Εμφάνιση απλής εγγραφής

Marketing for hotel enterprises with special reference to advertising.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔημοπούλου, Ειρήνηel
dc.creatorDimopoulou, Eirinien
dc.date.accessioned2016-03-15T17:23:30Z
dc.date.available2016-03-15T17:23:30Z
dc.date.issued2011-05-31T13:51:00Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7499
dc.description.abstractΗ πτυχιακή αυτή εργασία, αποτελείται από τέσσερα μέρη, καθένα από τα οποία αναλύει διαφορετικές πτυχές του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Όλες οι ενότητές της, είναι κατανοητά γραμμένες και περιέχουν τις ανάλογες επεξηγήσεις όπου είναι απαραίτητες. Διαθέτει αρκετά παραδείγματα και διαγράμματα για την καλύτερη εμπέδωση των κειμένων, και τέλος, παρουσιάζει αποτελέσματα ερευνών με τη μορφή πίτας για την καλύτερη σύγκριση του αντικειμένου που μελετάται. Στο πρώτο μέρος εξετάζεται το μάρκετινγκ, στο δεύτερο μέρος εξετάζεται το μάρκετινγκ και η σχέση του με τη διαφήμιση, ενώ στο τρίτο μέρος αναλύεται η ξενοδοχειακή διαφήμισηel
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤο μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις με ειδική αναφορά στην διαφήμιση.el
dc.titleMarketing for hotel enterprises with special reference to advertising.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔημοπούλου, Ειρήνηel
heal.creatorNameDimopoulou, Eirinien
heal.publicationDate2011-05-31T13:51:00Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7499
heal.abstractΗ πτυχιακή αυτή εργασία, αποτελείται από τέσσερα μέρη, καθένα από τα οποία αναλύει διαφορετικές πτυχές του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Όλες οι ενότητές της, είναι κατανοητά γραμμένες και περιέχουν τις ανάλογες επεξηγήσεις όπου είναι απαραίτητες. Διαθέτει αρκετά παραδείγματα και διαγράμματα για την καλύτερη εμπέδωση των κειμένων, και τέλος, παρουσιάζει αποτελέσματα ερευνών με τη μορφή πίτας για την καλύτερη σύγκριση του αντικειμένου που μελετάται. Στο πρώτο μέρος εξετάζεται το μάρκετινγκ, στο δεύτερο μέρος εξετάζεται το μάρκετινγκ και η σχέση του με τη διαφήμιση, ενώ στο τρίτο μέρος αναλύεται η ξενοδοχειακή διαφήμισηel
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΤο μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις με ειδική αναφορά στην διαφήμιση.el
heal.titleMarketing for hotel enterprises with special reference to advertising.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, τουριστικό μάρκετινγκ, ξενοδοχειακή επιχείρηση, ξενοδοχειακό μάρκετιγκel
heal.keywordmarketing, tourism marketing, hotel enterprise, hotel marketingen
heal.advisorNameΦραγκούλης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameFragkoulis, Antoniosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)