Show simple item record

Marketing and consumer behavior in tourism.

Dublin Core metadata

dc.creatorΚεφαλα, Μαρίαel
dc.creatorKefala, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:22:26Z
dc.date.available2016-03-15T17:22:26Z
dc.date.issued2013-11-27T09:41:43Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7436
dc.description.abstractΣτη παρούσα ενότητα θα δοθούν σχετικοί με το θέμα ορισμοί, συγκεκριμένα θα οροθετηθούν οι όροι Μάρκετινγκ, καταναλωτής, συμπεριφορά καταναλωτή και τέλος ο όρος τουρισμός. Μέσα από την οριοθέτηση των όρων ο αναγνώστης θα κατανοήσει καλύτερα, τις έννοιες που πραγματεύεται η παρούσα μελέτη και θα μπορέσει καλύτερα στη συνέχεια να παρακολουθήσει την ανάπτυξη του θέματος.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜάρκετινγκ και συμπεριφορά του καταναλωτή στον τουρισμό.el
dc.titleMarketing and consumer behavior in tourism.en

healMeta

heal.creatorNameΚεφαλα, Μαρίαel
heal.creatorNameKefala, Mariaen
heal.publicationDate2013-11-27T09:41:43Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7436
heal.abstractΣτη παρούσα ενότητα θα δοθούν σχετικοί με το θέμα ορισμοί, συγκεκριμένα θα οροθετηθούν οι όροι Μάρκετινγκ, καταναλωτής, συμπεριφορά καταναλωτή και τέλος ο όρος τουρισμός. Μέσα από την οριοθέτηση των όρων ο αναγνώστης θα κατανοήσει καλύτερα, τις έννοιες που πραγματεύεται η παρούσα μελέτη και θα μπορέσει καλύτερα στη συνέχεια να παρακολουθήσει την ανάπτυξη του θέματος.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΜάρκετινγκ και συμπεριφορά του καταναλωτή στον τουρισμό.el
heal.titleMarketing and consumer behavior in tourism.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, τουρισμός, συμπεριφορά καταναλωτήel
heal.keywordmarketing, tourism, consumer behavioren
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)