Εμφάνιση απλής εγγραφής

Golf: exploring the opinions of greek population. Applying the theory of planned behavior.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣκαράκης, Νικόλαοςel
dc.creatorSkarakis, Nikolaosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:23:18Z
dc.date.available2016-03-15T17:23:18Z
dc.date.issued2008-2-28T16:44:49Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7485
dc.description.abstractΟ τουρισμός γκολφ, ως ενίσχυση του μαζικού τουρισμού, είναι μια βιομηχανία πολύ επικερδής. Ο λόγος είναι το γεγονός ότι μαζί με τον τουρισμό, ωφελείται οικονομικά και ο αθλητισμός. Λογικό είναι να εγείρονται πολλά ερωτήματα, ωστόσο εμείς θα ασχοληθούμε με τα παρακάτω θέματα. Αρχικά θα ασχοληθούμε με τη γενική φύση του αθλητικού τουρισμού. Θα αναφερθούμε στο τι ακριβώς είναι ο αθλητικός τουρισμός. Επίσης θα μας απασχολήσει η οικονομική οπτική γωνία του φαινόμενου αυτού και θα διακρίνουμε τι οφέλη προκύπτουν σε ένα τουριστικό προορισμό από αυτή τη μορφή τουρισμού. Στη συνέχεια, θα κάνουμε μια εισαγωγή στον τουρισμό γκολφ. Θα διακρίνουμε τι εννοούμε όταν αναφερόμαστε στον τουρισμό γκολφ. Θα γίνει μια σύντομη αναδρομή στην ιστορία του γκολφ. Επίσης θα μιλήσουμε για τα οφέλη που προκύπτουν από την άσκηση γκολφ. Θα γίνει επίσης μια αναφορά στις αρνητικές επιπτώσεις που προκύπτουν από το άθλημα. Τέλος, θα εξεταστεί τόσο η Παγκόσμια δημοτικότητα όσο και η δημοτικότητα του τουρισμού γκολφ στην Ελλάδα Μια θεωρία που θα μας βοηθήσει να κατανοήσουμε ακόμη περισσότερο τους λόγους που υποκινούν τον ελληνικό πληθυσμό να μη συμμετέχει σε δραστηριότητες σχετικές με το γκολφ είναι η θεωρία της σχεδιασμένης συμπεριφοράς. Θα αναφερθούμε στις πτυχές και τους παράγοντες που καθορίζουν τη συμπεριφορά. Το επόμενο τμήμα περιλαμβάνει μια έρευνα που διεξήγαμε σε σχέση με τη δημοτικότητα και την απήχηση του αθλήματος γκολφ στον Ελληνικό πληθυσμό. Θα γίνει αναφορά, επίσης, των αποτελεσμάτων καθώς και ερμηνεία τους. Στο τέλος θα οδηγηθούμε σε κάποια συμπεράσματα αναφορικά με τη δυνατότητα αύξησης του μεριδίου της αγοράς που θα μπορούσε να κατέχει.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΓκολφ: διερεύνηση απόψεων δείγματος ελληνικού πληθυσμού. Εφαρμογή της θεώριας της σχεδιασμένης συμπεριφοράς.el
dc.titleGolf: exploring the opinions of greek population. Applying the theory of planned behavior.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣκαράκης, Νικόλαοςel
heal.creatorNameSkarakis, Nikolaosen
heal.publicationDate2008-2-28T16:44:49Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7485
heal.abstractΟ τουρισμός γκολφ, ως ενίσχυση του μαζικού τουρισμού, είναι μια βιομηχανία πολύ επικερδής. Ο λόγος είναι το γεγονός ότι μαζί με τον τουρισμό, ωφελείται οικονομικά και ο αθλητισμός. Λογικό είναι να εγείρονται πολλά ερωτήματα, ωστόσο εμείς θα ασχοληθούμε με τα παρακάτω θέματα. Αρχικά θα ασχοληθούμε με τη γενική φύση του αθλητικού τουρισμού. Θα αναφερθούμε στο τι ακριβώς είναι ο αθλητικός τουρισμός. Επίσης θα μας απασχολήσει η οικονομική οπτική γωνία του φαινόμενου αυτού και θα διακρίνουμε τι οφέλη προκύπτουν σε ένα τουριστικό προορισμό από αυτή τη μορφή τουρισμού. Στη συνέχεια, θα κάνουμε μια εισαγωγή στον τουρισμό γκολφ. Θα διακρίνουμε τι εννοούμε όταν αναφερόμαστε στον τουρισμό γκολφ. Θα γίνει μια σύντομη αναδρομή στην ιστορία του γκολφ. Επίσης θα μιλήσουμε για τα οφέλη που προκύπτουν από την άσκηση γκολφ. Θα γίνει επίσης μια αναφορά στις αρνητικές επιπτώσεις που προκύπτουν από το άθλημα. Τέλος, θα εξεταστεί τόσο η Παγκόσμια δημοτικότητα όσο και η δημοτικότητα του τουρισμού γκολφ στην Ελλάδα Μια θεωρία που θα μας βοηθήσει να κατανοήσουμε ακόμη περισσότερο τους λόγους που υποκινούν τον ελληνικό πληθυσμό να μη συμμετέχει σε δραστηριότητες σχετικές με το γκολφ είναι η θεωρία της σχεδιασμένης συμπεριφοράς. Θα αναφερθούμε στις πτυχές και τους παράγοντες που καθορίζουν τη συμπεριφορά. Το επόμενο τμήμα περιλαμβάνει μια έρευνα που διεξήγαμε σε σχέση με τη δημοτικότητα και την απήχηση του αθλήματος γκολφ στον Ελληνικό πληθυσμό. Θα γίνει αναφορά, επίσης, των αποτελεσμάτων καθώς και ερμηνεία τους. Στο τέλος θα οδηγηθούμε σε κάποια συμπεράσματα αναφορικά με τη δυνατότητα αύξησης του μεριδίου της αγοράς που θα μπορούσε να κατέχει.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΓκολφ: διερεύνηση απόψεων δείγματος ελληνικού πληθυσμού. Εφαρμογή της θεώριας της σχεδιασμένης συμπεριφοράς.el
heal.titleGolf: exploring the opinions of greek population. Applying the theory of planned behavior.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordαθλητικός τουρισμός, γκόλφel
heal.keywordsports tourism, golfen
heal.advisorNameΑτσαλάκης, Μιχαήλel
heal.advisorNameAtsalakis, Michailen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)