Εμφάνιση απλής εγγραφής

Public relations in the tourism business.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠεζανάκη, Θεονύμφηel
dc.creatorPezanaki, Theonymfien
dc.date.accessioned2016-03-15T17:22:40Z
dc.date.available2016-03-15T17:22:40Z
dc.date.issued2013-10-02T11:03:02Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7449
dc.description.abstractΣτόχος της εργασίας είναι να καταδειχθεί ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στον τουρισμό.el
dc.description.abstractThe aim of this work is to demonstrate the role of public relations in tourism.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔημόσιες σχέσεις στις τουριστικές επιχειρήσεις.el
dc.titlePublic relations in the tourism business.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠεζανάκη, Θεονύμφηel
heal.creatorNamePezanaki, Theonymfien
heal.publicationDate2013-10-02T11:03:02Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7449
heal.abstractΣτόχος της εργασίας είναι να καταδειχθεί ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στον τουρισμό.el
heal.abstractThe aim of this work is to demonstrate the role of public relations in tourism.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΔημόσιες σχέσεις στις τουριστικές επιχειρήσεις.el
heal.titlePublic relations in the tourism business.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουρισμός, δημόσιες σχέσειςel
heal.keywordtourism, public relationsen
heal.advisorNameΦραγκούλης, Αντώνηςel
heal.advisorNameFragkoulis, Antonisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)