Εμφάνιση απλής εγγραφής

The importance of marketing in tourism management.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠρωτογεράκης, Γεώργιοςel
dc.creatorProtogerakis, Georgiosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:22:30Z
dc.date.available2016-03-15T17:22:30Z
dc.date.issued2013-08-05T15:54:03Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7440
dc.description.abstractΣτο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας θα δούμε κάποια πράγματα γενικά για τον τουρισμό πρώτα. Θα δοθούν κάποιοι ορισμοί για να γίνει κατανοητή η έννοια του τουρισμού, και κάποιες κατηγορίες του τουρισμού. Έπειτα θα αναλυθεί ο τουρισμός στην Ελλάδα και διάφορα στατιστικά στοιχεία για τον τουρισμό στην Ελλάδα και τέλος, θα διευκρινιστούν κάποια πράγματα για τον τουρισμό σήμερα.el
dc.description.abstractThis project is about the importance of marketing in tourism management. In the first part of the project, tourism in general is analyzed. Also tourism in Greece, and finally some facts are specified about tourism today. In the second part a reference is made to marketing in general. Afterwards the different phases of marketing are examined and finally a definition of marketing is given. The third part talks about the competitiveness and strategy of tourism businesses. The environment of the business is analyzed in order to become more competitive and profitable from the competitors. And the last part is an example of tourism marketing in a hotel.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ σημασία του μάρκετινγκ στην διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων.el
dc.titleThe importance of marketing in tourism management.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠρωτογεράκης, Γεώργιοςel
heal.creatorNameProtogerakis, Georgiosen
heal.publicationDate2013-08-05T15:54:03Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7440
heal.abstractΣτο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας θα δούμε κάποια πράγματα γενικά για τον τουρισμό πρώτα. Θα δοθούν κάποιοι ορισμοί για να γίνει κατανοητή η έννοια του τουρισμού, και κάποιες κατηγορίες του τουρισμού. Έπειτα θα αναλυθεί ο τουρισμός στην Ελλάδα και διάφορα στατιστικά στοιχεία για τον τουρισμό στην Ελλάδα και τέλος, θα διευκρινιστούν κάποια πράγματα για τον τουρισμό σήμερα.el
heal.abstractThis project is about the importance of marketing in tourism management. In the first part of the project, tourism in general is analyzed. Also tourism in Greece, and finally some facts are specified about tourism today. In the second part a reference is made to marketing in general. Afterwards the different phases of marketing are examined and finally a definition of marketing is given. The third part talks about the competitiveness and strategy of tourism businesses. The environment of the business is analyzed in order to become more competitive and profitable from the competitors. And the last part is an example of tourism marketing in a hotel.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ σημασία του μάρκετινγκ στην διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων.el
heal.titleThe importance of marketing in tourism management.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουρισμός, μάρκετινγκ, ανταγωνιστικότηταel
heal.keywordtourism, marketing, competitivenessen
heal.advisorNameΦραγκούλης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameFragkoulis, Antoniosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)