Εμφάνιση απλής εγγραφής

Social media and tourism: The Facebook as a marketing tool of the european airline companies.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαρύδη, Αγγελικήel
dc.creatorΚαρύδη, Μαρίαel
dc.creatorKarydi, Angelikien
dc.creatorKarydi, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:22:42Z
dc.date.available2016-03-15T17:22:42Z
dc.date.issued2013-11-27T11:34:59Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7452
dc.description.abstractΟ όρος μέσα κοινωνικής δικτύωσης (ή αλλιώς social media) αναφέρεται στα μέσα αλληλεπίδρασης ομάδων ανθρώπων μέσω διαδικτυακών κοινοτήτων που παρέχουν ως υπηρεσία την παραγωγή και δημοσίευση περιεχομένου απ’ τους ίδιους τους χρήστες του διαδικτύου. Τα τελευταία χρόνια γίνεται έντονη προσπάθεια ενσωμάτωσης των επιχειρήσεων παντός είδους στον χώρο της κοινωνικής δικτύωσης. Στην παρούσα εργασία θα αναφερθούμε στην χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον τουρισμό εμβαθύνοντας στον τομέα των ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιρειών και στον τρόπο που προωθούν τις υπηρεσίες τους ή δημιουργούν σχέσεις εμπιστοσύνης και επικοινωνίας με ήδη υπάρχοντες και υποψήφιους πελάτες. Συγκεκριμένα, θα αναφερθούμε στην επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην λειτουργία marketing μεγάλων αεροπορικών εταιριών και στη χρήση τους ως μέσων προσέλκυσης πελατών. Με βάση τη συλλογή των πληροφοριών μας, θα κάνουμε εκτενή ανάλυση του τρόπου με τον οποίο οι αεροπορικές εταιρίες χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο marketing. Έπειτα θα ακολουθήσει περιγραφή του όρου Web 2.0 (Ιστός 2.0) ο οποίος χρησιμοποιείται για να περιγράψει τη νέα γενιά του Παγκόσμιου Ιστού η οποία βασίζεται στην όλο και μεγαλύτερη δυνατότητα των χρηστών του Διαδικτύου να μοιράζονται πληροφορίες και να συνεργάζονται online και τις εφαρμογές του στις επιχειρήσεις και στην τουριστική βιομηχανία. Στη συνέχεια της εργασίας μας θα παρουσιάσουμε τα κύρια μέσα κοινωνικής δικτύωσης – facebook, twitter, youtube, myspace, flickr, linkedin, google plus & tripadvisor- ενώ ταυτόχρονα θα αναλύσουμε τη χρήση τους στις τουριστικές επιχειρήσεις. Μεγάλη βαρύτητα θα δώσουμε στη χρήση και τη σημασία των προαναφερθέντων για την επικοινωνία των εταιρειών με τους καταναλωτές των τουριστικών προϊόντων αφού ουσιαστικά τα κοινωνικά δίκτυα δίνουν στα άτομα κάτι που τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης δεν μπορούσαν ποτέ να δώσουν, την ευκαιρία της δημιουργίας σχέσης και δικτύωσης με τους άλλους. Σε γενικές γραμμές, ο στόχος για τα στελέχη του μάρκετινγκ είναι τα άτομα να συζητούν online για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσπαθούν να προωθήσουν δεδομένου ό,τι τα κοινωνικά δίκτυα συνδέουν ομάδες ατόμων όχι μόνο κοινωνικά, αλλά και γεωγραφικά και χάρις σ' αυτά είναι εύκολο να μοιραστούν ιδέες, απόψεις και προτιμήσεις. Μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις πειραματίζονται σήμερα με το μάρκετινγκ των κοινωνικών δικτύων. Αυτές απασχολούνται με την ερώτηση πώς να αξιοποιήσουν την online δυνατότητα για να συνδέσουν άτομα με προϊόντα με περισσότερο οικείους και ανθρώπινους τρόπους, αφού οι συζητήσεις στα κοινωνικά δίκτυα έχουν τη ρίζα τους στην κοινωνική και όχι στην εμπορική ζωή. Όλα τα παραπάνω θα αναλυθούν στις προσεχείς σελίδες με σκοπό να αναζητήσουμε κατά πόσο το μάρκετινγκ διαμέσου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης παρόλο που εκτίθεται σ’ έναν διαφορετικό τρόπο από τα άλλα μέσα επικοινωνίας, μπορεί να εδραιωθεί και να λειτουργήσει καλύτερα δεδομένης της τεχνολογικής εξέλιξης και των αποτελεσμάτων της.el
dc.description.abstractSocial media refers to the means of interactions among people in which they create, share and exchange information and ideas in virtual communities and networks. In recent years companies create pages to communicate with people. In this paper we will analyze how European Airlines are using these media for Marketing. Specifically we will make a report on how the Social Media are affecting the Marketing of the airlines. Consequently we will describe the definition of Web 2.0 and how important it is for users to interact and collaborate with each other in social media. There will be a presentation of the Social Media pages –facebook, twitter, YouTube, my space, flickr, linked in, Google plus & trip advisor. It’s very important to analyze the way airlines use the Social Media pages in order to communicate with users. The on-line conversations between users about products and services are marketing target. Social Media pages are connecting people socially and geographically which is important for sharing thoughts and ideas. Connecting people and products with a more humanly way is the biggest challenge in Social Media pages. The aim of this study is to come to a conclusion if Social Media pages are the future of Marketing and how this can work the following years under the technological development.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜέσα κοινωνικής δικτύωσης και τουρισμός. Το Facebook ως εργαλείο μάρκετινγκ των ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιριών.el
dc.titleSocial media and tourism: The Facebook as a marketing tool of the european airline companies.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαρύδη, Αγγελικήel
