλωτή και τέλος ο όρος τουρισμός. Μέσα από την οριοθέτηση των όρων ο αναγνώστης θα κατανοήσει καλύτερα, τις έννοιες που πραγματεύεται η παρούσα μελέτη και θα μπορέσει καλύτερα στη συνέχεια να παρακολουθήσει την ανάπτυξη του θέματος.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΜάρκετινγκ και συμπεριφορά του καταναλωτή στον τουρισμό.el
heal.titleMarketing and consumer behavior in tourism.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, τουρισμός, συμπεριφορά καταναλωτήel
heal.keywordmarketing, tourism, consumer behavioren
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)