Εμφάνιση απλής εγγραφής

The use of internet and how electronic commerce effects hotel enterprises.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜαράκη, Μαρίαel
dc.creatorMaraki, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:23:34Z
dc.date.available2016-03-15T17:23:34Z
dc.date.issued2009-02-20T11:49:37Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7504
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια ο τουρισμός έχει επηρεαστεί από την αναδιάρθρωση που υπέστη λόγω της τεχνολογικής επανάστασης και η αποτελεσματική χρήση της τεχνολογίας είναι πλέον θεμελιώδης για τον τουριστικό τομέα. Ακόμα, δεδομένου του αυξημένου ανταγωνιστικού κλίματος (τιμών και ποιοτικών προσφερόμενων υπηρεσιών) που επικρατεί στο διεθνή τουριστικό κλάδο, με ισχυρό αντίκτυπο και στις ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, κρίνεται αναγκαίο και σκόπιμο η μελέτη για την υιοθέτηση και την αξιοποίηση των πληροφορικών συστημάτων, των νέων τεχνολογιών και του internet από τις ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Η κατάσταση που επικρατεί στη διοίκηση και στον τρόπο λειτουργίας των ελληνικών ξενοδοχειακών μονάδων έχει δημιουργήσει επιχειρήσεις δύο ταχυτήτων και ένα ψηφιακό χάσμα στο βαθμό υιοθέτησης των ηλεκτρονικών εφαρμογών και στο βαθμό αξιοποίησης των νέων πληροφορικών συστημάτων, ανάμεσα στις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες (5 και 4 αστέρων) και στις μικρομεσαίες ή οικογενειακού χαρακτήρα επιχειρήσεις. Στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι η αναγνώριση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων που προσφέρει η χρήση των νέων τεχνολογιών πληροφορικής και του internet στο σύνολο του ξενοδοχειακού τομέα. Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει και να διερευνήσει την δυνατότητα εφαρμογής προγραμμάτων Ίντερνετ στον Ξενοδοχειακό κλάδο και να ελέγξει αν τα προγράμματα είναι ικανά να προωθήσουν τα Ξενοδοχειακά προϊόντα στο διαδίκτυο.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ χρήση του internet και επιδράσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ξενοδοχιακές επιχείρησεις.el
dc.titleThe use of internet and how electronic commerce effects hotel enterprises.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜαράκη, Μαρίαel
heal.creatorNameMaraki, Mariaen
heal.publicationDate2009-02-20T11:49:37Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7504
heal.abstractΤα τελευταία χρόνια ο τουρισμός έχει επηρεαστεί από την αναδιάρθρωση που υπέστη λόγω της τεχνολογικής επανάστασης και η αποτελεσματική χρήση της τεχνολογίας είναι πλέον θεμελιώδης για τον τουριστικό τομέα. Ακόμα, δεδομένου του αυξημένου ανταγωνιστικού κλίματος (τιμών και ποιοτικών προσφερόμενων υπηρεσιών) που επικρατεί στο διεθνή τουριστικό κλάδο, με ισχυρό αντίκτυπο και στις ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, κρίνεται αναγκαίο και σκόπιμο η μελέτη για την υιοθέτηση και την αξιοποίηση των πληροφορικών συστημάτων, των νέων τεχνολογιών και του internet από τις ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Η κατάσταση που επικρατεί στη διοίκηση και στον τρόπο λειτουργίας των ελληνικών ξενοδοχειακών μονάδων έχει δημιουργήσει επιχειρήσεις δύο ταχυτήτων και ένα ψηφιακό χάσμα στο βαθμό υιοθέτησης των ηλεκτρονικών εφαρμογών και στο βαθμό αξιοποίησης των νέων πληροφορικών συστημάτων, ανάμεσα στις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες (5 και 4 αστέρων) και στις μικρομεσαίες ή οικογενειακού χαρακτήρα επιχειρήσεις. Στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι η αναγνώριση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων που προσφέρει η χρήση των νέων τεχνολογιών πληροφορικής και του internet στο σύνολο του ξενοδοχειακού τομέα. Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει και να διερευνήσει την δυνατότητα εφαρμογής προγραμμάτων Ίντερνετ στον Ξενοδοχειακό κλάδο και να ελέγξει αν τα προγράμματα είναι ικανά να προωθήσουν τα Ξενοδοχειακά προϊόντα στο διαδίκτυο.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ χρήση του internet και επιδράσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ξενοδοχιακές επιχείρησεις.el
heal.titleThe use of internet and how electronic commerce effects hotel enterprises.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordηλεκτρονικό εμπόριο, ξενοδοχειακή επιχείρησηel
heal.keyworde-commerce, hotel enterpriseen
heal.advisorNameΔήμου, Ειρήνηel
heal.advisorNameDimou, Eirinien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)