Εμφάνιση απλής εγγραφής

Marketing strategic planning in tourism.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΦασουλά, Πελαγίαel
dc.creatorFasoula, Pelagiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:22:57Z
dc.date.available2016-03-15T17:22:57Z
dc.date.issued2009-06-10T13:12:41Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7464
dc.description.abstractΤο μάρκετινγκ είναι ένα σύνολο επιχειρηματικών ενεργειών και δραστηριοτήτων που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις με κοινωνική υπευθυνότητα προκειμένου να διαπιστώσουν τις ανάγκες/επιθυμίες της αγοράς, ώστε στην συνέχεια να προγραμματίσουν και να αναπτύξουν προϊόντα που μπορούν να ικανοποιήσουν αυτές τις ανάγκες όσο γίνεται περισσότερο. Έπειτα καλούνται οι επιχειρήσεις να τιμολογήσουν σωστά αυτά τα προϊόντα και τέλος να προκαλέσουν την κατάλληλη στιγμή την έντονη ζήτηση τους που θα διευκολύνει την απρόσκοπτη διάθεσή τους στους καταναλωτές ή τους χρήστες έναντι κάποιου κέρδους που μπορεί να είναι χρηματικό, υλικό ή ακόμα και ιδεολογικό. Μπορούμε να πούμε ότι οι βασικές αρχές θεωρίας του μάρκετινγκ είναι δυνατόν να εφαρμοστούν χωρίς άλλο από άτομα και οργανισμούς. Με άλλα λόγια οι βασικές αρχές του μάρκετινγκ πρέπει να είναι σχετικές με όλα τα προϊόντα ανεξάρτητα από το αν βασίζονται σε αγαθά ή υπηρεσίες. Οι ιδιαιτερότητες που παρουσιάζουν οι τουριστικές υπηρεσίες: η άϋλη υπόστασή τους, η ετερογένειά τους, η εποχικότητα τους , η φθαρτότητα τους , το αδιαχώριστό τους, και η αλληλεξάρτησή τους, επηρεάζουν αποφασιστικά τη στάση και τις αποφάσεις που λαμβάνονται από τις διοικήσεις των ατομικών επιχειρήσεων και οργανισμών που τις προσφέρουν, καθώς επιδιώκουν να ανταποκριθούν και να επηρεάσουν τη ζήτηση που προκαλείται εκ μέρους της πελατείας τους για τα προϊόντα τους, δηλαδή για τις τουριστικές υπηρεσίες. Με πολύ απλά λόγια θα μπορούσε κανείς να πει ότι η ανταπόκριση του μάρκετινγκ στη φύση και τις ιδιαιτερότητες της προσφοράς τουριστικών υπηρεσιών είναι να διαχειρίζεται και να επηρεάζει κατάλληλα τη ζήτηση τους.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣτρατηγική σχεδιασμού του μάρκετινγκ στο τουρισμό.el
dc.titleMarketing strategic planning in tourism.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΦασουλά, Πελαγίαel
heal.creatorNameFasoula, Pelagiaen
heal.publicationDate2009-06-10T13:12:41Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7464
heal.abstractΤο μάρκετινγκ είναι ένα σύνολο επιχειρηματικών ενεργειών και δραστηριοτήτων που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις με κοινωνική υπευθυνότητα προκειμένου να διαπιστώσουν τις ανάγκες/επιθυμίες της αγοράς, ώστε στην συνέχεια να προγραμματίσουν και να αναπτύξουν προϊόντα που μπορούν να ικανοποιήσουν αυτές τις ανάγκες όσο γίνεται περισσότερο. Έπειτα καλούνται οι επιχειρήσεις να τιμολογήσουν σωστά αυτά τα προϊόντα και τέλος να προκαλέσουν την κατάλληλη στιγμή την έντονη ζήτηση τους που θα διευκολύνει την απρόσκοπτη διάθεσή τους στους καταναλωτές ή τους χρήστες έναντι κάποιου κέρδους που μπορεί να είναι χρηματικό, υλικό ή ακόμα και ιδεολογικό. Μπορούμε να πούμε ότι οι βασικές αρχές θεωρίας του μάρκετινγκ είναι δυνατόν να εφαρμοστούν χωρίς άλλο από άτομα και οργανισμούς. Με άλλα λόγια οι βασικές αρχές του μάρκετινγκ πρέπει να είναι σχετικές με όλα τα προϊόντα ανεξάρτητα από το αν βασίζονται σε αγαθά ή υπηρεσίες. Οι ιδιαιτερότητες που παρουσιάζουν οι τουριστικές υπηρεσίες: η άϋλη υπόστασή τους, η ετερογένειά τους, η εποχικότητα τους , η φθαρτότητα τους , το αδιαχώριστό τους, και η αλληλεξάρτησή τους, επηρεάζουν αποφασιστικά τη στάση και τις αποφάσεις που λαμβάνονται από τις διοικήσεις των ατομικών επιχειρήσεων και οργανισμών που τις προσφέρουν, καθώς επιδιώκουν να ανταποκριθούν και να επηρεάσουν τη ζήτηση που προκαλείται εκ μέρους της πελατείας τους για τα προϊόντα τους, δηλαδή για τις τουριστικές υπηρεσίες. Με πολύ απλά λόγια θα μπορούσε κανείς να πει ότι η ανταπόκριση του μάρκετινγκ στη φύση και τις ιδιαιτερότητες της προσφοράς τουριστικών υπηρεσιών είναι να διαχειρίζεται και να επηρεάζει κατάλληλα τη ζήτηση τους.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΣτρατηγική σχεδιασμού του μάρκετινγκ στο τουρισμό.el
heal.titleMarketing strategic planning in tourism.en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΦραγκούλης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameFragkoulis, Antoniosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)