heal.creatorNameΚαρύδη, Μαρίαel
heal.creatorNameKarydi, Angelikien
heal.creatorNameKarydi, Mariaen
heal.publicationDate2013-11-27T11:34:59Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7452
heal.abstractΟ όρος μέσα κοινωνικής δικτύωσης (ή αλλιώς social media) αναφέρεται στα μέσα αλληλεπίδρασης ομάδων ανθρώπων μέσω διαδικτυακών κοινοτήτων που παρέχουν ως υπηρεσία την παραγωγή και δημοσίευση περιεχομένου απ’ τους ίδιους τους χρήστες του διαδικτύου. Τα τελευταία χρόνια γίνεται έντονη προσπάθεια ενσωμάτωσης των επιχειρήσεων παντός είδους στον χώρο της κοινωνικής δικτύωσης. Στην παρούσα εργασία θα αναφερθούμε στην χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον τουρισμό εμβαθύνοντας στον τομέα των ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιρειών και στον τρόπο που προωθούν τις υπηρεσίες τους ή δημιουργούν σχέσεις εμπιστοσύνης και επικοινωνίας με ήδη υπάρχοντες και υποψήφιους πελάτες. Συγκεκριμένα, θα αναφερθούμε στην επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην λειτουργία marketing μεγάλων αεροπορικών εταιριών και στη χρήση τους ως μέσων προσέλκυσης πελατών. Με βάση τη συλλογή των πληροφοριών μας, θα κάνουμε εκτενή ανάλυση του τρόπου με τον οποίο οι αεροπορικές εταιρίες χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο marketing. Έπειτα θα ακολουθήσει περιγραφή του όρου Web 2.0 (Ιστός 2.0) ο οποίος χρησιμοποιείται για να περιγράψει τη νέα γενιά του Παγκόσμιου Ιστού η οποία βασίζεται στην όλο και μεγαλύτερη δυνατότητα των χρηστών του Διαδικτύου να μοιράζονται πληροφορίες και να συνεργάζονται online και τις εφαρμογές του στις επιχειρήσεις και στην τουριστική βιομηχανία. Στη συνέχεια της εργασίας μας θα παρουσιάσουμε τα κύρια μέσα κοινωνικής δικτύωσης – facebook, twitter, youtube, myspace, flickr, linkedin, google plus & tripadvisor- ενώ ταυτόχρονα θα αναλύσουμε τη χρήση τους στις τουριστικές επιχειρήσεις. Μεγάλη βαρύτητα θα δώσουμε στη χρήση και τη σημασία των προαναφερθέντων για την επικοινωνία των εταιρειών με τους καταναλωτές των τουριστικών προϊόντων αφού ουσιαστικά τα κοινωνικά δίκτυα δίνουν στα άτομα κάτι που τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης δεν μπορούσαν ποτέ να δώσουν, την ευκαιρία της δημιουργίας σχέσης και δικτύωσης με τους άλλους. Σε γενικές γραμμές, ο στόχος για τα στελέχη του μάρκετινγκ είναι τα άτομα να συζητούν online για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσπαθούν να προωθήσουν δεδομένου ό,τι τα κοινωνικά δίκτυα συνδέουν ομάδες ατόμων όχι μόνο κοινωνικά, αλλά και γεωγραφικά και χάρις σ' αυτά είναι εύκολο να μοιραστούν ιδέες, απόψεις και προτιμήσεις. Μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις πειραματίζονται σήμερα με το μάρκετινγκ των κοινωνικών δικτύων. Αυτές απασχολούνται με την ερώτηση πώς να αξιοποιήσουν την online δυνατότητα για να συνδέσουν άτομα με προϊόντα με περισσότερο οικείους και ανθρώπινους τρόπους, αφού οι συζητήσεις στα κοινωνικά δίκτυα έχουν τη ρίζα τους στην κοινωνική και όχι στην εμπορική ζωή. Όλα τα παραπάνω θα αναλυθούν στις προσεχείς σελίδες με σκοπό να αναζητήσουμε κατά πόσο το μάρκετινγκ διαμέσου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης παρόλο που εκτίθεται σ’ έναν διαφορετικό τρόπο από τα άλλα μέσα επικοινωνίας, μπορεί να εδραιωθεί και να λειτουργήσει καλύτερα δεδομένης της τεχνολογικής εξέλιξης και των αποτελεσμάτων της.el
heal.abstractSocial media refers to the means of interactions among people in which they create, share and exchange information and ideas in virtual communities and networks. In recent years companies create pages to communicate with people. In this paper we will analyze how European Airlines are using these media for Marketing. Specifically we will make a report on how the Social Media are affecting the Marketing of the airlines. Consequently we will describe the definition of Web 2.0 and how important it is for users to interact and collaborate with each other in social media. There will be a presentation of the Social Media pages –facebook, twitter, YouTube, my space, flickr, linked in, Google plus & trip advisor. It’s very important to analyze the way airlines use the Social Media pages in order to communicate with users. The on-line conversations between users about products and services are marketing target. Social Media pages are connecting people socially and geographically which is important for sharing thoughts and ideas. Connecting people and products with a more humanly way is the biggest challenge in Social Media pages. The aim of this study is to come to a conclusion if Social Media pages are the future of Marketing and how this can work the following years under the technological development.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΜέσα κοινωνικής δικτύωσης και τουρισμός. Το Facebook ως εργαλείο μάρκετινγκ των ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιριών.el
heal.titleSocial media and tourism: The Facebook as a marketing tool of the european airline companies.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουρισμός, μάρκετινγκ, μέσο κοινωνικής δικτύωσηςel
heal.keywordtourism, marketing, social mediaen
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)